• FES-TE SOCI ARA
Dilluns, 20 abril, 2026
  • Iniciar sessió
Viu Molins de Rei
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • FES-TE SOCI ARA
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta
Sense resultats
Veure tots els resultats
Viu Molins de Rei
FES-TE SOCI

Roben a pisos del passeig del Terraplè i del carrer Gaudí a plena llum del dia

David Guerrero
17/01/2012
a General, Societat
EnviarCompartirTuitarEnviar

Un grup de lladres va entrar a robar a dos pisos del passeig del Terraplè el passat divendres al matí en un curt interval de temps. El mes passat es van registrar diversos robatoris a plena llum del dia a pisos del carrer Antoni Gaudí. La sensació d’inseguretat creix a Molins de Rei.

El número 59 del Passeig del Terraplè ha estat l'escenari dels últims robatoris a pisos // Ràdio Molins de Rei

El passat divendres, entre les 10 i les 11 del matí, els lladres entraven a dos pisos de la tercera planta del número 59 del passeig del Terraplè. En menys d’una hora, aprofitant que els propietaris no hi eren, els lladres van rebentar el pany de la porta i van accedir a l’interior dels dos domicilis segons ha explicat Ràdio Molins de Rei. En declaracions a l’emissora municipal, una de les veïnes afectades, Joana Miñarro, ha explicat que va sortir a comprar amb el seu marit en aquest interval de temps i que al tornar es van trobar tota la casa regirada. Els lladres es van endur diners i joies de gran valor econòmic i sentimental. Els Mossos d’Esquadra estan investigant el cas.

No és el primer robatori que es produeix a un domicili privat a plena llum del dia. Viu Molins de Rei ha pogut confirmar que el mes passat un grup de lladres va entrar a diversos domicilis del carrer Antoni Gaudí entre les 10 i les 12 del matí del divendres 2 de desembre. També van sostreure diverses pertinences després de rebentar el pany de la porta per accedir a l’interior dels pisos.

Dos setmanes després, també en divendres i a mig matí, al mateix carrer de la zona de la Font dels Casats es registrava un altre robatori a l’interior d’un altre habitatge. La sensació d’inseguretat ha provocat que alguns veïns hagin instal·lat alarmes o hagin canviat el pany per sentir-se més segurs. Tots aquests fets es sumen a l’onada de robatoris a diversos establiments comercials del Centre Vila durant el mes de novembre.

Robatoris a vehicles

El passat dissabte al matí també es van registrar diversos robatoris. En aquest cas va ser a l’interior de vehicles estacionats als carrers Menéndez Pelayo i Miquel Torelló, dos vies a les que aparquen molts veïns del barri del Canal. Segons Ràdio Molins de Rei, una patrulla de la Guàrdia Urbana va detectar fins a cinc vehicles amb un o diversos vidres trencats. Prop d’aquesta zona, a l’aparcament públic proper al camp de futbol Ricard Ginebreda, va ser detingut un lladre que havia robat a l’interior de 12 vehicles el matí d’un diumenge del mes d’octubre.

Relacionats

Etiquetes: carrer Antoni Gaudícarrer Gaudícarrer Menéndez Pelayocarrer Miquel Torellócentre vilaFont dels CasatsGuàrdia UrbanainseguretatlladresMossos d'Esquadrapasseig del Terraplèrobatorisvehicles
EnviarCompartirTuitCompartir
L’Ajuntament aprova nous complements salarials per a la Guàrdia Urbana i altres treballadors

Detingut un home per saltar-se diversos semàfors en vermell i fugir a gran velocitat

11/03/2026
L’Ajuntament aprova nous complements salarials per a la Guàrdia Urbana i altres treballadors

Detingut un home amb antecedents per furts durant un dispositiu policial preventiu

06/03/2026
Tres detinguts a Molins de Rei per cometre furts a Martorell i Rubí

Tres detinguts a Molins de Rei per cometre furts a Martorell i Rubí

20/02/2026
Un incendi crema tres vehicles al carrer Àngel Guimerà

Un incendi crema tres vehicles al carrer Àngel Guimerà

12/02/2026
Un vehicle bolca en xocar contra una jardinera a l’avinguda Barcelona

Un vehicle bolca en xocar contra una jardinera a l’avinguda Barcelona

26/01/2026
Un home de 42 anys mor a ganivetades al carrer Foment

El jutge envia a presó sense fiança un dels detinguts per la mort violenta d’un home al carrer Foment

25/12/2025
Article següent

Desarticulat un grup violent que robava a gent gran quan sortia del banc

Més comentat 5

  1. Montserrat says:
    14 anys enrere

    Jo visc a la Font dels Casats, i també em van robar l’estiu de l’any passat, un divendres a les 4 del matí, (l’hora la ser, perquè els veins els van escoltar), ; m’ho van regirat tot i més, els calaixos abocats pel terra, la roba, etc. i es van emportar els diners que hi havia a casa, -els van trobar, això que no estaven gens a la vista-, quatre joies que tenia d’or, amb la punyeteria de deixar les de plata i la bijuteria; no són tontos, són lladres fins i “professionals” només s’enduen el que té valor. Per cert, no he recuperat res de res………..
    M.

    Respon
  2. Marc says:
    14 anys enrere

    Avui han entrat a robar al numero 57 del Passeig Terraple. A plena llum del dia i han entrat a 2 pisos.
    Que collons passa a Molins de Rei ????

    Respon
    • Aina says:
      14 anys enrere

      Marc, jo sóc una de les llogateres a qui van robar al núm. 59. I sabem que fa més d'un any van entrar al núm. 61. Està clar que hi ha alguna cosa que falla. Si jo visqués al núm. 55 els nervis els tindria de punta.

      Respon
  3. José says:
    14 anys enrere

    Siempre nos quejamos de lo mismo, pero no hacemos nada al respecto.
    De alguna manera tenemos que cambiar todas las leyes que protejen a esta "gentuza", porque claro está que si por casualidad nos los encontramos en el interior de nuestras viviendas, locales, vehículos, etc, no podemos defender lo que es nuestro y que hemos ganado trabajando honradamente, ni se nos ocurra tocarles un pelo!!, las LEYES los defienden a ellos, NO a nosotros.
    Personalmente he tenido alguna que otra mala experiencia, en una ocasión me llamó un vecino que vió a gente merodeando alrededor de mi casa, lo primero que hice fue ir a ver a los SRES MOSSOS para que me acompañaran al interior de mi casa, les indiqué lo que mi vecino me había explicado y me contestaron que fuese YO solo, en caso de encontrarme a alguien en el interior de mi casa que les llamase por teléfono, a lo que les contesté que cuando les hubiese reducido (por no decir : reventado la cabeza) ya los llamaría.
    Me contestaron que no haría yo eso, mi respuesta fue que si lo querían ver estaban invitados!!

    Respon
  4. DE MOLINS says:
    14 anys enrere

    Visc a Molins dsd fa més de 10 anys m'agradaba per la seguretat què n'hi habia, sóc de Barcelona ciutat i buscaba tranquilitat, actualment la inseguretat está creixet a marxas forçoses, hem patit en la nostre finca robatoris al pàrquing e incivisme a les zones exteriors de la finca. Vivim a prop del parc de la Mariona i cada cap de setmana n'hi han cotxes rebentats o vidres trencats, sense entrar en la vutricia dels botellons. Paguem uns impostos força alts per gaudir d'una minima qualitat de vida i per la meva feïna plego tard depen quines hores hem dona respecte per la gent què m'hi trovo. Aixó abans no passava i pasará alguna desgracia per què es prenguin mesures més fortes. Lamento el què els a pasat aquesta pobre gent per què entrin a casa teva a de ser una sensació de inseguretat brutal. Esperem que la cosa mijori ja què també a la meva feina hem patit robatoriso més bé a entrat a remenar i res més per què per sort poc s'en podien endur.

    Respon

Deixa un comentari Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

A la portada

Rosa Vendrell demana a l’Ajuntament “dignificar” la memòria de Margarida Xirgu
Cultura

Rosa Vendrell demana a l’Ajuntament “dignificar” la memòria de Margarida Xirgu

Samar Elansari
17/04/2026
El polígon del Pla acollirà un nou centre de dades d’una vintena que es volen instal·lar a Catalunya
Economia

El polígon del Pla acollirà un nou centre de dades d’una vintena que es volen instal·lar a Catalunya

Samar Elansari
17/04/2026
Lluís Carrasco rescata la memòria de Badia del Vallès a la novel·la “Cor de formigó, ànima de lluita”
Cultura

Lluís Carrasco rescata la memòria de Badia del Vallès a la novel·la “Cor de formigó, ànima de lluita”

Samar Elansari
17/04/2026

VIU Empresa

Les neteges tècniques industrials guanyen pes en una indústria cada cop més complexa
VIU Empresa

Les neteges tècniques industrials guanyen pes en una indústria cada cop més complexa

Viu Molins de Rei
07/04/2026
Com és el model d’habitatge públic metropolità? Més assequible, sostenible i de qualitat
VIU Empresa

Com és el model d’habitatge públic metropolità? Més assequible, sostenible i de qualitat

Viu Molins de Rei
17/12/2025
El respecte a la diversitat, protagonista de la Mostra de Cinema Espiritual de Catalunya
VIU Empresa

El respecte a la diversitat, protagonista de la Mostra de Cinema Espiritual de Catalunya

Viu Molins de Rei
19/11/2025

SALUT I DOLOR

Logo Centre Casals

Tecnologia d’avantguarda per millorar la salut i reduir el dolor

Dra. Montse Casals - Centre Casals
29/08/2025

Millora del dolor agut i crònic amb Osteopatia

Millora del dolor agut i crònic amb Osteopatia

Laura Gàlvez
13/06/2025

VIU+

Molins de Rei supera els 27.000 habitants el 2025

Molins de Rei supera els 27.000 habitants el 2025

10/04/2026
Una auditoria acredita les mancances en el servei de neteja i recollida de residus

Una auditoria acredita les mancances en el servei de neteja i recollida de residus

08/03/2026

El nou pla urbanístic metropolità preveu millors connexions amb Quatre Camins i Sant Cugat

27/02/2026
Més

La nostra independència depèn de tu. Per poder fer el periodisme local que Molins de Rei necessita ens cal el teu suport econòmic.

FES-TE SOCI de Viu Molins de Rei

ANUNCIA'T al Viu Molins de Rei


  • Avís legal

  • Política de cookies


Contacte

Viu Molins de Rei és el diari local de Molins de Rei. Pots saber més sobre nosaltres i posar en contacte amb l'equip del diari en aquesta pàgina:

QUI SOM

Amb el suport de:

Viu Molins de Rei

Formem part de la catalunyametropolitana.cat

Llicència

Viu Molins de Rei

Viu Molins de Rei és propietat de Associació Viu Comunicació i està subjecte a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 No adaptada de Creative Commons.

© 2024 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

Inicia sessió o crea un compte i accedeix a tots els continguts

Inicia sessió al teu compte a continuació

Contrasenya oblidada?

Recupera la teva contrasenya

Introdueix el teu nom d'usuari o adreça de correu electrònic per restablir la contrasenya.

Iniciar sessió
  • Iniciar sessió
  • Cistella de la compra
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta

© 2024 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

Segur que vols desbloquejar aquesta publicació?
Desbloqueig restant : 0
Confirmes que vols cancel·lar la subscripció?