• FES-TE SOCI ARA
Dissabte, 11 abril, 2026
  • Iniciar sessió
Viu Molins de Rei
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • FES-TE SOCI ARA
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta
Sense resultats
Veure tots els resultats
Viu Molins de Rei
FES-TE SOCI

ERC signa els compromisos de l’ANC per les eleccions municipals

Viu Molins de Rei
19/03/2015
a General, Política
EnviarCompartirTuitarEnviar

ERC Molins de Rei signa el document Els ajuntaments per la independència de l’Assemblea Nacional Catalana (ANC) que té per objectiu convertir les municipals de maig en una demostració que els municipis “aposten per la independència”. 

Guillán signant el document de compromís amb l'ANC // ERC Molins de Rei
Guillén signant el document de compromís amb l’ANC // ERC Molins de Rei

Sílvia Guillén, candidata a l’alcaldia per ERC Molins de Rei, ha signat el document Els Ajuntaments per la independència de l’Assemblea Nacional Catalana (ANC). Aquest text té per objectiu convertir les pròximes eleccions municipals del mes de maig en “una clara demostració que els municipis del país aposten per la independència”, expliquen els republicans a través d’un comunicat.

La republicana ha signat aquest document acompanyada dels representants de Molins de Rei per la independència – ANC. D’aquesta manera, ERC Molins de Rei es compromet a “incloure en el seu programa electoral i a dur a terme” els compromisos de l’ANC.

Entre els compromisos signats es troba votar en el primer ple municipal de la nova legislatura la continuïtat de Molins de Rei a l’Associació de Municipis per la Independència (AMI), promoure que les eleccions al Parlament de Catalunya del proper 27 de setembre tinguin un “caràcter plebiscitari per escollir el futur polític del país” i posar l’Ajuntament de Molins de Rei “a disposició del govern català per tot allò que consideri oportú” durant la constitució de l’Estat català un cop aconseguida una hipotètica “majoria independentista” el 27S. A més, si Guillén és alcaldessa, participarà a l’“Assemblea de Càrrecs Electes que s’haurà de crear per donar suport al procés d’alliberament nacional”. És possible que altres candidats de formacions independentistes també signin el mateix document abans de les eleccions municipals.

Relacionats

Etiquetes: AMIANCassemblea de càrrecs electesAssemblea Nacional CatalanaAssociació de Municipis per la Independènciaeleccions municipalseleccions municipals 2015eleccions municipals 24MEls Ajuntaments per la independènciaERCERC Molins de ReiindependènciaMolins de Rei per la independència - ANCprograma electoralSílvia Guillén
EnviarCompartirTuitCompartir
Marta Espona repetirà com a cap de llista d’ERC a les pròximes municipals

Marta Espona repetirà com a cap de llista d’ERC a les pròximes municipals

24/02/2026
Junqueras reivindica finançament per Rodalies i el Trambaix per travessar el Llobregat

Junqueras reivindica finançament per Rodalies i el Trambaix per travessar el Llobregat

01/02/2026
El minut a minut del ple extraordinari d’ordenances fiscals per al 2026

L’oposició s’abstè en el debat d’ordenances fiscals

24/10/2025
Dos actes recorden Lluís Companys i reivindiquen la memòria històrica i la lluita per la democràcia

Dos actes recorden Lluís Companys i reivindiquen la memòria històrica i la lluita per la democràcia

16/10/2025
Les entitats independentistes reclamen el manteniment del memorial de l’U d’Octubre

Les entitats independentistes reclamen el manteniment del memorial de l’U d’Octubre

02/10/2025
ERC del Baix Llobregat “escalfa motors” per les municipals del 2027 a Molins de Rei

ERC del Baix Llobregat “escalfa motors” per les municipals del 2027 a Molins de Rei

22/09/2025
Article següent

Guillem Fotògrafs mostra Molins de Rei des del cel

Més comentat 2

  1. dclosa says:
    11 anys enrere

    Mal vamos ya si en el programa de las municipales ERC-Molins empieza a mezclar cosas supramunicipales, priorizando los intereses de la independéncia de Cataluña a las necesidades reales de gobierno del municipio, Aún que la mona se vista de seda…. suplir la falta de carisma , a pesar de que la republicana ha signat el document acompanyada dels representants de Molins de Rei per la
    independència – ANC i es compromet a“incloure en el seu programa electoral i a dur a terme” els compromisos de l’ANC, mal lo tenemos esta vez los electores de Molins de Rei en el acertar con nuestro voto la mejor opción de partido a nivel municipal. En vez de que en aquests compromisos es troba el votar en el primer ple municipal el juramento del Compromis Ètic de Confluencia per Molins de Rei , especialmente el punto 17) “Fer públiques totes les vies i formes de finançament del grup municipal, les provinents del pressupost municipal i les que procedeixin d’altres fonts” que hoy por hoy sólo lo hacen en la CUP , y para el Victor Puntas la 9c) En cas de dedicació exclusiva remunerada a l’Ajuntament, la 9d) Retornar al món laboral amb dignitat, sense obtenir cap privilegi per haver exercit responsabilitats politiques. ( No al Consell Comarcal, Eh!) y no impulsar en los plenos acciones supramunicipales , como la de que en la nova legislatura la continuïtat de Molins de Rei a l’Associació de Municipis per la Independència (AMI), promoure que les eleccions al Parlament de Catalunya del proper 27 de setembre tinguin un “caràcter plebiscitari per escollir el futur polític del país” i posar l’Ajuntament de Molins de Rei “a disposició del govern català per tot allò que consideri oportú” durant la constitució de l’estat catalana un cop aconseguida la“majoria independentista” al 27S, y el cuento de La Lechera….
    ERC a las próximas municuipales se presenta impecable y pura, excepto por algunas salpicaduras del los relojes y las dietas del FMC del Victor Puntas, y en el rocambolesco proyecto de la Bilblioteca, auditorio, cafetería y parking en la Pza de la Llibertad de Total: 9.091.860 € (1.5000 millones Ptas)
    cuando en Molins de Rei atabamos los perros con longanizas, era del Sr. Jordi Romeu , y éste era de EN y no de ERC.
    A pesar de la falta de decisión, clarificación y falta de definición de ERC-Molins y la flojera en los temas de : la nueva biblioteca en El Moli, Les Guardioles, el nuevo instituto , Molins Energía, paneles solares, renuncia de sueldos del alcalde y de los regidores, supresión de cargos de confianza, bajada de impuestos y del IBI, etc . etc. les va a caer la breva si hacer esfuerzo alguno, y los resultados para las próximas municipales serán : ERC 6 , CIU 4, CUP 3, ICV 3, PSC 2, MC 2 , PP 1

    Respon
  2. dclosa says:
    11 anys enrere

    Tal como dice el dicho : “
    A la vejez, viruelas”. Nos indicaba
    la alcaldablede ERC, Silvia Guillen el pasado día 20 a Ràdio Molins de Rei que membres de l’ANC
    de Molins formaran part de la seva llista per les eleccions de maig. Al final se veran recompensados con un buen
    sueldo municipal, los esfuerzos de algunos, de todos estos años como presidentes
    guadianísticos, tertulianos los miércoles
    en la Radio Municipal, y de nuevo presidente y regidor, así como las recompensa a otros, por ayudas logisticas en transporte de
    panacartas y camisetas en sus flamantes
    coches. A nadie le amarga un bombón, ni
    un sobresueldo, ni una dieta, ni un reloj, llámese ahora, como se llame, y es normal que Guillén, en nom d’ERC, siga comprometida en la continuïtat de
    l’Ajuntament de la vila a la FMC, a pesar de que “s’ha de gestionar d’una altra manera”.

    Es curioseo la dislepsia que tienen todos los partidos, incluido el borrado de
    la memoria del ordenador de Bárcenas del PP,
    y ERC-Molins en el caso del exalcalde d’ERC molinenc Víctor Puntas . que con excusas varias , al
    parecer, la CUP “no va demanar formalment aquesta
    informació” i que “només es va verbalitzar en un ple”, que se tracta d’una
    informació molt antiga que “potser es troba en correus electrònics de l’any
    2003 o 2004 i que potser ni el Puntas els conserva”. Y que pelotas fuera, “és l’Ajuntament qui pot tenir aquesta
    informació” i que más pelotas fuera, “la
    CUP ha de consultar la informació de la fiscalia o de l’Ajuntament perquè
    Puntas en aquell moment era càrrec electe”.
    Antes de liranos más que la pata de un romano, sería conveniente nos
    clarificase la Sra. Guillen, qué contablidad como partido político se está
    llevando en ERC-Molins, si disponen o no de libros contables, si las cantidades
    recibidas en su momento en sueldos del Sr. Puntas y los actuales 380€/pleno y
    barba , revierten al partido o van a la saca de cada cual, Bueno sería que antes de confundirnos, se ajustase
    al Compromis Ètic de Confluencia per Molins de Rei , especialmente
    el punto 17) “Fer públiques totes les vies i formes de finançament del
    grup municipal, les provinents del pressupost municipal i les que
    procedeixin d’altres fonts” que hoy por hoy sólo lo hacen en la CUP
    , y para el Victor Puntas la 9c) En cas de dedicació exclusiva remunerada
    a l’Ajuntament, la 9d) Retornar al món laboral amb dignitat, sense obtenir
    cap privilegi per haver exercit responsabilitats politiques. ( No al
    Consell Comarcal, Eh!) y no impulsar en los plenos acciones
    supramunicipales. Vivir para ver….

    Respon

Deixa un comentari Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

A la portada

Molins de Rei supera els 27.000 habitants el 2025
VIU+

Molins de Rei supera els 27.000 habitants el 2025

Samar Elansari
10/04/2026
Pol Avinyó afirma que Montserrat Caballé es va convertir en una estrella mundial quan va debutar a Nova York
Cultura

Pol Avinyó afirma que Montserrat Caballé es va convertir en una estrella mundial quan va debutar a Nova York

Samar Elansari
10/04/2026
La molinenca Berta Cabestany publica el seu primer llibre ‘Aprèn a viure’
Cultura

La molinenca Berta Cabestany publica el seu primer llibre ‘Aprèn a viure’

Samar Elansari
10/04/2026

VIU Empresa

Les neteges tècniques industrials guanyen pes en una indústria cada cop més complexa
VIU Empresa

Les neteges tècniques industrials guanyen pes en una indústria cada cop més complexa

Viu Molins de Rei
07/04/2026
Com és el model d’habitatge públic metropolità? Més assequible, sostenible i de qualitat
VIU Empresa

Com és el model d’habitatge públic metropolità? Més assequible, sostenible i de qualitat

Viu Molins de Rei
17/12/2025
El respecte a la diversitat, protagonista de la Mostra de Cinema Espiritual de Catalunya
VIU Empresa

El respecte a la diversitat, protagonista de la Mostra de Cinema Espiritual de Catalunya

Viu Molins de Rei
19/11/2025

SALUT I DOLOR

Logo Centre Casals

Tecnologia d’avantguarda per millorar la salut i reduir el dolor

Dra. Montse Casals - Centre Casals
29/08/2025

Millora del dolor agut i crònic amb Osteopatia

Millora del dolor agut i crònic amb Osteopatia

Laura Gàlvez
13/06/2025

VIU+

Molins de Rei supera els 27.000 habitants el 2025

Molins de Rei supera els 27.000 habitants el 2025

10/04/2026
Una auditoria acredita les mancances en el servei de neteja i recollida de residus

Una auditoria acredita les mancances en el servei de neteja i recollida de residus

08/03/2026

El nou pla urbanístic metropolità preveu millors connexions amb Quatre Camins i Sant Cugat

27/02/2026
Més

La nostra independència depèn de tu. Per poder fer el periodisme local que Molins de Rei necessita ens cal el teu suport econòmic.

FES-TE SOCI de Viu Molins de Rei

ANUNCIA'T al Viu Molins de Rei


  • Avís legal

  • Política de cookies


Contacte

Viu Molins de Rei és el diari local de Molins de Rei. Pots saber més sobre nosaltres i posar en contacte amb l'equip del diari en aquesta pàgina:

QUI SOM

Amb el suport de:

Viu Molins de Rei

Formem part de la catalunyametropolitana.cat

Llicència

Viu Molins de Rei

Viu Molins de Rei és propietat de Associació Viu Comunicació i està subjecte a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 No adaptada de Creative Commons.

© 2024 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

Inicia sessió o crea un compte i accedeix a tots els continguts

Inicia sessió al teu compte a continuació

Contrasenya oblidada?

Recupera la teva contrasenya

Introdueix el teu nom d'usuari o adreça de correu electrònic per restablir la contrasenya.

Iniciar sessió
  • Iniciar sessió
  • Cistella de la compra
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta

© 2024 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

Segur que vols desbloquejar aquesta publicació?
Desbloqueig restant : 0
Confirmes que vols cancel·lar la subscripció?