Tenia més de 40 quilos d’aquesta planta en procés d’assecatge en un garatge a Vallirana. Dos joves més de Cervelló i Vallirana han estat detinguts però han quedat en llibertat amb càrrecs.

Els Mossos d’Esquadra van detenir el passat vuit d’abril a tres joves d’entre 27 i 29 anys veïns de Molins de Rei, Cervelló i Vallirana i de nacionalitat espanyola per tenir una plantació de 2.500 plantes de marihuana en el pàrquing d’un domicili de Vallirana.
La forta olor a marihuana que desprenia un vehicle va alertar una dotació policial uniformada de Sant Vicenç dels Horts. Un cop van aturar el vehicle i van identificar els seus ocupants, van procedir a l’escorcoll i van trobar diverses bosses amb cabdells d’aquesta planta.
Davant les preguntes dels agents, un dels joves va manifestar que tenia una plantació de marihuana al garatge del seu domicili. Un cop a l’interior de l’immoble, van localitzar unes 2.500 plantes i uns 40 quilos de cabdells penjats per assecar, preparant-se per la seva distribució.
A més, també van trobar estris, material i maquinària en funcionament pel cultiu d’aquesta substància, a més d’indicis de manipulació del comptador de subministrament elèctric del domicili i una motocicleta sostreta.

La investigació va continuar i es va determinar que la plantació de marihuana era per obtenir beneficis econòmics. Dies després es van detenir dues persones més relacionades amb aquests fets.
Els detinguts van ser acusats de delictes contra la salut pública per tràfic de drogues, defraudació de fluid elèctric i robatori de vehicle. Tots van quedar en llibertat amb càrrecs menys un, que va ingressar a presó. El jove que es troba entre reixes tenia domicili legal a Molins de Rei, segons han confirmat a Viu Molins de Rei fonts dels Mossos d’Esquadra.