• FES-TE SOCI ARA
Dilluns, 06 juliol, 2026
  • Iniciar sessió
Viu Molins de Rei
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • FES-TE SOCI ARA
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta
Sense resultats
Veure tots els resultats
Viu Molins de Rei
FES-TE SOCI

La prioritat del meu temps

Pep Puiggarí
09/01/2015
a Opinió
EnviarCompartirTuitarEnviar

pep puiggariHi ha un mal que tots patim i no té solució. El temps és finit i els dies, mesos i anys passen a una velocitat desesperant.

A molts ens agradaria fer més coses de les que ens permeten les 24 hores del dia i es converteix en un debat diari, triar en què vols invertir el teu temps. A partir d’aquesta idea, vull despertar una reflexió que en la meva curta vida a la política molinenca em sorprèn, m’inquieta i em preocupa. La qüestió és que considero que el debat de la política municipal no gira el temps suficient sobre Molins de Rei, m’explico:

Si els molinencs no ens preocupem per Molins de Rei, no ho farà ningú. Ni el President Mas, ni el Sr. Junqueras, ni Mariano Rajoy, ni el Sr. Pablo Iglesias tenen en la seva agenda política a Molins de Rei, cosa normal d’altra banda, ja que les seves preocupacions han de ser unes altres.

La sensació que en el Ple Municipal passem excessiva estona debaten mocions externes a la Vila i fent política de País, Estatal o Internacional és constant. Qui es vulgui dedicar a esferes més allunyades, que es presenti al Parlament o al Congrés dels Diputats. Òbviament que Molins de Rei, els seus ciutadans i polítics no podem viure d’esquena a la resta del món, però entre això i dedicar-hi tant de temps i esforços, hi ha un abisme.

Molins de Rei ja ha perdut moltes oportunitats en èpoques de bonança econòmica aquests últims anys, i ara ho lamentem. Costa molt recuperar i construir un Molins de Rei a l’alçada de la seva gent, i els polítics molinencs no ens podem despistar, el nostre objectiu principal ha de ser la Vila i els nostres veïns, no guerres que no competeixen.

Sovint em pregunten perquè estic dins del Grup Municipal Socialista si no acabem de coincidir en organització territorial o amb el tema de la independència. La resposta és aquest escrit, darrere les banderes hi ha persones i els socialistes de Molins de Rei estan per Molins de Rei i pels seus veins amb un projecte de vila que fa 3 llargs anys que funciona. En definitiva, estan pel que han d’estar. Jo en aquest tren m’hi pujo!

Relacionats

Etiquetes: Pep Puiggaríple municipalPSCPSC Molins de Rei
EnviarCompartirTuitCompartir
L’Ajuntament es compromet a acompanyar els treballadors d’MMM en la recerca de noves oportunitats laborals

L’Ajuntament es compromet a acompanyar els treballadors d’MMM en la recerca de noves oportunitats laborals

26/06/2026
El minut a minut del ple municipal del mes de maig de 2026

El minut a minut del ple municipal del mes de juny de 2026

26/06/2026
MMM tanca la planta de producció de Molins de Rei i acomiada 34 treballadors

ERC reclama una sortida digna pels treballadors d’MMM

25/06/2026
Miquel Tort se suma a la plataforma única i serà per a vianants

Miquel Tort se suma a la plataforma única i serà per a vianants

04/06/2026
La comunitat educativa de l’escola Pont de la Cadena urgeix la reforma del pati

El ple municipal aprova una moció per millorar les condicions de les escoles públiques de Molins de Rei

01/06/2026
Els veïns del Pont de la Cadena denuncien al ple la degradació del barri i la falta de resposta municipal

Els veïns del Pont de la Cadena denuncien al ple la degradació del barri i la falta de resposta municipal

30/05/2026
Article següent
Cremen dos vehicles en un garatge del carrer Sant Joan

Cremen dos vehicles en un garatge del carrer Sant Joan

Més comentat 7

  1. dclosa says:
    11 anys enrere

    En esta última legislatura municipal no hemos estado de suerte en Molins de Rei con los regidores, primero, la renuncia del Sr Puntas (ERC) tras los resultados de ERC el 2011, salpicado por lo de la FCM
    ,se fue como asesor al cementerio de elefantes políticos del Consell Comarcal y quedó substituido por la Sra. Guillen, locutora de radio San Felui, luego la Srta, Peradalta (CUP) que por poco convencimiento político y cuestiones laborales tuvo que ser sustituida por la Srta. Miralles (CUP), más tarde la Sra. Duran (ICV) sustituida por el Sr. Conde (ICV), luego el Sr. Espinosa (PSC) que vió mejores futuros personales y se largó como cargo de confianza del PSC en Sant Just Desvern y tuvo de ser substituido
    por el Sr. Josep Maria Puggarrí Troyano (PSC), recientemente la dimisión del Sr. Arcas(ICV), exalcalde de Molins de Rei , salpicado por el caso FCM , y actual vicepresidente del cementerio de elefantes políticos del Consell Comarcal, substituido por el Sr. Carrasco(ICV) , Todo ello dá a entender que estas gentes no tienen demasiada convicción en la fé política , y eso sin hablar de los escándalos del Sr. Boy (PSC) que lo tuvieron que echar, de las fugatas a destiempo del Sr. Franc (ICV) , etc. etc.
    En el transcurso de las campañas electorales, con más o menos acierto, los candidatos o en el mejor de los casos sus partidos, nos facilitan los perfiles personales y profesionales de cada uno de ellos, pero,
    poco sabemos del Sr. Puiggarí, Conde, Carrasco, Miralles, ya que en segundas nupcias, no estamos con tanta suerte, y nos cuesta conocer sus perfiles. . No sabemos nada sobre el curriculum de los
    candidatos, sabemos poco sobre el como se ganan la vida, qué oficios tienen, en qué empresas han trabajado o trabajan, si trabajan como funcionarios o empleados públicos como la mayoría de ellos que lo son, o en la privada, , si han cobrado alguna vez o cobran en negro, si tienen hijos y problemas en las guarderias municipales, si pagan el IBI , la electricidad y su recibo del agua, si tienen una hipoteca o son okupas en contrato de mesorería urbana del Ayuntamiento, si no han pegado un palo al agua en su vida, de si llevan más de 3 años empadronados en Molins de Rei o es puro oportunismo el que se presenten . etc. etc.
    De los regidores, excepto alguno por todos sabido, no dudamos de su posible il·lusió, responsabilitat i respecte por su cargo, a pesar de que vivimos en un època d’una forta crisi política i desafecció cap a les administracions públiques, i la distancia entre el ciutadà i el seus representats cada cops és més gran. Les administracions locals que deberían ser las més pròximes, dinàmiques i fàcils de canviar , son todo lo cotrario, prepotencia de la guardia urbana , multas injustificadas, instancias sin responder, impuestos elevados, audiencias públicas kafkianas sin asistentes, etc.
    De momento, por lo que hemos visto en estos 3,5 años de gobierno del PSC-Molins , no nos convence, ni las persones han demostrat el seu compromís per Molins, per un canvi a millor i unes noves formes de fer. Hemos seguido como antes con ICV. Una cosa és el querer incorporar noves idees, les ganes de fer bé les coses, la il·lusió, la voluntat de canvi i d’un Molins de Rei millor, y la otra cosa es conseguirlo
    Lo que a la ciudadanía de Molins de Rei le preocupa és que el debat de la política municipal no gira el temps suficient sobre ellos y que bastante trabajo tienen para mantener sus puestos de trabajo en la empresa privada, como para estar constantemente preocupados para solucionar los problemas del Ayuntamiento de Molins de Rei, no esperamos que los solucione el President Mas, ni el Sr. Junqueras, ni Mariano Rajoy, ni el Sr. Pablo Iglesias , etc, sino que debe ser el equipo de gobierno local, especialmente los funcionarios y empleados locales quien lo solucionen. Ciertamente en els plens municipals passen excessiva estona debaten mocions externes a la Vila i fent política de País, Estatal o Internacional és constant, e incluso en las tertulias de la Radio Municipal, dependiente de alcaldía, hacen lo mismo, recortan del diario un tema internacional y lo debaten, , y así pasan la horilla reglamentaria por las mañanas, descuidando los temas locales.
    Mal lo tienen para las próximas municipales el PSC de Catalunya y especialmente el PSC-Molins si no
    acaben de coincidir en organització territorial o amb el tema de la Independència. De momento hemos visto que del PSC-Molins darrere les banderes hi ha persones que venen de càrrecs de confiança d’altres viles, que hi ha un verdader mercadeig de sous amb CIU de polítics no justificats, que el projecte de vila del PSC de fa 3,5 anys , no funciona, i que no estan pel que han d’estar.

    Respon
    • manel says:
      11 anys enrere

      Np ha posat res dels sous ?

      Respon
      • dclosa says:
        11 anys enrere

        En mi opinión, los
        partidos políticos no se merecen ningún voto, los que no tengan claramente en
        su programa electoral 2015 la reducción sistemática de los impuestos municipales, y
        la reducción o anulación , escandaloso en plena crisis económica, de los
        sueldazos actuales de los ediles, regidores de todos los colores, de los cargos de confianza del Ayuntamiento,
        casi 800.000 € ( 132 mill Ptas) que se nos comen de nuestro presupuesto, y luego no
        tenemos para arreglar los baches de una calle.

      • Marta says:
        11 anys enrere

        Però si com diu desprès no compleixen el que diuen, perquè no presenta la seva candidatura sense cobrar cap sou ?

      • dclosa says:
        11 anys enrere

        i per qué no presenta la seva candidatura? ,
        Qué te a veure la gimnàstica amb la magnèsia? , Tanta crítica vol dir que hi està
        d’acord amb els 800.000 € que ens roben aquesta pandilla?

      • manel says:
        11 anys enrere

        Presenta amb PODEMOS amb el teu curriculum i ja veurem si no cobres res .be sempre pots donar el teu sou a la productora La Tuerka del teu lider

    • manel says:
      11 anys enrere

      Perque no parla de la noticia d’opinio d’un regidor i sempre amb la mateixa canço….o com diu voste. De que niño muerto ? Que pensa de l’artivle d’opinio ? Amb el seu coeficient per sobre dels demes

      Respon

Deixa un comentari Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

A la portada

Història, festa i contradiccions en el pas del Tour de França per Molins de Rei
Opinió

Història, festa i contradiccions en el pas del Tour de França per Molins de Rei

Jose Polo
05/07/2026
L’Ajuntament executa una actuació al clavegueram per reduir inundacions
Societat

L’Ajuntament executa una actuació al clavegueram per reduir inundacions

Samar Elansari
03/07/2026
Dos vehicles cremen en un incendi de matinada al carrer Sant Antoni Maria Claret
Societat

Dos vehicles cremen en un incendi de matinada al carrer Sant Antoni Maria Claret

Samar Elansari
03/07/2026

VIU Empresa

Un model empresarial que innova, creix i s’obre al món
VIU Empresa

Un model empresarial que innova, creix i s’obre al món

Viu Molins de Rei
26/06/2026
OMODA & JAECOO fa vibrar Sant Boi durant la jornada SHS Fever Night i celebra el client 50.000 a Espanya
VIU Empresa

OMODA & JAECOO fa vibrar Sant Boi durant la jornada SHS Fever Night i celebra el client 50.000 a Espanya

Viu Molins de Rei
23/05/2026
Les neteges tècniques industrials guanyen pes en una indústria cada cop més complexa
VIU Empresa

Les neteges tècniques industrials guanyen pes en una indústria cada cop més complexa

Viu Molins de Rei
07/04/2026

SALUT I DOLOR

Logo Centre Casals

Tecnologia d’avantguarda per millorar la salut i reduir el dolor

Dra. Montse Casals - Centre Casals
29/08/2025

Millora del dolor agut i crònic amb Osteopatia

Millora del dolor agut i crònic amb Osteopatia

Laura Gàlvez
13/06/2025

VIU+

El parc Pont de la Cadena per fi comença a florir, però segueix amb desperfectes

El parc Pont de la Cadena per fi comença a florir, però segueix amb desperfectes

25/05/2026

Antonio Carmona (Renfe) diu que la nova represa de les obres de l’estació és la definitiva

07/05/2026
Els veïns dels barris de muntanya dubten de l’efectivitat del tancament de Collserola i el viuen amb relativa normalitat

Els veïns dels barris de muntanya dubten de l’efectivitat del tancament de Collserola i el viuen amb relativa normalitat

24/04/2026
Més

La nostra independència depèn de tu. Per poder fer el periodisme local que Molins de Rei necessita ens cal el teu suport econòmic.

FES-TE SOCI de Viu Molins de Rei

ANUNCIA'T al Viu Molins de Rei


  • Avís legal

  • Política de cookies


Contacte

Viu Molins de Rei és el diari local de Molins de Rei. Pots saber més sobre nosaltres i posar en contacte amb l'equip del diari en aquesta pàgina:

QUI SOM

Amb el suport de:

Viu Molins de Rei

Formem part de la catalunyametropolitana.cat

Llicència

Viu Molins de Rei

Viu Molins de Rei és propietat de Associació Viu Comunicació i està subjecte a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 No adaptada de Creative Commons.

© 2024 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

Inicia sessió o crea un compte i accedeix a tots els continguts

Inicia sessió al teu compte a continuació

Contrasenya oblidada?

Recupera la teva contrasenya

Introdueix el teu nom d'usuari o adreça de correu electrònic per restablir la contrasenya.

Iniciar sessió
  • Iniciar sessió
  • Cistella de la compra
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta

© 2024 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

Not enough quota to unlock this post
Desbloqueig restant : 0
Confirmes que vols cancel·lar la subscripció?