Just després de la dimissió del cap de llista de la CUP, Roger Castillo, ho fa la següent persona de la llista: Mireia Romo. En el seu lloc, entrarà Asier Baiona al ple municipal.

Nova renúncia a la Candidatura d’Unitat Popular (CUP). Mireia Romo, número dos de la llista a les eleccions del 2015, renunciarà a l’acta de regidora al ple de gener. Precisament en aquest mateix ple estava previst que hi hagués una nova incorporació a les files dels anticapitalistes: Laura Munt, en substitució de Roger Castillo, que va renunciar al ple de desembre.
Això farà que al ple de febrer s’incorpori com a regidor Asier Baiona, número 7 a la llista electoral, malgrat que per ordre a la llista hauria hagut d’entrar la número 6, Mar Miralles.
La renúncia de Romo es deu a “un canvi significatiu relacionat amb la seva feina”, segons ha informat la CUP en un comunicat. De fet, Romo va faltar en diversos plens de l’any passat, igual com també ho van fer altres companys de partit, arribant a deixar sol Castillo com a únic representant dels quatre que té la CUP al ple d’ordenances fiscals.
Tot i arribar després de la renúncia de Castillo, el motiu que va argumentar ell era molt diferent: “no disposo de l’energia necessària”, deia, vinculant-ho a la majoria absoluta aconseguida per la sociovergència a les darreres eleccions .
Esos de la CUP Molins , llevan ya más de un segon relleu a l’equip de regidors/es , que se hacen por conveniencia personal, “no disposo de l’energia necessària”, jornada de 40 hores, treball per les tardes, reunions de CUP, reunions Ajuntament a les 6 de la tarda curs de energies reovables a Amsterdam, no representant a Parc Collserola, sacar fotocopias para el pleno ….y no, según dicen ellos, per enfortir el projecte polític a la vila, y tampoco tiene que ver una cosa con la otra , esa excusa del model polític que hi ha al darrere de l’Ajuntament de Molins de Rei , que CIU +PSC afavoreix la professionalització de la política i uns perfils personals masculinitzats (Casals, Arcas, Janes,..), de difícil accés per a la classe treballadora i les classes populars que no tienen patrimonio personal, funcionarios o cargos de confianza de otros municipios (Zaragoza, Paz, Guillen…) para dedicarse al negocio de la politica local en Molins de Rei, o que estan en el paro ( Madorell, Aroca, Castillo, Revestido, Ainoa, Suàrez, Soto…) o que han acabado su etapa profesonal (Sánchez, ,) prejubilados, mayormente sin oficio ni beneficio ( Puntas, F Garcia…), , y tienen una oportunidad de sacarse unos dinerillos y una última cotización a la SS para su jubilación (Marti, Pedrola, Carrasco, Garcia, dela Flor, Tortolà…), con el negocio de la política local,
Una decepción para los 1937 ciudadanos votantes de la CUP, en las municipales, que no se esperaban tantas flojeras….