Fins que Transports no faci la remodelació definitiva del punt, el consistori vol una millora de la zona on un ciclista va morir atropellat dimarts.

El pont de l’N-340 té una promesa de remodelació per part del ministeri de Transports, propietari d’aquesta carretera. És en aquesta zona, considerada un dels punts negres de la xarxa viària a Catalunya per a les bicicletes, on un ciclista va perdre la vida aquest dimarts. Però és evident que aquesta actuació, que incorporarà rotondes i afectarà altres punts de Molins de Rei, no serà precisament imminent.
«No podem fiar-ho tot a un projecte que no és imminent», reconeix l’alcalde
“És evident que és un punt negre. És molt complex travessar aquest pont tant pels vianants com pels ciclistes”, ha reconegut aquest dijous l’alcalde de Molins de Rei, Xavi Paz. En declaracions a Ràdio Molins de Rei, Paz ha recordat que la solució és el projecte de millora del ministeri però al mateix temps ha reclamat una actuació a curt termini: “Ja demanarem i ho demanarem amb més insistència. No podem fiar-ho tot a un projecte que no és imminent. Demanem a Carreteres que revisi aquest punt per fer alguna actuació mentre no arriba el gran projecte”.
En aquest sentit d’actuació de baix cost, l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) va proposar l’any 2020 crear un carril bici i una zona per a vianants principalment utilitzant pintures i separadors. Però ni el projecte del ministeri ni el de l’AMB de moment han cristal·litzat. Just per aquí passarà el Tour de França en uns dies.
















