La festa Holi Cuc torna a reunir famílies i infants en una tarda on la música, l’animació i sobretot els colors han estat els protagonistes.

Un esclat de colors ha envaït aquest dissabte a la tarda el parc de la Mariona amb una nova edició de la festa Holi Cuc. L’activitat, organitzada pel Cuc, ha tornat a aplegar una riuada de famílies i infants disposats a gaudir d’una de les propostes més acolorides de la Festa Major de Sant Miquel. Amb els anys, la celebració s’ha consolidat com un clàssic de la programació festiva.
Passades les cinc de la tarda, la festa ha donat el tret de sortida amb música i animació, mentre els primers núvols de pols de colors començaven a tenyir el cel del parc. Petits i grans s’han anat llançant pols de diferents colors els uns als altres, en una festa que ha anat guanyant intensitat a mesura que avançava la tarda i que ha convertit la Mariona en un gran esclat de colors.

















