Aquest cap de setmana del 13 al 15 d’abril arriba la 8a Trobada de Cervesers Artesans de Catalunya, les migas solidàries de les Conserves es faran en diumenge per la pluja coincidint amb un esmorzar solidari i Sant Jordi començarà a treure el cap amb un concert coral.
Us proposem tres propostes per aquest cap de setmana sense moure-us de Molins de Rei.
1. Beure cervesa

Us proposem beure cervesa, però no una qualsevol: cervesa artesana. La Trobada de Cervesers Artesans de Catalunya (TCAC) arriba a la 8a edició. La pluja pot fer-li la guitza però hi haurà temps durant tot el dissabte per gaudir-ne.
Hi haurà parades de 10 cervesers que oferiran 50 cerveses diferents. Mentre es degusta la cervesa, hi haurà els següents concerts:
11:30-14:30: Sergi Shine (DJ Vermutero)
18:30-19:30: Velvet Sounds (Reagge-Rumba)
20:00: Juako Malavirgen (Cantautor i còmic)
La fira serà dissabte 14 de 10 a 23 hores a la plaça de la Llibertat.
2. Menjar per una bona causa

La pluja pot afectar la trobada de cervesers, però no passarà amb les migas solidàries de les Conserves. Estava prevista per dissabte però la passen a diumenge per esquivar la pluja. Canviaran un plat de migas per un aliment o producte de primera necessitat, que donaran a Càritas.
Les migas seran diumenge 15 a les 13 hores davant l’Associació de Veïns Les Conserves (pl. Antoni Marca, 5).
El mateix diumenge hi ha un altre acte solidari que també implica menjar. L’establiment ‘La força del cafè’ del barri del Canal organitza un esmorzar solidari en benefici de la campanya ‘Pels Valents’ -on també col·labora la Guàrdia Urbana- per lluitar contra el càncer infantil.
L’esmorzar serà diumenge 15 a partir de les 8 hores a La força del cafè (c. Sant Isidre, 16)
3. Escoltar Sant Jordi

S’acosta Sant Jordi i per anar fent boca Quòdlibet Grup Coral ha organitzat un cicle coral de dos concerts a la sala Gòtica. El primer concert del cicle és ‘La llegenda de Sant Jordi’, a càrrec del mateix grup coral de Molins de Rei. Interpretaran música popular catalana i arranjaments musicals de poemes catalans sobre l’amor i desamor cavalleresc. Estaran acompanyats pel violí i percussió d’Isabel Archs mentre que les actrius Judit Ballester, Raquel Pujadas i Natàlia Trejos recitaran poemes.
El concert serà dissabte 14 d’abril a les 19 hores a La Gòtica. Entrada: Dos concerts 12€. Un concert 8€ (6€ anticipada).