L’acte, organitzat pels Amics dels Clàssics de Molins de Rei, ha aplegat durant el matí de diumenge una trentena de vehicles, sobretot de la marca Harley. Els ‘motards’ han fet una ruta fins a Santa Creu d’Olorda en una jornada de Festa Major per reivindicar l’amor per les dues rodes.
A partir les 9 del matí del diumenge, la plaça de l’U d’Octubre ha anat aplegant una trentena de motos ‘custom’, les protagonistes de l’acte anual que organitza l’entitat Els Amics dels Clàssics de Molins de Rei. Durant el dia de Sant Miquel, la jornada gran de la Festa Major, els vehicles de dues rodes s’han concentrat a la plaça. Tot i que la majoria de les marques eren Harleys, també s’han vist altres motos ‘customitzades’.

Un dels responsables dels Amics dels Clàssics de Molins de Rei, Ramon Farré, ha explicat que «la concentració s’està convertint en un clàssic de la Festa Major». L’any passat, l’esdeveniment va estar dedicat a les motos de la marca Montesa. Enguany, als vehicles ‘customitzats’. Els participants, després de fer una botifarrada per agafar forces, han anat de ruta fins a Santa Creu d’Olorda. Per acabar, han fet un vermut al barri del Canal.
La Trobada de motos Custom, segons Farré, és una més de les accions que organitza l’entitat per fer un homenatge i reivindicar la passió pels vehicles antics.
Fotos: David Rodríguez


























Més comentat 1