Daltabaix ha esgotat les entrades pel concert que organitza amb motiu de la Fira de la Candelera, que enguany portarà a Joan Chamorro i el seu sextet.

L’activitat principal de la Fira de la Candelera és econòmica. Però també té el seu vessant esportiu amb la celebració de la Milla de la Candelera i, cada any, l’associació Daltabaix contribueix a que tingui també un vessant cultural amb l’organització d’un concert.
Enguany l’esdeveniment portarà a Molins de Rei a Joan Chamorro i el seu sextet i, segons informa Daltabaix, les entrades ja s’han exhaurit. La Traska Truska, espai on es desenvoluparà l’activitat el pròxim 28 de gener, ha quedat petita i ja no es poden aconseguir entrades. L’entitat organitzadora ha fet pública la seva satisfacció per l’interès que ha despertat l’activitat.
Chamorro presentarà ‘Baritone Rhapsody’ (2011), el cd dedicat al saxo baríton, que és el seu instrument principal. El reconegut músic actuarà a La Traska amb un sextet d’artistes, entre els quals destaca el pianista molinenc Joan Monné.