S’ha decidit jugar un dia abans del previst per garantir la seguretat davant la coincidència amb els actes de Festa Major.

Finalment, el partit entre l’Atlètic Incresa B i el Rönin FC, l’equip d’Ibai Llanos, se celebrarà el 27 de setembre a les 12 hores, un dia abans del que estava previst inicialment. Així ho ha anunciat el club molinenc del barri del Canal en un comunicat, després que en primera instància s’anunciés una suspensió per motius de seguretat.
“En les darreres hores des del club hem pogut trobar un horari que ha estat acceptat per totes les parts implicades: Rönin FC, Federació Catalana de Futbol i Ajuntament de Molins de Rei”, ha explicat l’Atlètic Incresa. “Aquest horari permet jugar el partit en les dates previstes per la segona jornada de Lliga i al mateix temps compaginar la seva celebració amb les activitats de la Festa Major de Sant Miquel”, han afegit aquest divendres al matí.
Recomanació de Mossos per la coincidència amb la Festa Major
Fonts de l’Ajuntament de Molins de Rei han explicat a aquest diari que l’impediment per jugar diumenge era una “recomanació dels Mossos d’Esquadra”. En aquest sentit, la policia de la Generalitat de Catalunya considerava que el més adient era buscar una altra data per poder atendre el servei de la matinada de Festa Major i el del partit de futbol, seguint un criteri de prudència.
Segons aquestes mateixes fonts, amb la celebració un dia abans, el dissabte, els Mossos consideren que podran garantir tots els serveis. Així doncs, amb aquest acord, la segona jornada de Lliga no es veurà alterada. La Festa Major, especialment durant les nits, requereix un desplegament d’efectius policials molt superior a l’habitual. Per la seva banda, en aquest partit de futbol es pot donar la circumstància d’una gran presència de públic per veure l’equip del famós comunicador i al filial de l’Atlètic Incresa.


















