Els Premis Esport de Molins de Rei canvien de fórmula coincidint amb la quarta edició. L’entrega de premis serà al teatre de La Peni i cada categoria tindrà uns nominats i un premiat.

Els Premis Esports de Molins de Rei, els guardons organitzats per l’Ajuntament de Molins de Rei amb la intenció de premiar el bo i millor de l’esport del municipi, han canviat de formula. En aquesta quarta edició la iniciativa la gala serà al teatre de La Peni, un lloc molt més espectacular que la Sala d’Actes de la Federació Obrera. A més, en algunes categories i haurà nominats i premiats i els guanyadors no ho sabran fins al moment de l’acte, que es farà divendres 27 a les 20 hores. D’aquesta manera el que es guanya és emoció.
En la categoria de millor equip masculí els nominats són el Cèltic Bàsquet Molins, que ha aconseguit recentment l’ascens a Copa Catalunya, categoria important dins del bàsquet català, el sènior B del CFS Molins 99 que també ha aconseguit l’ascens a Primera Catalana, i l’equip One to One Catalunya, que ha participat en una de les proves de resistència en BTT més dures del planeta, l’ABSA Cape Epic, aconseguint finalitzar-la.
En la categoria de millor equip femení els aspirants són el primer equip del Molins de Rei CF, que per primera vegada ha aconseguit l’ascens a Preferent, el sènior “B” femení del Club Bàsquet Molins de Rei, que també ha aconseguit pujar de categoria després de diversos anys intentant-ho i el sènior femení del Club Futbol Sala Molins 99, que ha aconseguit l’ascens a Primera Catalana.
Opten al premi de millor esportista femenina Mireia Rodríguez, campiona d’Espanya de gimnàstica, Noelia Caballero, campiona d’Espanya sub-15 d’halterofília i una de les promeses més importants d’aquest esport en l’àmbit estatal, i Àngels Llorens, campiona d’Espanya de dir amb arc.
Els aspirants a millor esportista masculí són Marc Maymó, del Club Billar Barcelona, que ha disputat la final del campionat d’Espanya, Sergi Pino, molinenc jugador del Bàsquet Andorra, equip de la màxima categoria estatal, l’ACB, i Roger Pascual, una de les promeses de l’atletisme de Molins de Rei.
A més, també hi haurà un premi a la trajectòria esportiva, una categoria dedicada a l’esport i salut i, per últim, un premi l’entitat que vinculi l’esport amb valors entre els infants i joves.