La plataforma que engloba a diferents col·lectius de l’esquerra de Molins de Rei organitza una sèrie d’actes antifeixistes coincidint amb el Dia de la Hispanitat. La presentació d’un llibre de David Karvala ha reunit a una quarantena de persones i el divendres 11 es concentren a la plaça de la Vila.
Molins en Lluita -col·lectiu que engloba a entitats com la CUP Molins de Rei, el Casal Autogestionat de Joves La Mola, Arran Molins, Mallolis i el SEPC Lluís de Requesens- torna al carrer en motiu del 12 d’octubre. Concretament, han organitzat una sèrie d’actes reivindicatius en contra del feixisme. El segon d’aquests, la presentació del llibre “No pasarán… aunque lleven trajes”, de David Karvala, activista anticapitalista i antifeixista, ha reunit a una quarantena de persones, segons l’organització, a la plaça de la Creu. Karvala va aconseguir captar l’atenció dels assistents durant les més de dues hores que va durar l’acte a peu de plaça.
D’altra banda, el divendres 11 d’octubre, a les 19:30 hores, Molins en Lluita convoca una concentració en contra del feixisme a Molins de Rei. Segons ha pogut saber Viu Molins de Rei, es llegirà un manifest en contra dels atacs vandàlics que s’han patit en el municipi durant els últims mesos, com el trencament dels panys de diferents entitats de Molins de Rei vinculades al moviment independentista o algunes pintades de caire feixista.
El nom de l’autor del llibre es “David Karvala” (amb “v”)
Corregida l’errada Lucas.