Els tradicionals premis que les entitats esportives donen amb motiu de l’Esportíssim tenen tres protagonistes d’excepció: els expresidents Paco Vidal (CE Molins de Rei), Jaume Molins (CFS Molins 99) i Ramon Sicart (Atlètic Incresa). La tècnica d’esports i presidenta de l’AEM volei, Rosa Moreno, també és premiada.

Gran gest de les entitats esportives premiant a tres persones que han estat vitals pel present de l’esport de Molins de Rei. Tres expresidents, aquells que sempre donen la cara quan hi ha problemes i que dediquen esforç i moltes hores del seu temps lliure, han tingut el seu homenatge en la tradicional entrega de premis de l’Esportíssim.
Paco Vidal ha estat president del Club Esportiu Molins de Rei durant 15 temporades. Persona directa i sincera, ha estat al capdavant de l’entitat molinenca en moments molt complicats i sempre ha donat la cara quan ha fet falta. Ara, després de la separació de les seccions anunciada fa uns mesos, deixa la vinculació amb l’esport de Molins de Rei.
Jaume Molins ha viscut com a president els moments més dolços de la curta història del Club Futbol Sala Molins 99. Serà recordat com el president de l’ascens a Tercera Nacional per primera vegada a la història del futbol sala molinenc. De fet, durant els últims anys i sota la seva presidència, el CFS Molins 99 ha portat una trajectòria meteòrica dins del futbol sala català amb dos ascensos consecutius.
Ramon Sicart és una de les figures clau en la supervivència del futbol al barri del Canal. Després d’una primera etapa, Sicart va tornar a l’entitat coincidint amb el canvi de nom a Atlètic Incresa i la refundació del club. Just en el moment més complicat, acompanyat d’un grup de persones, va tenir la capacitat de començar gairebé de 0. A finals de l’any passat deixava la presidència amb una escola en creixement i un futur esperançador.
Un altre reconeixement especial ha estat el rebut per Rosa Moreno, tècnica d’Esports de l’Ajuntament de Molins de Rei i també presidenta de l’Associació Esportiva Molins de Rei. Des les dues seccions d’aquesta entitat, volei i atletisme, l’han premiat per “saber combinar la seva vida privada i la feina a l’Ajuntament”. Moreno ha renovat aquesta entitat i dedica la seva trajectòria, també professional, al foment de l’esport a Molins de Rei.

Per part de l’Associació Futbol Sala Molins de Rei han premiat a l’equip Àngel d’Aran, el conjunt que domina els campionats organitzats per aquesta entitat dedicada al foment de futbol sala cada dissabte al Poliesportiu Municipal i amb l’organització de les 24 hores.

El Club Ciclista Molins de Rei ha posat en relleu Rafi Galera Hernández, membre de la junta directiva i participant en totes les sortides. Fa una mitjana anual de 8.500 km.

L’Atlètic Incresa ha reconegut al futbol femení del club pel seu “esforç i treball” en una temporada on han hagut de sobreposar-se a les lesions per tirar endavant amb la competició

El Club Futbol Sala Molins 99 ha premiat al seu aleví “A”, que ha aconseguit el títol de lliga en una temporada per recordar. En categoria femenina, des del club han premiat el “gran potencial” de Laura Latorre, una jugadora capaç de jugar en categories superiors a la seva edat amb solvència.
El Club Bàsquet Molins ha elogiat al coordinador, exentrenador del masculí de bàsquet, i proper entrenador del femení, Juan Couto. Amb Couto a l’entitat, el bàsquet de Molins de Rei ha aconseguit sis ascensos dels seus equips sènior, convertint el bàsquet de Molins de Rei en “un punt de referència cada cop més fort” al Baix Llobregat.

La secció d’handbol del Club Esportiu Molins de Rei ha valorat la feina de Míriam Jurado, jugadora de la selecció catalana i de l’entitat molinenca. Jurado ha aconseguit la tercera plaça al Campionat d’Espanya i no ha pogut assistir a l’acte de l’Esportíssim. Pels que fa als nois, des de la parròquia de l’handbol s’ha tingut un gest d’agraïment a Guillem Prats, capità del primer equip i tot un exemple de “compromís i implicació” envers a aquest esport i l’entitat molinenca.

La secció d’hoquei patins de la mateixa entitat ha entregat l’Esportíssim a l’equip aleví en una “temporada molt dura” per a l’equip entrenat per Oriol Pinto.

Des de la secció de patinatge del CE Molins de Rei s’ha valorat la tasca de Carme Beltran, tresorera de l’entitat durant 10 anys.

El Club Gimnàs Molins de Rei ha premiat les gimnastes participants en la Copa Catalunya: Sílvia Chacon, Sara Chacon, Xènia Corona, Marta Gil, Olga Romero, Mireia Rodríguez, Irene Neiro, Fiona Serra, Ivette Roig i Mariona Pons. També han fet una menció especial per a Marta Gil.

Els premis del Club Natació Molins de Rei han anat a parar a Víctor Andrade, classificat pels Campionats d’Espanya, en natació masculina. A Èlia Badosa i Carla Pereda també classificada pels Campionats d’Espanya, en natació femenina. Al mític Òscar Díaz, capità del primer equip de waterpolo durant les darreres vuit temporades. A Patrícia Pérez en la secció de natació sincronitzada pels seus bons resultats al Campionats de Catalunya i, per últim, a Quique Santamaria per la seva trajectòria esportiva en curses i duatlons.
El Molins de Rei Club de Futbol, en la seva secció de futbol femení, ha premiat al primer equip, que enguany ha aconseguit un ascens a Preferent que feia anys que es resistia. Pel que fa al futbol masculí el premi ha estat per l’equip cadet, que ha aconseguit l’ascens sense perdre cap partit en tota la temporada.
La secció de billar del Foment Cultural i Artístic ha premiat Carles Tuset, José Maria Márquez, Pere Quiñonero i Marc Maymó, per aconseguir convertir-se en campions de Catalunya en diferents modalitats de billar.

Per últim, l’Esportíssim 2015 del Club Escacs Molins de Rei ha estat per Ona Tarradelles, considerada la “jove promesa femenina” dels escacs molinencs.
