Per segona temporada consecutiva, la final a quatre de la Lliga Catalana es disputarà a Molins de Rei. Serà els propers 31 de març i 1 d’abril.
El millor handbol femení català torna a Molins de Rei un any més, després de la gran final four de la temporada passada. La federació catalana ha fet públic que el CE Molins de Rei serà l’organitzador de la Fase Final de la Lliga Catalana Sènior Femenina que es disputarà els propers dies 31 de març i 1 d’abril.
Quan encara queden tres jornades per acabar la fase regular, el CE Molins de Rei i el KH-7 BM Granollers s’han classificat per la final four. Les altres dues places estan entre el BM La Roca, el Tortosa, l’Ascó, el Mataró i el Gavà.
Com ja va passar l‘any passat, l’esdeveniment tindrà una cobertura especial per part d’aquest mitjà.