L’empresa Soler i Sauret ha posat en circulació dos nous autobusos a les línies de Vallirana i Martorell que passen per Molins de Rei. La renovació de la flota suposa l’ampliació del nombre de vehicles accessibles per a persones amb mobilitat reduïda.

La companyia d’autobusos Soler i Sauret ha posat en marxa avui dos autobusos nous. Amb el número 127 i 128 cobriran les línies que uneixen Martorell i Vallirana amb Barcelona passant per Molins de Rei. Els dos vehicles nous substituiran els números 62 i 63, que deixaran de circular després d’anys de servei als usuaris.
Els nous autobusos són uns Castrosua Magnus E de pis pla de 12 metres, el que permet complir amb les exigències dels ciutadans amb mobilitat reduïda. Els anteriors vehicles reemplaçats per aquests no eren accessibles degut a que eren massa alts. D’aquesta manera, els passatgers en cadira de rodes, amb carrets de nens o amb dificultats de moviment podran viatjar sense problemes.

Amb l’adquisició dels dos nous autobusos, Soler i Sauret segueix amb el seu pla de modernització de la flota. Fonts de la companyia apunten que l’objectiu és adaptar tota la flota fins aconseguir que el 100% sigui accessible.



















Bon dia, la foto que exposeu del bus nº63 està feta pel meu company i fotògraf de busos Borja Ceprià, em sembla una falta de vergonya agafar fotos del Flickr sense el seu consentiment i a sobre apropiar-vos-la! >:(
Errada rectificada. No ens hem apropiat de cap fotografia de Flickr. Ens va fer arribar la imatge la pròpia empresa Soler i Sauret i per això li atribuíem a la companyia. Ja ens hem posat en contacte amb l’autor de la fotografia i corregit l’error en el peu de foto. Gràcies per l’avís!
Bé, llavors cap problema
No se vé ninguna novedad en la gestión de los autobuses municipales MB1 por parte del partido reinante PSC, cuando constantemente vemos los autobuses vacios que dan ganas de llorar de como se tiran los dineros municipales de nuestros impuestos. Ni una sola promoción , ni una sola iniciativa, ni una sola regulación , Nada de nada, Más de lo mismo, Seguramente se sigue el lema de campaña : «con menos, no haremos nada»