Quatre domicilis particulars i una plaça són els escenaris de la tercera Setmana de poesia a les cases. Recitaran els seus propis poemes Maria Isern, Maria Antònia Massanet, Gerard Vila, Marta Pérez Sierra, Guillem Payaró, Núria Domènech, Eva Moreno i Adrià Sàbat. A més, Lluís Posada i Nú Miret diran poemes de Francesc Garriga Barata.

Per tercer any consecutiu, a partir del 25 de juny i durant una setmana la poesia tindrà el seu forat a Molins de Rei en llocs poc habituals. Dins de quatre cases del poble es podran escoltar poemes dits pels seus propis autors. La setmana és organitzada per l’editorial Grogues cauen les fulles i es fa en homenatge a Francesc Garriga Barata.
Garriga hi serà present amb un recital especial que farà l’actor de doblatge Lluís Posada –recentment nomenat fill adoptiu de Molins de Rei– i l’actriu Nú Miret. Ells diran Garriga el dimecres 27 al carrer Rafael Casanova 15, 2n 1a. Serà igual que en totes les cases a les 21 hores.
Però el gruix de la setmana seran els autors recitant les seves pròpies obres. Comença dilluns 25 Maria Isern -premi Francesc Garriga de poesia 2017- al carrer Major 23. Dimarts serà el torn de Maria Antònia Massanet al carrer Rafael Casanova, 53 àtic 1a. I dijous estaran junts al carrer Enric Granados 7 Gerard Vila -Premi Amadeu Oller de poesia 2018- i Marta Pérez Sierra, amb l’acompanyament musical de Guillem Payaró.
La setmana acabarà sortint al carrer dissabte 30 amb un recital a la plaça del Palau de Molins de Rei, en aquest cas a les 12 del migdia. Tindrà regust molinenc, ja que hi participaran Núria Domènech, Eva Moreno i Adrià Sàbat.