Les molinenques es van proclamar campiones amb el Barça CBS després de guanyar a la final al València Bàsket.

Les molinenques Nina Llorens i Iratxe Carro s’han proclamat campiones d’Espanya de bàsquet en la categoria Mini amb el Barça CBS. El Campionat d’Espanya de clubs es va disputar del 22 al 28 de juny a Màlaga, i l’equip blaugrana va signar una trajectòria impecable per alçar-se amb el títol estatal.
A la fase de grups, el Barça CBS es va enfrontar al València Bàsket, Movistar Estudiantes i San Cernin de Pamplona, aconseguint dues victòries que li van permetre accedir a les eliminatòries. A vuitens, les blaugrana van superar La Salle Palma, campió balear, i als quarts van protagonitzar una espectacular remuntada davant l’Alcobendas, campió de Madrid, capgirant un desavantatge de 14 punts a la mitja part. A semifinals, nova remuntada, aquest cop contra el Joventut de Badalona, campió català, revertint 17 punts en contra.
La gran final es va disputar dissabte a Alhaurín de la Torre contra el València Bàsket. El Barça CBS va dominar el partit des del xiulet inicial, amb un ritme alt i una defensa sòlida que li va permetre arribar al descans amb un avantatge de 25 punts. Amb aquesta victòria contundent, les jugadores del Barça CBS, entre elles les molinenques Nina i Iratxe, van aixecar el trofeu de campiones d’Espanya.
Anna Llorens cinquena d’Espanya en categoria infantil
La molinenca Anna Llorens va assolir la cinquena posició al Campionat d’Espanya de bàsquet en categoria Infantil amb el Barça CBS, que es va disputar la primera setmana de juny a Huelva. L’equip va superar la fase de grups amb dues victòries contra València Bàsket, Movistar Estudiantes i San Cernin de Pamplona, i es va classificar per a les eliminatòries.
A vuitens de final, el Barça CBS va derrotar La Salle Palma, campió de les Illes Balears, i als quarts va protagonitzar una remuntada espectacular contra l’Alcobendas, campió de Madrid, superant un desavantatge de 14 punts a la mitja part. Malgrat tot, les blaugranes no van poder classificar-se per a les semifinals. En el partit per la cinquena plaça, les jugadores guanyar a l’Spar Gran Canaria, tancant així la seva participació en el campionat.














