• FES-TE SOCI ARA
Dissabte, 02 maig, 2026
  • Iniciar sessió
Viu Molins de Rei
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • FES-TE SOCI ARA
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta
Sense resultats
Veure tots els resultats
Viu Molins de Rei
FES-TE SOCI

La CUP emplaça els partits polítics a rendir els seus comptes “de cara a la ciutadania”

Clàudia Ferràndiz
21/05/2019
a General, Política
EnviarCompartirTuitarEnviar

El candidat a l’alcaldia de la formació anticapitalista, Carles Ros, considera que els partits han d’explicar “per què reben els diners que la població” els paga, en lloc de fer “campanyes sensacionalistes buides de contingut”. L’alcaldable creu que retre comptes donaria lloc a un debat polític “de profunditat”.

Carles Ros i Roger Castillo, d’esquerra a dreta // Clàudia Ferràndiz

Com ja va fer el 2015, la CUP ha rendit els comptes de la feina feta en l’última legislatura, aquesta vegada centrant-se en els 15 mesos que han estat dins del govern. Segons ha explicat en una roda de premsa aquest dilluns l’alcaldable d’aquest partit fa quatre anys, Roger Castillo, és una “eina molt útil de cara a la ciutadania”, però també “cara”. Han dedicat més de 4.000 euros, “el 50% del pressupost de la campanya electoral”, a editar el llibret que resumeix el programa i ret comptes. “És una aposta tant econòmica com política important”, ha destacat Castillo.

El candidat a l’alcaldia de la CUP a Molins de Rei, Carles Ros, ha emplaçat les altres formacions a seguir el seu exemple i explicar “per què es reben els diners que la població paga als partits polítics”, en lloc de fer “campanyes sensacionalistes buides de contingut”. Segons el cap de llista, retre comptes permetria que el debat polític fos “de profunditat” i “d’arguments”.

En la primera pàgina del llibret que resumeix el programa electoral, la CUP destaca que la despesa d’impressió de l’exemplar l’han assumit amb la subvenció que reben mensualment, que ronda entre els 1.277 i els 1.385 euros. 

El programa “més complet que la CUP ha fet mai”

El llibret de la CUP inclou els 25 eixos prioritaris de la formació, amb les accions fetes més rellevants i algunes propostes concretes de cara al proper mandat. Roger Castillo ha comentat que han volgut mostrar com “tota la feina feta” té “continuïtat de futur”. 

En aquest sentit, Castillo, que en aquestes eleccions va a les llistes com a suplent, ha remarcat que la CUP no crea un nou programa i oblida el de fa quatre anys, sinó que recull què deien, què han fet i hi inclouen “alguna valoració crítica”. 

Segons anunciava el partit anticapitalista en un comunicat, “és el programa més complet que la CUP ha fet mai” perquè acumula “l’experiència d’haver governat Molins de Rei durant l’últim any i mig”.

Sota el lema ‘Arrelades’, el programa electoral recull més de 400 propostes que s’han elaborat, segons comunica el partit, amb “vuit punts de trobada sectorials, tres assemblees obertes, grups de treball i molts debats” al llarg de sis mesos.

Relacionats

Etiquetes: Carles RosCUPCUP MolinsCUP Molins de Reieleccions municipalsEleccions Municipals 2019Roger Castillo
EnviarCompartirTuitCompartir
La plantació de verd al parc Pont de la Cadena comença amb 20 mesos de retard

La CUP diu que Molins de Rei està perdent espais verds

10/03/2026

La CUP rebutja l’aposta de l’àrea metropolitana per la gestió privada de l’aigua a Molins de Rei i set municipis més

02/03/2026
La CUP critica l’ús del parc del Baix Llobregat com a aparcament provisional

La CUP critica l’ús del parc del Baix Llobregat com a aparcament provisional

15/01/2026
La CUP inicia una etapa de reactivació després de dos anys de reflexió

La CUP inicia una etapa de reactivació després de dos anys de reflexió

17/10/2025
Els molinencs Estefanía Castillo i Aleix Barrera van a les llistes de les eleccions al Parlament de Catalunya

Els molinencs Estefanía Castillo i Aleix Barrera van a les llistes de les eleccions al Parlament de Catalunya

17/04/2024
La revista El Llaç es renova amb un nou format

La revista El Llaç es renova amb un nou format

20/06/2023
Article següent
ERC vol construir dos aparcaments soterrats a la plaça de la Llibertat i al Pont de la Cadena per arraconar el cotxe privat

ERC vol construir dos aparcaments soterrats a la plaça de la Llibertat i al Pont de la Cadena per arraconar el cotxe privat

Més comentat 1

  1. dclosa says:
    7 anys enrere

    Tal com deia el filòsof alemà Friedrich Nietzsche, “La política es el camp de treball abonat per ments mediocres, que sols volen sometre la ciutadania”
    Los políticos actuales apenas tienen desarrollo fuera de la política, no han desarrollado valor social a través de una profesión en la empresa privada. La clase política no tiene un perfil profesional más allá del cobijo que les dan los partidos, “Los partidos son agencias de colocación”
    Carles Ros Figueras, (29a), viu a Sant Bartomeu, becari Banco Santander-investigador, llicenciat en física UB , clases de repàs.
    considera que els partits han d’explicar “per què reben els diners que la població” els paga : LA POBLACIO NO ELS PAGA , SON EL POLITICS LOCALS QUE S’HO PAGEN.
    “el llibret de la CUP que m’ha costat 0.18 €, no val ni la tinta en que el que està escrit : UN TEXT SENSANCIONALISTE BUIT DE CONTINGUTS
    “Ros creu que retre comptes dona lloc a un debat polític “de profunditat” : A ON ?
    “ la CUP ha rendit els comptes de la feina feta en l’última legislatura” : QUINS SOUS HAN COBRAT AQUESTS 15 mesos que han estat dins del govern i els 3,5 anys a l’oposició?
    Han dedicat més de 4.000 euros, (LLIBRET = 5.227 €) “el 50% del pressupost de la campanya electoral” : QUIN ÉS EL PRESSUPOST ?
    “el llibret resumeix el programa i ret comptes” : FALS , EL LLIBRET NO REP COMPTES
    “per què es reben els diners que la població paga als partits polítics”. : LA POBLACIÓ NO PAGA RES , SOU ELS POLITICS ELS QUE US PAGEU AMB ELS NOSTRES DINERS i cap partit rere comptes amb “ profunditat” i “arguments”. LLADRES !!
    Subvenció que la CUP reb mensualment de l’Ajunatament a banda els sous : 1.385 euros x 12 x 4 anys = 64.876,24 €
    El llibret de la CUP inclou els 25 eixos prioritaris de la formació . PAPER MULLAT, INTELIGIBLE PER LA MAJORIA DE LA GENT DE MOLINS DE REI
    “l’experiència d’haver governat Molins de Rei durant l’últim any i mig” : NO DIUEN EL QUE ELS REGIDORS S’HAN ENSACAT EN AQUETS 4 ANYS : Asier Baiona Garcia ( 40.872,14 €/any) , Jospel Raventós Fornós (14.033, 67 €/ any) , Carles Ros Figueras (15.170,62 / any), Laura Munt (14.033,67)
    La CUP : A pesar de la deplorable gestión que han llevado a cabo durante este 1,5 años de concubinato con CIU por el simple hecho de ser independentistas , la mamandurria de muchos de sus componetes como Asier Baiona Garcia que se ensaca (40.872 €/año), el cargo de confianza como “asesor” de la CUP Alex Maymó López (52.681,16 €/año) , A pesar de sus caprichosas dimisiones de regidores/as : la Proubasta, la Romo, el Castillo, la Munt, etc. y dentro de poco lo harà la Castillo, el votante de la CUP-Molins van a piñon fijo , a mi juicio en 2019 sacarán 4 regidores, o como que ahora se les ha visto el plumero de la “cleptocracia” y que son como los de CIU ( Joaquim Martí) i les gusta la “teta” de los sueldos, quizás bajen a 3 regidores

    Respon

Deixa un comentari Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

A la portada

Els reptes del Museu del Renaixement un any després de l’obertura
Política

L’Ajuntament porta la Generalitat als tribunals per una subvenció del museu del Renaixement

Samar Elansari
30/04/2026
Gerard Furest alerta sobre el retrocés del català en una xerrada a la Federació Obrera
Política

Gerard Furest alerta sobre el retrocés del català en una xerrada a la Federació Obrera

Samar Elansari
30/04/2026
El museu del Renaixement renova els gravats exposats amb una nova selecció del museu de Lleida
Cultura

El museu del Renaixement renova els gravats exposats amb una nova selecció del museu de Lleida

Samar Elansari
30/04/2026

VIU Empresa

Les neteges tècniques industrials guanyen pes en una indústria cada cop més complexa
VIU Empresa

Les neteges tècniques industrials guanyen pes en una indústria cada cop més complexa

Viu Molins de Rei
07/04/2026
Com és el model d’habitatge públic metropolità? Més assequible, sostenible i de qualitat
VIU Empresa

Com és el model d’habitatge públic metropolità? Més assequible, sostenible i de qualitat

Viu Molins de Rei
17/12/2025
El respecte a la diversitat, protagonista de la Mostra de Cinema Espiritual de Catalunya
VIU Empresa

El respecte a la diversitat, protagonista de la Mostra de Cinema Espiritual de Catalunya

Viu Molins de Rei
19/11/2025

SALUT I DOLOR

Logo Centre Casals

Tecnologia d’avantguarda per millorar la salut i reduir el dolor

Dra. Montse Casals - Centre Casals
29/08/2025

Millora del dolor agut i crònic amb Osteopatia

Millora del dolor agut i crònic amb Osteopatia

Laura Gàlvez
13/06/2025

VIU+

Els veïns dels barris de muntanya dubten de l’efectivitat del tancament de Collserola i el viuen amb relativa normalitat

Els veïns dels barris de muntanya dubten de l’efectivitat del tancament de Collserola i el viuen amb relativa normalitat

24/04/2026
Els carrers s’omplen de llibres, roses i cultura en un Sant Jordi marcat pel bon temps

Sortegem dotze llibres d’autors locals per la diada de Sant Jordi

22/04/2026
Molins de Rei supera els 27.000 habitants el 2025

Molins de Rei supera els 27.000 habitants el 2025

10/04/2026
Més

La nostra independència depèn de tu. Per poder fer el periodisme local que Molins de Rei necessita ens cal el teu suport econòmic.

FES-TE SOCI de Viu Molins de Rei

ANUNCIA'T al Viu Molins de Rei


  • Avís legal

  • Política de cookies


Contacte

Viu Molins de Rei és el diari local de Molins de Rei. Pots saber més sobre nosaltres i posar en contacte amb l'equip del diari en aquesta pàgina:

QUI SOM

Amb el suport de:

Viu Molins de Rei

Formem part de la catalunyametropolitana.cat

Llicència

Viu Molins de Rei

Viu Molins de Rei és propietat de Associació Viu Comunicació i està subjecte a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 No adaptada de Creative Commons.

© 2024 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

Inicia sessió o crea un compte i accedeix a tots els continguts

Inicia sessió al teu compte a continuació

Contrasenya oblidada?

Recupera la teva contrasenya

Introdueix el teu nom d'usuari o adreça de correu electrònic per restablir la contrasenya.

Iniciar sessió
  • Iniciar sessió
  • Cistella de la compra
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta

© 2024 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

Segur que vols desbloquejar aquesta publicació?
Desbloqueig restant : 0
Confirmes que vols cancel·lar la subscripció?