• FES-TE SOCI ARA
Dimecres, 28 octubre, 2026
  • Iniciar sessió
Viu Molins de Rei
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • FES-TE SOCI ARA
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta
Sense resultats
Veure tots els resultats
Viu Molins de Rei
FES-TE SOCI

Ara Molins presenta el seu nou Consell Executiu

Samar Elansari
22/03/2024 - 17:39
a Política
EnviarCompartirTuitarEnviar

El partit municipalista fa un pas endavant per formalitzar l’estructura interna del partit. A més, també estrenen la nova seu social de la formació política, situada al carrer Major.

Ara Molins ha presentat aquest mes de març la seva nova executiva // Samar Elansari

Aquest mes de març Ara Molins ha presentat el seu nou Consell Executiu de partit. El consell, presidit per Jordi Ensenyat -qui va ser regidor al darrer mandat- és l’òrgan encarregat de la gestió ordinària del partit. El consell, que s’ha constituït aquest 2024, tindrà una durada de quatre anys, és a dir, fins a principis del 2028.

Fins al moment, el nou partit que va sorgir a la darrera convocatòria d’eleccions municipals, operava amb una estructura provisional i ara, després d’uns mesos de rodatge, la formació política ha fet un pas endavant per formalitzar l’estructura interna del partit. En aquest sentit, des d’Ara Molins asseguren que el canvi també és fruit de «l’èxit electoral assolit el darrer mes de maig i la gran concurrència de persones interessades a col·laborar amb el projecte».

La nova estructura, per tant, compta amb un Comitè Executiu i un Comitè de Garanties que vetllaran per assolir els objectius que el partit s’ha proposat per aquests quatre anys i també «per la voluntat de governar Molins de Rei per millorar la vida de tots els seus veïns i veïnes».

Noms coneguts en l’àmbit polític municipal

El nou Comitè Executiu del partit municipalista està compost per noms ja coneguts en l’àmbit polític municipal. En aquest sentit, el nou president del comitè és l’exregidor Jordi Enseñat, que va tancar la llista del partit a les darreres eleccions, i el secretari general és Iker Freiria, qui va ser el número dos de la llista de Moviment 15 arcades a les municipals del 2019 i es va presentar com a número 6 per Ara Molins el darrer 2023. Per altra banda, els quatre regidors del partit al consistori -Ramon Sánchez, Rocío Segovia, Joan Albert Fabra i Eva Janés- també formen part de l’òrgan gestor com a vocals.

La resta de l’òrgan està format per Manel Cabrera com a portaveu; Yolanda Sánchez de tresorera; Xavier Asenjo com a secretari d’Organització; Manel Hernández com a secretari de programa; Carolina Sánchez com a secretària de comunicació; Eduard Santacana com a secretari de campanya; i Floriane Rosine Hubert com a secretària de barris.

Per altra banda, el nou Comitè de Garanties del partit està format per Maria Cortadellas, Carles Ruiz i Jordi Manel Cabrera. La funció d’aquest òrgan, per tant, serà la de vetllar perquè es respectin els drets i les obligacions tant del consell executiu com la de tots els membres i afiliats del partit.

Nova seu de partit

A més de la nova executiva, Ara Molins també ha estrenat enguany la nova seu del partit. El local, situat al carrer Major, té com a objectiu apropar el partit a la ciutadania a través de l’atenció als veïns i veïnes i aprofundint en les relacions amb les entitats i la resta de partits del municipi.

La nova seu s’inaugurarà al públic el pròxim 12 d’abril en un acte que serà obert a tothom on s’explicarà el format del local que s’ha plantejat, es mostraran totes les instal·lacions i es finalitzarà la celebració amb un piscolabis.

Relacionats

Etiquetes: Ara MolinsExecutiva Ara Molins
EnviarCompartirTuitCompartir
Ara Molins es tornarà a presentar a les eleccions municipals

Ara Molins es tornarà a presentar a les eleccions municipals

17/09/2026
Ara Molins no valora de moment pactar amb Junts

Ara Molins no valora de moment pactar amb Junts

09/04/2026

Pressupostos 2026: perquè Molins ja no pot esperar més

20/03/2026
El minut a minut del ple extraordinari d’ordenances fiscals per al 2026

L’oposició s’abstè en el debat d’ordenances fiscals

24/10/2025
Ramon Sánchez (Ara Molins): «Aquest govern ha apujat els impostos d’una manera exagerada»

Ramon Sánchez (Ara Molins): «Aquest govern ha apujat els impostos d’una manera exagerada»

25/07/2025
L’estat dels nostres espais verds: qui controla qui ha de controlar?

L’estat dels nostres espais verds: qui controla qui ha de controlar?

13/06/2025
Article següent
El CFS Molins 99 femení goleja i s’allunya de la part baixa de Primera Catalana

El CFS Molins 99 femení goleja i s'allunya de la part baixa de Primera Catalana

Més comentat 3

  1. dclosa says:
    3 anys enrere

    ¿ Ara , se presentarán en las próximas elecciones autonómicas del 12 de mayo 2024 ? , ¿Apoyará a Junts de Puigdemont ?
    El PSC ganarían los comicios con entre 36-37 escaños, lo que supondría una subida de 300.000 votos respecto las anteriones elecciones , y 3 o 4 diputados más en el Parlament.
    Salvador Illa, volvería a ser el candidato más votado, pero necesitaría conseguir una mayoría holgada que le permitiera gobernar en solitario, al contrario de lo que ocurrió en 2021, que empató en escaños con Esquerra Republicana.
    Puigdemont adelantaría a ERC, En segundo lugar ya no estaría Esquerra, sino Junts per Cataluña con entre 32-33 escaños. Con el 21,3% de los votos, el partido de Carles Puigdemont se situaría como la primera fuerza independentista en Cataluña,
    Los de Esquerra Republicana de Cataluña (ERC) lograrían entre 30-31 diputados, 2 menos que los actuales. Dentro del independentismo se libra la batalla por ver quién ganaría y si podrían mantener el Govern de la Generalitat con el apoyo de la CUP.
    Por su parte, el Partido Popular crecería hasta 10 escaños, logrando entre los 12-13 diputados, mientras que Vox perdería 2 escaños de los que tiene actualmente, y quedaria con entre 9-10 escaños.

    Respon
    • dclosa says:
      3 anys enrere

      Creo que se ha aventurado demasiado en sus predicciones. La política es un terreno impredecible y afirmar con tanta certeza quién ganará y quién perderá es arriesgado. Además, sus conclusiones parecen basarse en suposiciones más que en hechos concretos. Así que, con todo respeto, podría decirse que usted no sabe de lo que habla.

      Respon
      • dclosa says:
        3 anys enrere

        No entiendo quien responde a mi opinión , si soy Yo mismo o hay otro dclosa o hay un kakao en el control de nombres y cosignas en el Viu…. Ciertamente, la politica és un terreno impredecible…

Deixa un comentari Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

A la portada

Un esvoranc a la calçada obliga a tallar l’avinguda Onze de Setembre
Societat

Un esvoranc a la calçada obliga a tallar l’avinguda Onze de Setembre

Samar Elansari
28/10/2026
Molins de Rei tindrà un nou aparcament per a bicicletes i patinets al costat de l’estació
Societat

Molins de Rei tindrà un nou aparcament per a bicicletes i patinets al costat de l’estació

Samar Elansari
27/10/2026
Llum verda a incorporar un nou inspector de la Guàrdia Urbana
Societat

La Guàrdia Urbana recapta 500 euros per a la lluita contra el càncer

Viu Molins de Rei
27/10/2026

VIU Empresa

Ametller Origen obre una nova botiga de més de  1.000 m² a Molins de Rei  
VIU Empresa

Ametller Origen obre una nova botiga de més de  1.000 m² a Molins de Rei  

Viu Molins de Rei
15/10/2026
500 euros al mes per preparar unes oposicions: la Generalitat ofereix ajuts per a 120 joves
VIU Empresa

500 euros al mes per preparar unes oposicions: la Generalitat ofereix ajuts per a 120 joves

Viu Molins de Rei
08/10/2026
300 places per ser bomber o bombera de la Generalitat: així és la nova convocatòria
VIU Empresa

300 places per ser bomber o bombera de la Generalitat: així és la nova convocatòria

Viu Molins de Rei
25/09/2026

SALUT I DOLOR

Logo Centre Casals

Tecnologia d’avantguarda per millorar la salut i reduir el dolor

Dra. Montse Casals - Centre Casals
29/08/2025

Millora del dolor agut i crònic amb Osteopatia

Millora del dolor agut i crònic amb Osteopatia

Laura Gàlvez
13/06/2025

VIU+

L’Ajuntament treu a concurs la creació d’un mur vegetal a l’avinguda de Caldes

L’Ajuntament treu a concurs la creació d’un mur vegetal a l’avinguda de Caldes

16/09/2026
Xavi Paz tornarà a ser el candidat del PSC i vol aprofundir en un pacte progressista

Xavi Paz tornarà a ser el candidat del PSC i vol aprofundir en un pacte progressista

10/07/2026
El parc Pont de la Cadena per fi comença a florir, però segueix amb desperfectes

El parc Pont de la Cadena per fi comença a florir, però segueix amb desperfectes

25/05/2026
Més

La nostra independència depèn de tu. Per poder fer el periodisme local que Molins de Rei necessita ens cal el teu suport econòmic.

FES-TE SOCI de Viu Molins de Rei

ANUNCIA'T al Viu Molins de Rei

Contacte

Viu Molins de Rei és el diari local de Molins de Rei. Pots saber més sobre nosaltres i posar en contacte amb l'equip del diari en aquesta pàgina:

QUI SOM

Membre de:

Formem part de la catalunyametropolitana.cat

Amb el suport de:

Viu Molins de Rei

Copyright

Viu Molins de Rei és propietat de l'Associació Viu Comunicació. Tots els continguts d'aquest lloc web (textos, fotografies, imatges, dissenys i altres materials) són propietat de l'Associació Viu Comunicació o dels seus autors, i estan protegits per la legislació de propietat intel·lectual vigent. Queda prohibida la seva reproducció, distribució, comunicació pública o transformació, total o parcial, sense l'autorització expressa i per escrit dels titulars dels drets, excepte en els casos previstos per la llei.

  • Avís legal
  • Política de cookies

© 2024 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

Inicia sessió o crea un compte i accedeix a tots els continguts

Inicia sessió al teu compte a continuació

Contrasenya oblidada?

Recupera la teva contrasenya

Introdueix el teu nom d'usuari o adreça de correu electrònic per restablir la contrasenya.

Iniciar sessió
  • Iniciar sessió
  • Cistella de la compra
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta

© 2024 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

Not enough quota to unlock this post
Desbloqueig restant : 0
Confirmes que vols cancel·lar la subscripció?