Albert Palet cedeix el seu càrrec a Alfred Puntas, que lluitarà per fer que tots els membres de l’entitat se sentin “còmodes”. El CE Molins de Rei presenta els seus equips de la temporada 2016-2017.

Relleu en la presidència al Club Esportiu Molins de Rei, l’entitat dedicada al foment de l’handbol i l’hoquei patins.
Albert Palet deixa el càrrec per passar a gestionar l’administració, l’economia, i la comunicació de la secció d’handbol i per començar a preparar els actes d’homenatge del 75è aniversari d’aquest esport a Molins de Rei.
“A la grada, bon rotllo, a la pista, joc net”, va assegurar el dia de la presentació dels equips 2016 – 2017, quan es va acomiadar a la presidència.
Alfred Puntas és el nou president. Persona que també ha estat vinculada a l’entitat durant molt de temps, es marca com a objectiu fer que “tots els jugadors i jugadors es sentin còmodes” i assegurar “llarga vida” a l’handbol i l’hoquei patins del municipi.
Durant la jornada de presentació dels equips, 250 esportistes es van reunir al Poliesportiu Municipal, demostrant que l’handbol i l’hoquei patins segueixen amb força.



















