Després d’una setmana amb festius, agrupem i analitzem les informacions més rellevants del Viu Molins de Rei en aquest butlletí en exclusiva per als socis i sòcies del diari.
La Fiscalia reclama 15 de presó per a un exentrenador del Molins de Rei Club de Futbol per un presumpte delicte d’agressió sexual continuada a una exjugadora de l’entitat i dos anys més per apropiació indeguda. Tots dos van passar dos anys vinculats al club molinenc, que fins ara desconeixia la situació i condemna uns fets que van passar fora de les instal·lacions esportives. La història és colpidora i demostra que la detecció de la violència masclista continua sent un gran repte.
La noia, que en el moment dels abusos era menor d’edat, no va denunciar fins a l’any 2016, quan estava vivint un malson que gairebé acaba amb la seva vida des del 2013. Ha de ser molt complicat fer aquest pas, que és ineludible per l’actuació de la justícia. Ella no té cap culpa d’aquesta situació. No obstant això, és imprescindible millorar les eines per facilitar que les víctimes decideixin denunciar.
Dona suport als autors i subscriu-te al contingut
Això és contingut VIU+. Subscriu-te per llegir l'article sencer.