• FES-TE SOCI ARA
Divendres, 19 agost, 2022
  • Iniciar sessió
  • Registre

No hi ha productes a la cistella.

Viu Molins de Rei
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • Agenda
  • Farmàcia de guàrdia
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • FES-TE SOCI ARA
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • Agenda
  • Farmàcia de guàrdia
Sense resultats
Veure tots els resultats
Viu Molins de Rei
FES-TE SOCI

Tres jugadores de l’Handbol Molins, subcampiones d’Espanya amb la selecció catalana

María Samblás
22/04/2022
EnviarCompartirTuitarEnviar

Laura Ballart, Jessica Escalante i Irene Bardés són les tres molinenques que han competit al Campionat d’Espanya per comunitats disputat a Cartagena. Han quedat segones de la categoria infantil, després de perdre a la final per només un gol. El seu entrenador al Club Handbol Molins, Xavi Aros, també va viatjar a Cartagena com a fisioterapeuta de la selecció.

Les jugadores amb la medalla de plata // Cedida

Les jugadores de l’infantil femení del Club Handbol Molins, Laura Ballart, Jessica Escalante i Irene Bardés, van representar a la selecció catalana durant el Campionat d’Espanya per comunitats disputat a Cartagena del 9 al 14 d’abril. De fet, no són les úniques molinenques que han competit en aquest torneig, ja que Aaron Gutiérrez i Jan Duran també ho van fer i van guanyar la medalla d’or a la categoria cadet. 

Les de Molins de Rei van fer un gran campionat, però van perdre a la final contra la Comunitat Valenciana per només un gol a la pròrroga. De fet, el camí fins a la final no va ser senzill; van començar el torneig enfrontant-se a Andalusia a la fase de grups, a la que van guanyar d’un gol; el segon partit va ser contra Castella-La Manxa, el qual van empatar i ja es van endur la classificació; i, tot i caure en l’últim partit de la primera fase contra Euskadi, finalment es van classificar com a segones de grup.

Als quarts de final van guanyar 18 a 9 a Canàries, en un partit on va destacar la defensa. A semifinals van vèncer a Navarra 17 a 22 i, la final, contra València, la van perdre a la pròrroga després d’empatar els primers 60 minuts. Només un gol va privar a les molinenques d’endur-se la medalla d’or, però van aconseguir quedar segones i fer una molt bona competició.

Imatges de les jugadores durant el torneig // Cedides

De fet, el tècnic Xavi Aros -que és el seu entrenador a l’infantil femení del Club Handbol Molins-, va acompanyar les jugadores durant el torneig, però com a fisioterapeuta de l’equip. Aros explica en declaracions a Viu Molins de Rei que les jugadores “van tenir una participació molt important“. De fet, Laura Ballart va ser la màxima golejadora del campionat amb 19 dianes, i la que més minuts va disputar. Jessica Escalante va marcar 12 gols i Irene Bardés, 7. 

Molt implicades amb el Club Handbol Molins

Actualment, les joves de 13 i 14 anys cursen segon d’ESO i també estan molt implicades en el Club Handbol Molins. Després d’aconseguir aquest èxit amb la selecció catalana, es tornaran a centrar en la competició de clubs. “Estem pendents de classificar-nos pels sectors d’Espanya. Ens queden quatre partits i lluitarem per poder entrar“, conclou Xavi Aros.

EnviarCompartirTuitCompartir

RelacionatArticles

El Campionat d’Espanya sub23 d’atletisme comptarà amb presència molinenca

Joan Moreno és seleccionat per participar en el campionat de la Unió Mediterrània sub 23

10/08/2022
Joan Moreno es proclama subcampió d’Espanya sub23 d’atletisme

Joan Moreno es proclama subcampió d’Espanya sub23 d’atletisme

12/07/2022
El Campionat d’Espanya sub23 d’atletisme comptarà amb presència molinenca

El Campionat d’Espanya sub23 d’atletisme comptarà amb presència molinenca

08/07/2022

El masculí del Bàsquet Molins competirà finalment a Copa Catalunya

07/07/2022
Marcos Ruiz aconsegueix or i plata als Jocs del Mediterrani

Marcos Ruiz aconsegueix or i plata als Jocs del Mediterrani

06/07/2022
Kawasaki Català Aclam revalida el títol a les 24 hores de motociclisme

Kawasaki Català Aclam revalida el títol a les 24 hores de motociclisme

04/07/2022
Article següent
Ca n’Ametller acull una exposició per commemorar el 50è aniversari de la caiguda del pont de Carles III

Ca n'Ametller acull una exposició per commemorar el 50è aniversari de la caiguda del pont de Carles III

Deixa un comentari Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Missió

La nostra independència depèn de tu. Per poder fer el periodisme local que Molins de Rei necessita ens cal el teu suport econòmic.

FES-TE SOCI de Viu Molins de Rei

ANUNCIA'T al Viu Molins de Rei

Contacte

Viu Molins de Rei és el diari local de Molins de Rei. Aquí pots saber més sobre nosaltres. També et pots posar en contacte amb l'equip del diari.

QUI SOM

Amb el suport de:

Viu Molins de Rei

Llicència

Viu Molins de Rei

Viu Molins de Rei és propietat de Viu Comunicació SCP i està subjecte a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 No adaptada de Creative Commons.

© 2022 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

  • Iniciar sessió
  • Registra't
  • Cistella de la compra
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • Agenda
  • Farmàcia de guàrdia

© 2022 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

Inicia sessió o crea un compte i accedeix a tots els continguts

Inicia sessió al teu compte a continuació

Contrasenya oblidada? Registra't

Crea el teu compte i subscriu-te

Omple els formularis següents per registrar-te

Tots els camps són obligatoris. Iniciar sessió

Recupera la teva contrasenya

Introdueix el teu nom d'usuari o adreça de correu electrònic per restablir la contrasenya.

Iniciar sessió
Segur que vols desbloquejar aquesta publicació?
Desbloqueig restant : 0
Confirmes que vols cancel·lar la subscripció?
X