El nou establiment, situat al passeig del Terraplè, és el més gran de la companyia fins ara i incorpora serveis especialitzats com carnisseria, peixateria, fleca, sushi i un aparcament amb 55 places.

Els veïns i veïnes de Molins de Rei tenen un nou Ametller Origen al municipi. Aquest 15 d’octubre de 2026, Ametller Origen inaugura la seva segona botiga a la localitat, un nou establiment al passeig del Terraplè (79-81-83) que es convertirà en la botiga amb la superfície de venda més gran de la companyia fins ara.
Amb 1.008 m² de sala de vendes, el nou espai neix amb la voluntat d’oferir una experiència de compra més còmoda, completa i de proximitat. El format de botiga independent (stand alone) permetrà reunir en un mateix establiment tota l’oferta d’Ametller Origen, amb una àmplia selecció de fruita i verdura de temporada, productes frescos, refrigerats, congelats, rebost i plats preparats.
Un espai pensat per a la compra del dia a dia
La nova botiga incorporarà diferents serveis especialitzats perquè els clients puguin trobar tot el que necessiten en una sola visita. Entre aquests, hi haurà una carnisseria gestionada conjuntament amb Arnall, una peixateria de Peixos Ros, un forn de pa Panet, un espai de sushi fresc elaborat per Sushi Hua, així com un córner de fleca fornejada al moment i altres propostes gastronòmiques.
A més, el nou establiment disposarà de 55 places d’aparcament, pensades per facilitar l’accés i fer la compra amb més comoditat.
Més presència a Molins de Rei
Aquesta obertura suposa un nou pas en l’aposta d’Ametller Origen per continuar creixent a Molins de Rei i oferir un servei cada vegada més proper als seus clients. La nova botiga complementarà l’establiment actual i permetrà ampliar l’oferta de productes i serveis al municipi. A més, la botiga obrirà de dilluns a dissabte, de 9.00 a 21.00 hores, i romandrà tancada els diumenges.
Durant l’últim exercici, Grup Ametller Origen ha facturat més de 800 milions d’euros i ha donat feina a més de 4.700 persones a Catalunya, Andorra i a les zones de l’eix mediterrani amb camps propis. En paral·lel, el grup col·labora amb més de 30 entitats socials i durant el 2025 s’han donat 238.000 kg de productes entre botiga i magatzem, una quantitat equivalent a prop de 8.000 carros de la compra.












