La candidata a l’alcaldia de Junts per Catalunya ha deixat de ser-ho juntament amb altres membres de la llista després de conèixer que hi ha converses obertes entre l’exalcalde Joan Ramon Casals i la nova formació municipalista del que va ser el seu successor, Ramon Sánchez, Ara Molins, per formar una llista conjunta.

Un mes i escaig ha durat Meritxell Galobart com a candidata de Junts a les pròximes eleccions municipals. No ha donat temps ni a fer cartells amb la seva cara, confirmant així la convulsió constant en la qual està instal·lada la formació hereva del partit que va tenir l’alcaldia durant sis anys i que ha format part de l’últim govern municipal.
El passat mes de gener, Junts per Catalunya, va presentar una nova executiva renovada després que al mes de novembre, l’executiva de Junts per Molins dimitís en bloc. Poc abans de la Candelera, el partit va presentar a Meritxell Galobart com a nova cap de llista per a les municipals, confirmant així el trencament amb el grup municipal i iniciant una nova etapa del partit a Molins de Rei.
Aquest dilluns, però la candidata a l’alcaldia, Meritxell Galobart, juntament amb altres membres i simpatitzants de la formació política, han presentat la seva dimissió al·legant discrepàncies en la candidatura electoral, segons ha informat Ràdio Molins de Rei.
Reconciliació i aproximació a Ara Molins
Fonts de Junts per Catalunya asseguren que comparteixen moltes idees amb Ara Molins, el nou projecte de caràcter municipal que presenta l’actual primer tinent d’alcalde, Ramon Sánchez, per a les municipals. A més, també expliquen que comparteixen la visió de crear un projecte local on hi pot haver persones, tant de Junts com independents, que tinguin objectius comuns.
La gestora de Junts per Catalunya a Molins de Rei, amb aquesta premisa, hauria iniciat converses per integrar-se amb el projecte de Sánchez, un fet amb el qual Galobart i altres membres del partit no haurien estat conformes. En aquest punt, l’exalcalde Joan Ramon Casals ha estat un actor clau. L’aposta per integrar-se d’alguna manera amb la nova agrupació del que va ser el seu successor és una aposta personal seva i del seu entorn que ha xocat frontalment amb la candidata i altres membres i simpatitzants d’una línia més dura i menys pragmàtica que havien d’acompanyar a Galobart a la llista electoral. Entre elles destaca Eva Folquer, que va deixar clar els seus ideals quan va renunciar a ser regidora en veure que Sánchez anava a pactar amb Paz per reeditar la sociovergència 3.0 que ha governat durant els últims quatre anys.
Casals, que està configurant les candidatures de totes les agrupacions municipals de Junts a la vegueria de Barcelona, és conscient que la presentació de Sánchez amb un partit propi els pot fer molt mal i ha apostat per evitar una divisió del vot entre ambdues forces polítiques i de la que Junts podria sortir molt mal parada. Tot i això, encara està per veure com evolucionaran els fets de cara a les municipals i si hi haurà o no un pacte entre ambdues formacions polítiques, ja que en la presentació d’Ara Molins, Ramon Sánchez va remarcar que el seu projecte seria exclusivament local i municipalista, allunyat de tot partit d’àmbit nacional i amb dards enverinats cap al seu passat.
Sembla que aquets de Junts per Catalunya sols volen que fastigueixar Catalunya i en especial Molins de Rei ,
Això de que hi ha converses obertes entre l’exalcalde Joan Ramon Casals i la nova formació municipalista del que va ser el seu successor, Ramon Sánchez, Ara Molins, per formar una llista conjunta, ha estar un “comunicat” o una filtració ?, Aquete comunicats o filtraciones es fan ver la Radio Municipal FM 91,2 o ja no ens queden mitjans de comunicació a Molins de Rei ?
Ara Molins es un projecte transversal , i està obert a to per no perdre els sous de regidors i acords amb el PSC per mantenir els sous a temps fixe a l’Ajuntament . Juns per Catalunya s’integragrà a Ara Molins i no serà una coalició. Ara molins tée mol ben definit el seu projecte politic : el no perdre de vista els sous en funció de la disponibilitat (l’ofici o l’atur) de cadaescú . A quin mitja de comunicació es va difondre el discurs de AraMolins de : “Avui dia no hi ha cap partit a l’Ajuntament que defenci els interesos dels veins i veines de Molins de Rei i es deuen a una disciplina de partit . Tots han de condicioná la seva acció política a laes drectrius del partit central i tots reben indicacions i presions , ordres de que han de dir o fer ” , Hi haurá unes lines vermelles al plens i sols es parlará de coses de Molins de Rei i no de mocions supramunicipals ni de brindis al sol com ara ,
La gent que voti a Ara Molins es trovará a gent com l’estudiant en dret , exPodemos , ex 15arcades , Joan Albert Fabra Barrios i el 2º a 15 arcades , Iker Feiria Tomás , empleat de l INEM que se li va apareixa la verge La Candelera i es va convertir con Sant Pau al caure del cavall, que es van presentar a les municipals del 2019 amb 20 i 22 anys, possant diners de les seves butxaques , ara podran utilitzar diners del partit de Junts per Molins.
Verdaderament es una pena que Ara molins faci us d’aquets nanos tant joves, que encara no tenen ofici ni experiéncia de la vida , per incluir-los a llistes , per comptes de gent prejubildada o jubilada amb experiència que vulguin dedicar uns anys de la seva vida al servei del municipi.
Ramón Sanchez Gil es declara que ara desprès de 8 anys cobrant de l’Ajuntament , encara que no tingui ofici (arts gràfiques han evoluccionat molt ab 8 anys) sap com funciona un ajuntament i el saber quina tecla tens de tocar per que funcioni, es independentista , però Ara Molins acull també a catalanistes , castellans, marroquies, … el que faci falta, espai 4.0, Fira, Palau de Carles V, i que estarien disposats , per questions de sous, a pactar amb el PSC d’en Xavi Paz Penche (155) , Tard o dora desepareixerà el comerç local per la manca de professionalitat del sector i la mania , reminiscent de La Fira, de no possar preus als productes , i tambè desapareixerà els poligons industrials, però no pot desapareixa : “Els sous dels politics municipals al centre de tot ”
Un mes i escaig ha durat Meritxell Galobart com a candidata de Junts a les pròximes eleccions municipals. No ha donat temps ni a fer cartells amb la seva cara, confirmant així la convulsió constant en la qual està instal·lada la formació hereva del partit que va tenir l’alcaldia durant sis anys i que ha format part de l’últim govern municipal. El bosc del Pont de la Cadena tira endevant …
A on el passat mes de gener, Junts per Catalunya, va presentar la nova executiva renovada? , A on ho van publicar ? i ara l’executiva de Junts per Molins dimiteix en bloc i els diners ? . A on ho ha informat Ràdio Molins de Rei ?
Junts per Catalunya asseguren que comparteixen moltes idees amb Ara Molins, com els clasiscs sous municipals , i no volen deixarse’ls perdre ? . En aquest punt, l’exalcalde Joan Ramon Casals ha estat un actor clau a l”hora de remanar les cireres ?. Qué n’opina Eva Folquer Alonso, que va deixar clar els seus ideals quan va renunciar a ser regidora en veure que Ramón Sánchez Gil anava a pactar amb Paz per reeditar la sociovergència i ha governat amb total absolutisme durant els últims quatre anys.
Joan Ramón Casals Mata , que ara està configurant les candidatures de totes les agrupacions municipals de Junts a la provincia de Barcelona, és conscient que la presentació de Ramón Sánchez Gil + Joan Albet Fabra Barrios + Iker Feiria Tomás amb un partit propi els pot fer molt mal i ha apostat per evitar una divisió del vot entre ambdues forces polítiques i de la que Junts podria sortir molt mal parada ? . No mereixeriem donar al vot a cap partit si dis dels seu programa no està la reducció d’impostos i la reducció dels escandalosos sous politics municipals.