• FES-TE SOCI ARA
Dijous, 30 novembre, 2023
  • Iniciar sessió

No hi ha productes a la cistella.

Viu Molins de Rei
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • Farmàcia de guàrdia
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • FES-TE SOCI ARA
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • Farmàcia de guàrdia
Sense resultats
Veure tots els resultats
Viu Molins de Rei
FES-TE SOCI

La junta de portaveus de l’Ajuntament demana col·laboració per prevenir els actes vandàlics

Samar Elansari
10/10/2023
EnviarCompartirTuitarEnviar

En les pròximes setmanes es convocarà una junta local de seguretat extraordinària per poder avaluar els fets i prendre mesures.

Vidre de l’interior del concessionari de Renault trencat després dels actes vandàlics de la nit del 30 de setembre // Samar Elansari

Els portaveus dels partits polítics que formen part del ple municipal de l’Ajuntament de Molins de Rei s’han reunit en una junta extraordinària de portaveus per abordar la problemàtica dels actes vandàlics ocorreguts la passada nit del 30 de setembre. Aquest dimarts a través d’un comunicat, l’Ajuntament ha assegurat que la junta lamenta els fets i mostra la seva preocupació “per aquests comportaments, que no són representatius ni de la nostra Festa Major, ni del nostre municipi”.

En aquest sentit, també expliquen que la problemàtica s’estén arreu del territori i demanen la col·laboració de totes les administracions per identificar les causes socials que es troben “darrere d’aquestes actituds agressives” i afrontar les mateixes des de la prevenció. A més, també afegeixen que l’actuació dels cossos de seguretat durant la nit dels disturbis “va ser coordinada” i que en tot moment van vetllar per “garantir la seguretat de la ciutadania”.

Junta local de seguretat extraordinària

La junta de portaveus, a més, també ha anunciat que cal avaluar els fets ocorreguts per així poder prendre mesures per a actuacions futures. En aquest sentit, han anunciat que en les pròximes setmanes es convocarà una junta local de seguretat extraordinària on seran presents totes les administracions competents per poder garantir la seguretat del municipi davant aquests tipus d’actes violents.

Des del consistori també agraeixen el suport rebut durant les darreres setmanes per part de les diferents entitats, partits i veïns i veïnes del municipi. En aquesta línia, cal recordar que l’últim dia de Festa Major, les entitats van emetre un comunicat de rebuig als aldarulls que havien passat la nit anterior en finalitzar els concerts de la plaça de la Llibertat. 

Vandalisme més enllà de Molins de Rei

La passada nit del 30 de setembre van ocórrer uns fets insòlits a la Festa Major. Un grup de joves van realitzar una sèrie d’actes vandàlics que van acabar amb diversos comerços afectats, persones amb ferides lleus i barricades al mig del passeig del Terraplè. Fins al moment, els Mossos d’Esquadra han detingut a quatre implicats, un d’ells menor d’edat que va passar a Fiscalia de Menors. La investigació encara continua oberta i Mossos d’Esquadra no descarta la identificació i detenció de més persones.

A més, durant l’última setmana, els fets s’han relacionat amb altres similars però amb diferents matisos arreu del territori -com Manresa, Barcelona o Vic-, i s’ha obert un debat en vers la problemàtica que porta els joves a cometre aquest tipus de vandalisme que sembla no tenir cap motiu aparent. En aquest sentit, la Generalitat va anunciar canvis estructurals en els dispositius policials i revisar els protocols d’actuació en aquests casos.

EnviarCompartirTuitCompartir

RelacionatArticles

El minut a minut del ple municipal del mes de novembre de 2023

El minut a minut del ple municipal del mes de novembre de 2023

30/11/2023
Alba Cabral (ERC): “Soc l’exemple del fet que l’Ajuntament representa a tots els ciutadans de Molins de Rei”

Alba Cabral (ERC): “Soc l’exemple del fet que l’Ajuntament representa a tots els ciutadans de Molins de Rei”

30/11/2023
Pancarta de Llibertat presos polítics a la façana municipal de Molins de Rei

El TSJC accepta el recurs del PP perquè l’Ajuntament retiri la pancarta de ‘Llibertat Presos Polítics’

29/11/2023
Entitats independentistes retreuen a l’Ajuntament que no hagi reposat l’estelada de la plaça de l’U d’Octubre

Entitats independentistes retreuen a l’Ajuntament que no hagi reposat l’estelada de la plaça de l’U d’Octubre

29/11/2023
Anna Maria Ribas és la nova jutgessa de pau suplent de Molins de Rei

Anna Maria Ribas és la nova jutgessa de pau de Molins de Rei

16/11/2023
El minut a minut del ple municipal del mes d’octubre de 2023

El govern sociocomú aprova la pujada d’impostos amb el vot a favor d’ERC i el rebuig d’Ara i Enlaira

03/11/2023
Article següent
Pere Jordi López és nomenat president de la secció local d’ERC

Pere Jordi López és nomenat president de la secció local d'ERC

Més comentat 1

  1. dclosa says:
    2 mesos enrere

    Verdaderament s’ha de constatar de que el ciutadà català “de a pié” no te els coneixements culturals per entendre els temes que util·litzen els polítics als seus discursos i exposicions de les coses, especialment els polítics locals a Molins de Rei , i especialment el Sr. alcalde de Molins de Rei , Javier Paz Penche que des del 2003 després de treballar com a fisioteràpeuta a l’empresa privada, es va interessar per viure de la política sent regidor i el 2011 com alcalde fins ara. No l’entenem la majoria de les vegades que parla, tirant muntanya amunt, els dimecres el matí per la Radio 91.2, programa que curiosament, depèn directament en vena, de la Regiduria d’Alcaldia, i que a dures penes l’enten el mateix director de la radio que l’entrevista. REFLEXIO : Convindria que s’util·littzes aquest mitjà per fer programes educatius per la ciutadania, expecialment de com funciona un ajuntament , per comptes de programes sense cap sentit com : Alt voltatge, deplorabe ; Cinema , sese tenir cap cinema al municipi ; De tu, sense tenir invitats; El dijous, que de cultura no en te res; la Finestra amb masses filosofies extrangeres llatines que no en van ni ens venen ; Teatre , si no en tenim cap ; Play , de videojocs? ; la Nit sols per dones ; el Diumenges una desgracia; la Tarda , penós; Original, masses consells trantes ; Nómades , ? ; la Làpida , ? ; Faves, es cultura ? .
    Augment de un 30 % el rebut de l’aigua : ens equilibris interns de les concesionaries com ATLL i els costos que tenen ells per a comprar aigua , i un altre cosa es l’augment del rebut de l’aigua per la ciutadania, que aquest últim depen dels impostos, de les taxes ( diferencia ? ) , el servei d’aigua aquí a Molins depen de la AMB ( si o no ?) que te 21 municipis , ( fins el 31 de desembre del 2023 s’acaba la concesió Aqualia? ) ( a on estem , dins o fora ? ) , Tot depen de un “periode de transició” , Aquesta transició de la AMB , miraculosament, ferà que el cost de compra del aigua que te ATLL no s’incrementi un 30 % ? , “Tot està per fer , i tot es possible”, de moment tapar forats amb xerrameca política … lL’Ajuntament no te intenció de reduir l’ IBI si no es regen els jardins i els arbres i s’estalvien en aigua ?
    Ordenances fiscals : Sembla que els de ARA no s’en asaventen de res, les informatives sempre es poden fer, sempre que siguin infomació , El ajuntament de Molins a) està en una dinàmica dolenta en el capitol 1: Personal que es el que es menga un 60 % de Pressupost Municipal , ja que han passat molts d’interins a fixes, Agents Civics ? b) l’Ajuntamen ha perdut per prohibicions del Estado els darrers 4 anys el IPC del 16 % a sols van poguer aplicar el 8% c) les plusvàlues que han baixat, . d) les retribucions de polítics a dedicació exclusiva i els 400 € d’asistència a plens de l’oposició , no son renunciables. e) Les ordenaces es fan a “la bla bla” ja que encara no saben el que rebran del Estado Español del IRPF . f) el caprici del Palau Requesens ens costa 1 millió més per els increments en marbres…
    Club Natació : Es una verdadera lapa per Molins , cada any l’Ajuntament fa donacions anuals de l’ordre de 400.000 € a fons perdut , Una mala gestió de CNM que encara que no baixen les tarifes per aconseguir una major participació i gaudï de la ciutadania de Molins de Rei. Lema : “tothom a la piscina “

    Respon

Deixa un comentari Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

A la portada

El minut a minut del ple municipal del mes de novembre de 2023
Política

El minut a minut del ple municipal del mes de novembre de 2023

Samar Elansari
30/11/2023
Alba Cabral (ERC): “Soc l’exemple del fet que l’Ajuntament representa a tots els ciutadans de Molins de Rei”
Política

Alba Cabral (ERC): “Soc l’exemple del fet que l’Ajuntament representa a tots els ciutadans de Molins de Rei”

Samar Elansari
30/11/2023
Pancarta de Llibertat presos polítics a la façana municipal de Molins de Rei
Política

El TSJC accepta el recurs del PP perquè l’Ajuntament retiri la pancarta de ‘Llibertat Presos Polítics’

Samar Elansari
29/11/2023

VIU Empresa

6 recursos per practicar el català mentre et diverteixes

6 recursos per practicar el català mentre et diverteixes

29/11/2023
fregadora en un passadís de supermercat

Innovació i sostenibilitat, la nova era de la neteja professional

09/10/2023

Veritas, feliços d’apropar “menjar de veritat” a les famílies de Molins de Rei

06/10/2023
Més

VIU+

La Generalitat finançarà 2,4 milions de la construcció de la residència amb fons Next Generation

Butlletí | La ‘Sagrada Residència’

18/11/2023
Butlletí | Més impostos, sobretot a les empreses

Butlletí | Més impostos, sobretot a les empreses

04/11/2023
Butlletí | De la sociovergència al govern sociocomú

Butlletí | De la sociovergència al govern sociocomú

25/06/2023
Més

Missió

La nostra independència depèn de tu. Per poder fer el periodisme local que Molins de Rei necessita ens cal el teu suport econòmic.

FES-TE SOCI de Viu Molins de Rei

ANUNCIA'T al Viu Molins de Rei

Contacte

Viu Molins de Rei és el diari local de Molins de Rei. Aquí pots saber més sobre nosaltres. També et pots posar en contacte amb l'equip del diari.

QUI SOM

Amb el suport de:

Viu Molins de Rei

Formem part de la catalunyametropolitana.cat

Llicència

Viu Molins de Rei

Viu Molins de Rei és propietat de Viu Comunicació SCP i està subjecte a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 No adaptada de Creative Commons.

© 2022 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

  • Iniciar sessió
  • Cistella de la compra
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • Farmàcia de guàrdia

© 2022 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

Inicia sessió o crea un compte i accedeix a tots els continguts

Inicia sessió al teu compte a continuació

Contrasenya oblidada?

Recupera la teva contrasenya

Introdueix el teu nom d'usuari o adreça de correu electrònic per restablir la contrasenya.

Iniciar sessió
Segur que vols desbloquejar aquesta publicació?
Desbloqueig restant : 0
Confirmes que vols cancel·lar la subscripció?
X