• FES-TE SOCI ARA
Diumenge, 08 novembre, 2026
  • Iniciar sessió
Viu Molins de Rei
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • FES-TE SOCI ARA
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta
Sense resultats
Veure tots els resultats
Viu Molins de Rei
FES-TE SOCI

El CFS Molins 99 aconsegueix una nova victòria i s’apropa a l’objectiu de la permanència

María SamblásIDavid Polo
19/04/2021 - 13:23
a Esports, Futbol Sala
EnviarCompartirTuitarEnviar

El primer equip masculí del Club Futbol Sala Molins 99 guanya al CFS La Unión Santa Coloma B per 5 gols a 4 en el partit corresponent a la cinquena jornada de la segona fase de Tercera Divisió Nacional.

Resum del partit i entrevista a Albert Victori // David Polo

El sènior masculí ‘A’ del Club Futbol Sala Molins 99 aconseguia tres punts importantíssims per assolir el seu objectiu de mantenir-se a Tercera Nacional. Aquest passat dissabte 17 d’abril els entrenats per Jacob Bustamante disputaven el partit corresponent a la 5ª jornada de la segona fase de la competició contra el CFS La Unión Santa Coloma B. Aquest partit, a més, també era l’últim de la primera volta d’aquesta darrera etapa del curs, i els molinencs arribaven a la cita quarts a la classificació amb 4 punts, mentre que els rivals eren sisens amb 3.

La setmana anterior els de Molins de Rei no van poder competir perquè van tenir un positiu per Covid-19 entre les seves files i es van haver de confinar, pel que afrontaven el duel de dissabte amb moltes més ganes d’assolir una victòria. I més tenint en compte que tampoc havien pogut entrenar-se del tot bé.

El partit va començar amb clar domini rival durant els primers cinc minuts, en els que van tenir un parell d’ocasions molt seguides. Poc després, van canviar les tornes i van ser els molinencs els que van gaudir del domini de la pilota però els hi va faltar definició per marcar gol. Van tenir un parell de pals i també alguna aturada del porter rival.

Abel Ortiz va obrir el marcador pels molinencs // Jose Polo

Tot i els intents, no acabaven de trobar porteria, també per la bona defensa de La Unión. A falta de 5 minuts pel descans era precisament l’equip visitant el que marcava finalment el gol després de buscar-ho tant durant quinze minuts. Jeremy Javier Wilson obria el marcador aprofitant un rebot i deixava als de Bustamante força tocats.

En els darrers instants de la primera part, als locals els va costar crear espais i sortir de la seva àrea, però l’electrònic ja no es va moure més i van marxar al descans 0-1. A la represa, el CFS Molins 99 va sortit molt endollat i, de fet, en els primers segons Abel Ortiz marcava el gol de l’empat a 1. Aleshores va començar un festival de joc i de gols a La Sínia que s’iniciava amb la diana d’Antonio Salguero per tornar a posar a La Unión per davant al minut 23. Només un més tard, era Miquel Navarro qui marcava des de tres quarts de camp per empatar de nou l’enfrontament.

Al 25′, Víctor Del Olmo feia el tercer pel Molins des de la zona dreta de la pista. La pilota es col·lava pel costat del primer pal i col·locava el 3-2 a l’electrònic. Ivan Rodríguez va ser l’encarregat del 4-2, amb una rematada que feia entrar l’esfèric per la part dreta de la porteria; i només uns instants més tard Albert Victori marcava el 5-2.

El CFS Molins 99 celebrant la victòria // Jose Polo

El conjunt rival va demanar temps mort per organitzar-se i van començar a jugar de cinc. Durant més de cinc minuts, els molinencs van aguantar les envestides però finalment al 33′ el CFS La Unión feia el 5-3 amb un gol en pròpia porteria de David García. A falta de tres minuts pel final, Antonio Salguero va fer el doblet que posava el 5-4 al marcador i, tot i que els locals van patir en els últims moments del duel, finalment van aguantar el resultat i vencien a La Sínia.

Victori: «En aquesta fase cada victòria és or»

Després del partit, un dels golejadors de l’enfrontament, Albert Victori, explicava en declaracions a Viu Molins de Rei que es poden veure en el vídeo que acompanya a aquesta crònica que estaven “molt contents, encara que la victòria hagi estat patida, perquè ha estat una setmana molt complicada”. El jugador també afirmava que “teníem moltes ganes de guanyar, perquè en aquesta fase cada victòria és or” i que, tot i que han de millorar en molts aspectes, “seguirem treballant al màxim”.

I és que no val a badar en aquesta etapa del curs. Els de Molins de Rei han de quedar sí o sí entre els tres primers del seu grup per poder mantenir la categoria. «És molt difícil arribar fins aquí, per tant l’objectiu principal és mantenir-se a Tercera Nacional. La nostra mentalitat és quedar primers per no patir«, sentenciava Victori. Ara, el sènior masculí del CFS Molins 99 se situa entre els tres primers de la taula, i el seu proper rival serà l’AECS L’Hospitalet, la setmana vinent, també a La Sínia.

Imatges del CFS Molins 99 – CFS La Unión Santa Coloma B

Imatges: Jose Polo

Relacionats

Etiquetes: Albert VictoriCFS La UniónCFS La Unión Santa ColomaCFS Molins 99club futbol sala molins 99futbol salafutbol sala masculíTercera Divisió Nacional
EnviarCompartirTuitCompartir
El pavelló de la Sínia porta un mes sense aigua calenta

El pavelló de la Sínia porta un mes sense aigua calenta

21/10/2026
El CFS Molins 99 femení ascendeix a Divisió d’Honor

El CFS Molins 99 femení ascendeix a Divisió d’Honor

12/05/2026
Un equip del CFS Molins 99 obté l’ascens a màxima categoria per primera vegada

Un equip del CFS Molins 99 obté l’ascens a màxima categoria per primera vegada

03/06/2025
La jugadora del CFS Molins 99 Chloe Cea és campiona d’Espanya

La jugadora del CFS Molins 99 Chloe Cea és campiona d’Espanya

10/03/2025
Els col·lectius feministes organitzen un ‘Dia de cures’ per reivindicar la igualtat més enllà de les dates assenyalades

Les entitats commemoren el 8M amb marxes, tallers i xerrades per la igualtat

05/03/2025
Història del futbol sala de Molins de Rei: Oliva contra  Latorre a Primera Divisió

Història del futbol sala de Molins de Rei: Oliva contra Latorre a Primera Divisió

15/02/2025
Article següent

Un molinenc crea mapes de Covid-19 que utilitzen la UPC i mitjans d'àmbit nacional

Deixa un comentari Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

A la portada

La Guàrdia Urbana reconeix els agents que van facilitar la identificació dels autors d’un homicidi
Societat

La Guàrdia Urbana reconeix els agents que van facilitar la identificació dels autors d’un homicidi

Samar Elansari
06/11/2026
El Terror Molins inaugura l’exposició ‘Cartells trobats’, una reivindicació de la il·lustració davant la intel·ligència artificial
Cultura

El Terror Molins inaugura l’exposició ‘Cartells trobats’, una reivindicació de la il·lustració davant la intel·ligència artificial

Samar Elansari
06/11/2026
Xavier Franch repassa la història de l’Editorial Bruguera i el seu vincle amb el barri del Coll
Cultura

Xavier Franch repassa la història de l’Editorial Bruguera i el seu vincle amb el barri del Coll

Samar Elansari
06/11/2026

VIU Empresa

El Terror Molins reivindica el cinema de terror en català com a senya d’identitat
VIU Empresa

Així serà el Terror Molins 2026: dates, films i activitats

Samar Elansari
05/11/2026
Ametller Origen obre una nova botiga de més de  1.000 m² a Molins de Rei  
VIU Empresa

Ametller Origen obre una nova botiga de més de  1.000 m² a Molins de Rei  

Viu Molins de Rei
15/10/2026
500 euros al mes per preparar unes oposicions: la Generalitat ofereix ajuts per a 120 joves
VIU Empresa

500 euros al mes per preparar unes oposicions: la Generalitat ofereix ajuts per a 120 joves

Viu Molins de Rei
08/10/2026

SALUT I DOLOR

Logo Centre Casals

Tecnologia d’avantguarda per millorar la salut i reduir el dolor

Dra. Montse Casals - Centre Casals
29/08/2025

Millora del dolor agut i crònic amb Osteopatia

Millora del dolor agut i crònic amb Osteopatia

Laura Gàlvez
13/06/2025

VIU+

L’Ajuntament treu a concurs la creació d’un mur vegetal a l’avinguda de Caldes

L’Ajuntament treu a concurs la creació d’un mur vegetal a l’avinguda de Caldes

16/09/2026
Xavi Paz tornarà a ser el candidat del PSC i vol aprofundir en un pacte progressista

Xavi Paz tornarà a ser el candidat del PSC i vol aprofundir en un pacte progressista

10/07/2026
El parc Pont de la Cadena per fi comença a florir, però segueix amb desperfectes

El parc Pont de la Cadena per fi comença a florir, però segueix amb desperfectes

25/05/2026
Més

La nostra independència depèn de tu. Per poder fer el periodisme local que Molins de Rei necessita ens cal el teu suport econòmic.

FES-TE SOCI de Viu Molins de Rei

ANUNCIA'T al Viu Molins de Rei

Contacte

Viu Molins de Rei és el diari local de Molins de Rei. Pots saber més sobre nosaltres i posar en contacte amb l'equip del diari en aquesta pàgina:

QUI SOM

Membre de:

Formem part de la catalunyametropolitana.cat

Amb el suport de:

Viu Molins de Rei

Copyright

Viu Molins de Rei és propietat de l'Associació Viu Comunicació. Tots els continguts d'aquest lloc web (textos, fotografies, imatges, dissenys i altres materials) són propietat de l'Associació Viu Comunicació o dels seus autors, i estan protegits per la legislació de propietat intel·lectual vigent. Queda prohibida la seva reproducció, distribució, comunicació pública o transformació, total o parcial, sense l'autorització expressa i per escrit dels titulars dels drets, excepte en els casos previstos per la llei.

  • Avís legal
  • Política de cookies

© 2024 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

Inicia sessió o crea un compte i accedeix a tots els continguts

Inicia sessió al teu compte a continuació

Contrasenya oblidada?

Recupera la teva contrasenya

Introdueix el teu nom d'usuari o adreça de correu electrònic per restablir la contrasenya.

Iniciar sessió
  • Iniciar sessió
  • Cistella de la compra
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta

© 2024 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

Not enough quota to unlock this post
Desbloqueig restant : 0
Confirmes que vols cancel·lar la subscripció?