• FES-TE SOCI ARA
Dimecres, 04 novembre, 2026
  • Iniciar sessió
Viu Molins de Rei
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • FES-TE SOCI ARA
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta
Sense resultats
Veure tots els resultats
Viu Molins de Rei
FES-TE SOCI

El femení de bàsquet fa un pas de gegant cap a un ascens històric

Jose Polo
09/04/2013 - 01:52
a Bàsquet, Esports
EnviarCompartirTuitarEnviar

CE Molins de Rei 50-49 Esparraguera. Les molinenques superen a les terceres i depenen d’elles mateixes per pujar a Primera Catalana. L’encert en els moments clau va fer possible una victòria agònica que pot marcar el que queda de temporada. 

El CE Molins de Rei va patir per resoldre el partit // Jose Polo
El CE Molins de Rei va patir per resoldre el partit // Jose Polo

El partit més important de la temporada. Així ho definia el mateix cos tècnic del sènior femení de bàsquet del Club Esportiu Molins de Rei durant la prèvia. Les molinenques, segones en plaça d’ascens directe a Primera Catalana, fita que mai ha aconseguit el bàsquet femení de la vila, rebien a l’Esparraguera, terceres, en zona de promoció. El Poliesportiu Municipal estava espectacular. Vestit de diumenge, ple d’aficionats i jugadores de les categories inferiors. Era una tarda especial, i això és copsava en l’ambient previ.
Amb especial concentració va sortir el CE Molins de Rei, que es va menjar a l’Esparraguera durant els primers minuts. Les locals van sortir al 100% de les seves possibilitats mentre que les visitants semblaven espantades, tímides en atac i poc solvents en defensa. Això va significar un primer parcial 16 a 2 en els primers quatre minuts i el tècnic de l’Esparraguera ho va intentar aturar amb un temps mort. El Molins jugava com si no hi hagués demà, conscient que era una oportunitat única. Les visitants van espavilar, sobretot en defensa, i el resultat al final del primer quart va ser de 19 a 7.
En el segon període, un cop superat l’ensurt de l’inici, l’Esparraguera es va despertar, mostrant el seu millor joc sobre el Poliesportiu Municipal. Ràpidament, van retallar la diferència i en sis minuts van empatar el partit (23 a 23), per després posar-se per davant. Ho van fer a base de qualitat individual en el seu atac. La base, Provins, va fer una demostració de qualitat, dirigint bé al seu equip i destacant també en l’anotació. En defensa, l’Esparraguera aprofitava la manca de precisió molinenca, amb masses errades en la passada en aquest tram de partit. No li sortia res al Molins en atac, i les visitants ho van aprofitar. Es va arribar a la mitja part amb empat, 30 a 30, i tot per decidir.
A la represa el partit es va tornar més espès. Els dos equips es veien travats, sense poder desenvolupar el seu millor joc. Perdia el bàsquet en la seva vessant més artística però guanyava en emoció, ja que el resultat de la situació va ser que a base d’errades per part dels dos equips tot estava igualat. Les defenses superaven als atacs constantment i només es veien punts a base de tirs lliures. En aquestes situacions normalment guanya qui aconsegueix tenir el cap més fred i el Molins  va encarar l’últim període dos punts per sota. Situació delicada.
I el partit va continuar pel mateix camí en l’últim període. Problemes terribles dels dos equips per anotar. Cada punt era d’or. Rubio va començar a trepitjar la zona amb seguretat, aconseguint cistelles i obrint joc cap a les seves companyes i, a partir d’aquí i d’un gran tap de la molinenca en defensa, el CE Molins de Rei va fer-se amb una avantatge de dos a mitjans del quart. Però no va poder escapar-se, tocava patir fins al final. Els tirs lliures i els petits detalls definirien el partit. Un gran ganxo de Chillida va posar la diferència en tres punts a favor del Molins a manca de poc més d’un minut. La pressió era per a l’Esparraguera. Més endavant, dos tirs lliures van rebaixar la diferència a només dos punts i una polèmica jugada – amb possible falta sobre el Molins – va donar-li l’última possessió a l’equip visitant a manca de 26 segons.
Moment crucial. I si una cosa ha fet bé el Molins durant la temporada és defensar, com a bloc, intimidant quan cal i rapides de braços en tot moment. I ho van fer en el moment clau, potser de la temporada, per recuperar la possessió, a manca de sis segons. Garcia va provocar una falta però va fallar els dos tirs lliures i el resultat era que, a manca de 9 centèsimes, l’Esparraguera va gaudir de l’última possessió. No va donar temps a res i el Molins es va fer amb la victòria. 50 a 49 en un final agònic.
Patiment descomunal al Poliesportiu Municipal. Una de les victòries més igualades de la temporada en el partit de l’any. Un nou capítol del que pot arribar a ser una temporada per a la història amb el femení del CE Molins de Rei a Primera Catalana per primera vegada. Èpic i Difícil, inoblidable partit al Poliesportiu Municipal. Amb una victòria de marge sobre la zona de promoció, el femení de bàsquet depèn d’ell mateix aconseguir l’ascens a Primera Catalana. No valen errades, ja que el bàsquet average amb l’Esparraguera està perdut, i en cas d’empat passarien a promocionar.

Relacionats

Etiquetes: Bàsquetbàsquet femeníCE Molins de ReiEsparraguera
EnviarCompartirTuitCompartir
El femení del Bàsquet Molins viu el millor moment de la temporada

El femení del Bàsquet Molins viu el millor moment de la temporada

09/04/2026
El masculí del Bàsquet Molins lluita per la salvació

El masculí del Bàsquet Molins lluita per la salvació

09/04/2026

Rubén Calvo es retira després de 17 temporades de triples al Bàsquet Molins

28/10/2024
El Bàsquet Molins femení cau contra el Cornellà després de dues pròrrogues

El Bàsquet Molins femení cau contra el Cornellà després de dues pròrrogues

04/03/2024

El Torneig Vila de Molins de Rei de bàsquet ja suma quatre edicions

12/01/2024
Derrota del Bàsquet Molins masculí abans de l’aturada nadalenca

Derrota del Bàsquet Molins masculí abans de l’aturada nadalenca

20/12/2023
Article següent
El vicepresident del Consorci de Collserola, Josep Perpinyà; l'alcalde, Xavi Paz; i el president de l'ADF, Pedro Royo, van visitar les finques cedides // Ajuntament de Molins de Rei

L'Ajuntament cedeix la gestió de diverses finques forestals al Consorci de Collserola

Deixa un comentari Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

A la portada

Detingut un home per robar una motocicleta a Sant Cugat
Societat

Detingut un home per robar una motocicleta a Sant Cugat

Samar Elansari
04/11/2026
Butlletí | La ‘Sagrada Residència’
Política

El manifest institucional del 25N posa el focus en les violències masclistes a les xarxes

Samar Elansari
03/11/2026
El museu del Renaixement i Josep Maria Fisa són finalistes dels Premis de Reconeixement Cultural del Baix Llobregat
Cultura

El museu del Renaixement i Josep Maria Fisa són finalistes dels Premis de Reconeixement Cultural del Baix Llobregat

Samar Elansari
03/11/2026

VIU Empresa

Ametller Origen obre una nova botiga de més de  1.000 m² a Molins de Rei  
VIU Empresa

Ametller Origen obre una nova botiga de més de  1.000 m² a Molins de Rei  

Viu Molins de Rei
15/10/2026
500 euros al mes per preparar unes oposicions: la Generalitat ofereix ajuts per a 120 joves
VIU Empresa

500 euros al mes per preparar unes oposicions: la Generalitat ofereix ajuts per a 120 joves

Viu Molins de Rei
08/10/2026
300 places per ser bomber o bombera de la Generalitat: així és la nova convocatòria
VIU Empresa

300 places per ser bomber o bombera de la Generalitat: així és la nova convocatòria

Viu Molins de Rei
25/09/2026

SALUT I DOLOR

Logo Centre Casals

Tecnologia d’avantguarda per millorar la salut i reduir el dolor

Dra. Montse Casals - Centre Casals
29/08/2025

Millora del dolor agut i crònic amb Osteopatia

Millora del dolor agut i crònic amb Osteopatia

Laura Gàlvez
13/06/2025

VIU+

L’Ajuntament treu a concurs la creació d’un mur vegetal a l’avinguda de Caldes

L’Ajuntament treu a concurs la creació d’un mur vegetal a l’avinguda de Caldes

16/09/2026
Xavi Paz tornarà a ser el candidat del PSC i vol aprofundir en un pacte progressista

Xavi Paz tornarà a ser el candidat del PSC i vol aprofundir en un pacte progressista

10/07/2026
El parc Pont de la Cadena per fi comença a florir, però segueix amb desperfectes

El parc Pont de la Cadena per fi comença a florir, però segueix amb desperfectes

25/05/2026
Més

La nostra independència depèn de tu. Per poder fer el periodisme local que Molins de Rei necessita ens cal el teu suport econòmic.

FES-TE SOCI de Viu Molins de Rei

ANUNCIA'T al Viu Molins de Rei

Contacte

Viu Molins de Rei és el diari local de Molins de Rei. Pots saber més sobre nosaltres i posar en contacte amb l'equip del diari en aquesta pàgina:

QUI SOM

Membre de:

Formem part de la catalunyametropolitana.cat

Amb el suport de:

Viu Molins de Rei

Copyright

Viu Molins de Rei és propietat de l'Associació Viu Comunicació. Tots els continguts d'aquest lloc web (textos, fotografies, imatges, dissenys i altres materials) són propietat de l'Associació Viu Comunicació o dels seus autors, i estan protegits per la legislació de propietat intel·lectual vigent. Queda prohibida la seva reproducció, distribució, comunicació pública o transformació, total o parcial, sense l'autorització expressa i per escrit dels titulars dels drets, excepte en els casos previstos per la llei.

  • Avís legal
  • Política de cookies

© 2024 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

Inicia sessió o crea un compte i accedeix a tots els continguts

Inicia sessió al teu compte a continuació

Contrasenya oblidada?

Recupera la teva contrasenya

Introdueix el teu nom d'usuari o adreça de correu electrònic per restablir la contrasenya.

Iniciar sessió
  • Iniciar sessió
  • Cistella de la compra
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta

© 2024 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

Not enough quota to unlock this post
Desbloqueig restant : 0
Confirmes que vols cancel·lar la subscripció?