• FES-TE SOCI ARA
Dissabte, 20 juny, 2026
  • Iniciar sessió
Viu Molins de Rei
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • FES-TE SOCI ARA
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta
Sense resultats
Veure tots els resultats
Viu Molins de Rei
FES-TE SOCI

El PSC confirma la candidatura de Xavi Paz a repetir l’alcaldia

Samar Elansari
07/11/2022
a Política
EnviarCompartirTuitarEnviar

L’actual alcalde ha tornat a ser escollit cap de llista del PSC aquest dissabte en una assemblea del partit. Paz serà candidat per cinquena vegada.

Assemblea PSC Molins de Rei, on Paz ha estat escollit candidat // PSC Molins de Rei

Sense sorpreses en el PSC. Xavi Paz, l’actual alcalde de Molins de Rei, tornará a ser el candidat dels socialistes a les eleccions municipals. Paz ha estat escollit per unanimitat com a cap de llista en una assemblea de partit celebrada aquest dissabte a la Federació Obrera.

Jessica Revestido, secretària de l’agrupació local del PSC, ha assegurat que «la millor opció per al PSC és el Xavi Paz com a alcaldable i cap de llista» i que des del partit «estan molt contents amb la candidatura». Ell ja va mostrar la seva intenció de tornar-se a presentar per cinquena vegada fa uns mesos.

Avalat per un 92% dels militants

El passat 10 d’octubre es va aprovar en assemblea que començava un procés de primàries per a escollir al candidat del partit. Tot i que, per nombre d’habitants no cal realitzar el procés, des de la formació van considerar adient fer primàries, tot i que només s’ha presentat una candidatura. Paz, que es va presentar, necessitava un mínim d’un 25% dels avals de la militància però finalment va aconseguir el 92%. Aquest dissabte, en la votació final, l’actual alcalde ha tornat a ser escollit per unanimitat per a ser el número u de la llista del PSC.

Relacionats

Etiquetes: eleccions municipalseleccions municipals 2023Jessica RevestidoMolins de ReiPSCPSC Molins de ReiXavi Paz
EnviarCompartirTuitCompartir
Molins de Rei s’adhereix al Pacte Nacional per la Llengua 

Molins de Rei s’adhereix al Pacte Nacional per la Llengua 

02/06/2026
Les famílies del Club Atletisme Molins denuncien falta de manteniment de l’espai d’entrenament

El govern sociocomú aposta per una zona d’atletisme a la Gravera

15/05/2026
Les jornades tècniques de turisme de Catalunya reflexionen sobre el potencial del patrimoni al museu del Renaixement

Les jornades tècniques de turisme de Catalunya reflexionen sobre el potencial del patrimoni al museu del Renaixement

16/04/2026
Les ‘migas lorquinas’ recapten més de 1.400 euros destinats al Club Boccia Molins

Les ‘migas lorquinas’ recapten més de 1.400 euros destinats al Club Boccia Molins

03/11/2025
El minut a minut del ple extraordinari d’ordenances fiscals per al 2026

L’oposició s’abstè en el debat d’ordenances fiscals

24/10/2025
Lluís Posada evoca els sons de la Festa Major en la recuperació del pregó

Lluís Posada evoca els sons de la Festa Major en la recuperació del pregó

24/09/2025
Article següent
Una victòria de traca i mocador

Una victòria de traca i mocador

Més comentat 2

  1. dclosa says:
    4 anys enrere

    Tal como bien decía Javier Martinez Reverté «La urna no sirve de nada si el que vota es un analfabeto» , ¿ Estamos preparados para votar, especialmente en las próximas municipales ?
    “Hay dos formas de hacer de la política una profesión. O se vive para la política o se vive de la política“
    Creo que en realidad, todos nuestros políticos viven de la política y no para la política, la mayoría son “vividores de la política”, pues no tienen necesidad de justificar su productividad, ni su razón de ser, ya que les basta con tener amistad con su jefe de partido.
    ¿Por qué pagar los suculentos sueldos a todos esos parásitos que se llaman a sí mismos “servidores de los ciudadanos”, cuando hay ciudadanos que estarían dispuestos a hacer gratuitamente el mismo trabajo que hacen ellos y hacerlo mejor?
    También hay que reducir el número de políticos, que es evidente que sobran el 50 %. en especial en que en los presupuestos de los ayuntamientos haya la correspondiente partida para los concejales, excepto los miembros del gobierno ni a los alcaldes de grandes poblaciones, pero no en una vila sin complicaciones que todo se subcontrata a la AMB , como es Molins de Rei
    Estamos en la era de las llamadas telefónicas gratuitas que desde su propia casa se puede participar en un debate sin necesidad de dietas y pérdida de tiempo dedicándose a chismorreos y descalificaciones o insultos y no para los debates políticos destacando lo que no hicieron los otros anteriores gobiernos municipales cuando los partidos actuales ahora en la oposición, que estaban en el gobierno municipal.
    Con dos horas de videoconferencia diarias de lunes a jueves o a viernes a partir de las 19 ó 20 horas hay más que suficiente para tratar de todos los problemas políticos y aprobar todas las leyes que sean necesarias , y nadie estaría obligado a renunciar a su profesión ni a su vida familiar para dedicarse a la política. y tendriamos a políticos sin sueldo político. ¡Políticos de vocación ya, políticos sin suelo ya ! , Hay muchísimos personas que estarían dispuestas a hacerlo, por no hablar de los millones de jubilados que podrían prestar gratuitamente sus conocimientos y su experiencia al bien de la sociedad.
    ¿Cómo se van a pagar los miles de millones de deuda que tiene España si no reducimos los salarios politicos ?, ¿Cómo se pagarán las pensiones de la gente que trabajó en la empresa privada ?
    Es hora de buscar nuevas soluciones y nuevos partidos políticos hasta ahora inéditos que hagan desaparecer de un plumazo a todos esos “chupópteros” y vividores de la política. ¿Es esto pedir peras al olmo? Quizás. Pero alguien dijo “quien no intenta lo imposible, no alcanza lo posible”.
    Un sistema parlamentario también es digno de admirar es el suizo Sus legisladores organizan las sesiones hacia el final de la tarde, para no entorpecer sus tareas diurnas. Al término de su mandato de cuatro años, no ganan una jubilación. Durante sus años como alcaldes, no pueden contratar parientes. Debido a lo bajo de los salarios, los alcaldes mantienen sus trabajos «originales» y no viven del Estado.

    Respon
  2. dclosa says:
    4 anys enrere

    Mal lo tienen los votantes del PSC-Molins para las próximas municipales si han de atenerse al cumplimiento del programa electoral del PSC-Molins de hace 3 años atrás, El alcalde Javi Paz Penche (PSC) persiste en la 5ª reelección y de seguir viviendo de la política, que lleva desde el 2007-2011, 2011-2015 . 2015-2019, 2019-2023 y ahora, como candidato único para el 2023-2027 , Él no quiere hacer carrera para escalar dentro del PSOE más allá de Molins de Rei, Muchos de los proyectos del programa electoral 2019 ( donde dice dije, dice Diego) serán para el 2023 o para el 2027 . 1) Lo del Bus municipal de los domingos , que siempre va vacío , contaminando el medio ambiente , fué un regalo de AMB y no han sabido promocionar. 2) insignificancias como lo de «teleasistencia» , 3) la invisible mejora del servicio de jardineria pasando de subcontrato de Moix a ser municipal Molivers Sociedad Municipal S.L. una concesión a la CUP-Molins que desea municipalizar todos los servicios subcontratados, 4) inesperado bosque urbano de U de Octubre , 5) inesperado bosque urbano con cafetería en Palmeras, 6) inesperado Museo del Renacimiento . Preocupante que aún no se hayan despertado las otras formaciones y sus los candidatos, posiblemente por el embrollo que ha significado eso de la «independencia» . El PSC-Molins és españolista y unionista. Preocupante la CUP-Molins que no sabe donde han de estar y si deben abandonar la política, que están amargados en los plenos por la mayoría del acuerdo optimo de sueldos PSC-CiU . Que quede claro que el parking en Palmeras desde el PSC-Molins será inviable y que esto ya se discutió en mayoria de plenos, y solo será posible, por mucho que les duela a los de ERC , en un subterráneo de pago en la calle San Isidro o Roseta Canalias y el aparcamiento de superficie de Mercadona propiedad del Ajuntament. El aparcamiento del Mercat a 2,4 € / hora no se bajará de precio aún estando siempre vacia la 3ª planta , Prematuro que ya se subcontraten estudios (tirar dinero) sobre el Renacimiento a la Universidad de Barcelona si todavía hay que cazar la liebre… La Residencia de abuelos de 100 plazas será totalmente de gestión publica que será como la gestión del Club Natación que és de pago de los socios, solo como en los pisos de los abuelos , será necesario que el abuelo se desprenda antes de su patrimonio a favor de sus hijos, para justificar pobreza solemne.

    Respon

Deixa un comentari Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

A la portada

L’Ajuntament habilita sis refugis climàtics per l’onada de calor
Societat

L’Ajuntament elimina la sala Punt de Comerç del mercat municipal com a refugi climàtic

Samar Elansari
19/06/2026
Dotze agents de Guàrdia Urbana, Protecció Civil i ADF per vetllar per la seguretat la nit de Sant Joan
Societat

Dotze agents de Guàrdia Urbana, Protecció Civil i ADF per vetllar per la seguretat la nit de Sant Joan

Samar Elansari
18/06/2026
Els periodistes Carlos Arribas i Sergi López Egea analitzen el passat i el futur del Tour de França
Esports

Els periodistes Carlos Arribas i Sergi López Egea analitzen el passat i el futur del Tour de França

Samar Elansari
18/06/2026

VIU Empresa

OMODA & JAECOO fa vibrar Sant Boi durant la jornada SHS Fever Night i celebra el client 50.000 a Espanya
VIU Empresa

OMODA & JAECOO fa vibrar Sant Boi durant la jornada SHS Fever Night i celebra el client 50.000 a Espanya

Viu Molins de Rei
23/05/2026
Les neteges tècniques industrials guanyen pes en una indústria cada cop més complexa
VIU Empresa

Les neteges tècniques industrials guanyen pes en una indústria cada cop més complexa

Viu Molins de Rei
07/04/2026
Com és el model d’habitatge públic metropolità? Més assequible, sostenible i de qualitat
VIU Empresa

Com és el model d’habitatge públic metropolità? Més assequible, sostenible i de qualitat

Viu Molins de Rei
17/12/2025

SALUT I DOLOR

Logo Centre Casals

Tecnologia d’avantguarda per millorar la salut i reduir el dolor

Dra. Montse Casals - Centre Casals
29/08/2025

Millora del dolor agut i crònic amb Osteopatia

Millora del dolor agut i crònic amb Osteopatia

Laura Gàlvez
13/06/2025

VIU+

El parc Pont de la Cadena per fi comença a florir, però segueix amb desperfectes

El parc Pont de la Cadena per fi comença a florir, però segueix amb desperfectes

25/05/2026

Antonio Carmona (Renfe) diu que la nova represa de les obres de l’estació és la definitiva

07/05/2026
Els veïns dels barris de muntanya dubten de l’efectivitat del tancament de Collserola i el viuen amb relativa normalitat

Els veïns dels barris de muntanya dubten de l’efectivitat del tancament de Collserola i el viuen amb relativa normalitat

24/04/2026
Més

La nostra independència depèn de tu. Per poder fer el periodisme local que Molins de Rei necessita ens cal el teu suport econòmic.

FES-TE SOCI de Viu Molins de Rei

ANUNCIA'T al Viu Molins de Rei


  • Avís legal

  • Política de cookies


Contacte

Viu Molins de Rei és el diari local de Molins de Rei. Pots saber més sobre nosaltres i posar en contacte amb l'equip del diari en aquesta pàgina:

QUI SOM

Amb el suport de:

Viu Molins de Rei

Formem part de la catalunyametropolitana.cat

Llicència

Viu Molins de Rei

Viu Molins de Rei és propietat de Associació Viu Comunicació i està subjecte a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 No adaptada de Creative Commons.

© 2024 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

Inicia sessió o crea un compte i accedeix a tots els continguts

Inicia sessió al teu compte a continuació

Contrasenya oblidada?

Recupera la teva contrasenya

Introdueix el teu nom d'usuari o adreça de correu electrònic per restablir la contrasenya.

Iniciar sessió
  • Iniciar sessió
  • Cistella de la compra
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta

© 2024 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

Not enough quota to unlock this post
Desbloqueig restant : 0
Confirmes que vols cancel·lar la subscripció?