Els joves nedadors de Molins de Rei aconsegueixen sis medalles a la Final de Relleus, l’última prova de la temporada.

La natació tanca la temporada amb la Final de Relleus de categoria benjamí disputada a les piscines Bernat Picornell de Barcelona. En aquesta emblemàtica plaça, el Club Natació Molins de Rei ha aconseguit un total de sis medalles.
El relleu format per Sergi Ramon, Guillem Claramunt, Gerard Felip i Gerard Gil ha aconseguit dues medalles d’or en els 4×50 lliures i els 4×50 estils. L’equip femení format per Lucia Hidalga, Irene Cerrato, Alba Salas i Alba Pradell s’ha penjat la medalla d’or en els 4×50 lliures i la plata en els 4×50 estils. Per acabar, l’equip del 2006 format per Ariadna Trempano, Marta Álvarez, Paula Andrade i Estel Ramon s’han fet amb el bronze en els 4×50 estils.
En la competició també han participat altres integrants del CN Molins de Rei. Des del club valoren els resultats com a “excel·lents”.