• FES-TE SOCI ARA
Dimecres, 12 agost, 2026
  • Iniciar sessió
Viu Molins de Rei
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • FES-TE SOCI ARA
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta
Sense resultats
Veure tots els resultats
Viu Molins de Rei
FES-TE SOCI

La piscina només permet el 60% de l’aforament per mantenir les distàncies

Rut Font
31/07/2020 - 17:10
a General, Societat
EnviarCompartirTuitarEnviar

El Club Natació Molins de Rei ha hagut de reduir un 40% el seu aforament total per garantir la distància de seguretat dins la instal·lació, tot i que la nova normalitat els permetria reduir-lo només un 30%. La piscina ha augmentat el servei de neteja, ha preparat punts de desinfecció als vestidors i al gimnàs i pren la temperatura a tothom que accedeixi a l’equipament.

Els usuaris de la piscina han de mantenir dos metres de distància // Roger Cuartielles

Per tal d’evitar aglomeracions i donar una sensació de seguretat el Club Natació Molins de Rei permet l’entrada a 350 persones a la piscina, encara que la normativa els permetria un aforament de 450 persones. Al gimnàs, on normalment poden entrenar 75 esportistes, l’aforament s’ha reduït a 30 persones. El mateix passa a les activitats dirigides on hi ha entre 12 i 18 places quan en condicions normals es fan amb 30 o 35.

Actualment, les activitats dirigides i la sala de fitness treballen sota cita prèvia en franges horàries. De cara a l’agost, el gimnàs comptarà amb dos torns de cinc hores, un al matí i l’altre a la tarda. «Es podrà demanar cita dins d’aquestes franges i venir a qualsevol hora«, explica la gerent del club, Elisabet Alcalde.

Amb aquesta mesura es pretén augmentar l’aforament, ja que es preveu un augment d’usuaris a l’agost. Per aquest motiu, s’incrementarà la senyalització que recorda la necessitat de mantenir la distància de dos metres a la piscina. En cas que aquestes mesures no funcionin, Alcalde no descarta fer marxa enrere i adoptar-ne de noves.

Els socis han d’utilitzar tovalloes pròpies i netejar el material després d’utilitzar-lo. // Roger Cuartielles

La piscina vol garantir que les mesures higièniques es compleixen i, per aquest motiu, ha augmentat el servei de neteja: «Sempre hi ha dos o tres treballadors disponibles als vestuaris que es van rotant per desinfectar les sales d’activitats dirigides i el gimnàs», diu Alcalde.

Entre classes i torns del gimnàs, les sales compten amb 30 minuts perquè el personal les netegi. De totes maneres, els socis han de desinfectar el material amb els estris preparats per les instal·lacions després de fer-ne ús.

Per garntir la seguretat de tots els usuaris el personal de recepció també pren la temperatura a les persones que entren a la instal·lació, a més de ventilar més les sales.

El club pren la temperatura a totes les persones que entren a la instal·lació // Roger Cuartielles

Bona resposta de la ciutadania

Des del club expliquen que les mesures han estat ben acollides per la ciutadania. Generalment els usuaris compleixen amb les mesures i entenen les limitacions d’activitats i espais. Tot i això, la piscina ha rebut alguna queixa perquè els esportistes del Club Natació fan servir els vestidors quan ho tenen prohibit. A més, una usuària va notificar que «no se sentia segura» a la piscina perquè «els esportistes estaven molt a prop«, segons la gerent.

Des del club agraeixen les queixes per saber com millorar les mesures de prevenció: «Va bé tenir coneixement de les queixes per veure si cal augmentar les mesures», explica Alcalde.

Baixen un 15% els socis del club pel confinament

La pandèmia no només ha trastocat l’organització del club, sinó que també ha comportat una disminució de socis, que s’han reduït en un 15%, passant de 2.700 a 2.400 persones.

Per això, des del club temen que la disminució posi en perill futures inversions en la instal·lació, ja que les quotes dels socis són la seva principal font d’ingressos. A més, dels 140.000 euros que l’Ajuntament els va avançar per poder fer front a les despeses fixes durant el confinament, el club no en pot gastar la seva totalitat i ha de tornar l’import restant al consistori.

De fet, en no ser una entitat amb ànim de lucre, els beneficis que obtingui el Club Natació sempre s’han de reinvertir. Per exemple, en els últims 7 anys el club ha destinat 1 milió d’euros a millorar l’equipament de la sala de màquines, les calderes i la climatització de la piscina d’hivern. «Ara tocava fer obres als vestidors i canviar les dutxes, però amb la baixada d’ingressos no ens ho podrem permetre«, afegeix Alcalde, que miraran de trobar alternatives. «Farem el que sigui per continuar tenint l’equipament esportiu que mereix Molins de Rei», conclou la gerent.

Relacionats

Etiquetes: aforamentClub Natació Molins de Reimesures covidMolins de Reipiscina municipal
EnviarCompartirTuitCompartir
La piscina olímpica reobre les portes després de quatre mesos de reforma

La piscina olímpica reobre les portes després de quatre mesos de reforma

27/02/2026
El conseller d’Esports insta l’Ajuntament a aprofitar les noves subvencions per millorar els equipaments esportius municipals

La Diputació assumeix el cost total de la reparació de la piscina olímpica

05/11/2025
La piscina olímpica tancarà quatre mesos per reparar greus fuites d’aigua

La piscina olímpica tancarà quatre mesos per reparar greus fuites d’aigua

12/09/2025
La piscina municipal acull el Campionat de Catalunya juvenil de waterpolo

La piscina municipal acull el Campionat de Catalunya juvenil de waterpolo

30/05/2025
Una avaria d’un tren a Molins de Rei provoca retards a la línia R4

Una avaria d’un tren a Molins de Rei provoca retards a la línia R4

26/02/2024
Els molinencs donen l’últim adeu a la reina Carnestoltes XLIII

Els molinencs donen l’últim adeu a la reina Carnestoltes XLIII

14/02/2024
Article següent
La zona blava i taronja tornen a ser gratis a l’agost

La zona blava i taronja tornen a ser gratis a l’agost

Deixa un comentari Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

A la portada

Carles Guilera amb la nova presidenta, Estefania Parra // Cambra de Comerç
Economia

Carles Guilera deixa la presidència de la Cambra de Comerç al Baix Llobregat després de 23 anys

Jose PoloI1 Altres
10/08/2026
Piscina municipal de l'Escorxador de Sant Feliu de Llobregat / Marc Rius - Fet a Sant Feliu
Opinió

La metròpoli de les piscines

Oriol Estela Barnet
08/08/2026
Les línies MB1 i MB2 del bus urbà amplien el servei als caps de setmana i a l’agost
Portada

Un bus cada hora en totes les línies del MoBus durant el mes d’agost

David Guerrero
06/08/2026

VIU Empresa

Quan et trobes malament: urgències, CAP, CUAP o 061?
VIU Empresa

Quan et trobes malament: urgències, CAP, CUAP o 061?

Viu Molins de Rei
11/08/2026
piscina municipal
VIU Empresa

Sis consells per protegir-se de la calor i gaudir de l’estiu amb seguretat

Viu Molins de Rei
22/07/2026
Els Préstecs Emancipació s’amplien fins als 40 anys per facilitar la compra del primer habitatge
VIU Empresa

Els Préstecs Emancipació s’amplien fins als 40 anys per facilitar la compra del primer habitatge

Viu Molins de Rei
17/07/2026

SALUT I DOLOR

Logo Centre Casals

Tecnologia d’avantguarda per millorar la salut i reduir el dolor

Dra. Montse Casals - Centre Casals
29/08/2025

Millora del dolor agut i crònic amb Osteopatia

Millora del dolor agut i crònic amb Osteopatia

Laura Gàlvez
13/06/2025

VIU+

Xavi Paz tornarà a ser el candidat del PSC i vol aprofundir en un pacte progressista

Xavi Paz tornarà a ser el candidat del PSC i vol aprofundir en un pacte progressista

10/07/2026
El parc Pont de la Cadena per fi comença a florir, però segueix amb desperfectes

El parc Pont de la Cadena per fi comença a florir, però segueix amb desperfectes

25/05/2026

Antonio Carmona (Renfe) diu que la nova represa de les obres de l’estació és la definitiva

07/05/2026
Més

La nostra independència depèn de tu. Per poder fer el periodisme local que Molins de Rei necessita ens cal el teu suport econòmic.

FES-TE SOCI de Viu Molins de Rei

ANUNCIA'T al Viu Molins de Rei


  • Avís legal

  • Política de cookies


Contacte

Viu Molins de Rei és el diari local de Molins de Rei. Pots saber més sobre nosaltres i posar en contacte amb l'equip del diari en aquesta pàgina:

QUI SOM

Amb el suport de:

Viu Molins de Rei

Formem part de la catalunyametropolitana.cat

Llicència

Viu Molins de Rei

Viu Molins de Rei és propietat de Associació Viu Comunicació i està subjecte a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 No adaptada de Creative Commons.

© 2024 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

Inicia sessió o crea un compte i accedeix a tots els continguts

Inicia sessió al teu compte a continuació

Contrasenya oblidada?

Recupera la teva contrasenya

Introdueix el teu nom d'usuari o adreça de correu electrònic per restablir la contrasenya.

Iniciar sessió
  • Iniciar sessió
  • Cistella de la compra
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta

© 2024 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

Not enough quota to unlock this post
Desbloqueig restant : 0
Confirmes que vols cancel·lar la subscripció?