La recollida es farà dissabte 2 de novembre. Les persones que vulguin contribuir, podran portar aliments, aigua, mantes i donacions econòmiques a la pastisseria Arenas i a la parada de castanyes de l’Agrupa, situada a la plaça de les Dones.

Molins de Rei ha iniciat una campanya solidària per ajudar les víctimes de les devastadores inundacions a València, que han deixat un balanç de 202 morts i greus danys materials. Veïns, establiments i entitats s’han organitzat per fer una recollida d’aliments, aigua, mantes i donacions econòmiques amb l’objectiu de proporcionar un suport urgent a les persones afectades per la DANA.
Aquest dissabte, 2 de novembre, s’han habilitat dos punts de recollida per a les donacions: la paradeta de castanyes de l’Agrupa, situada a la Plaça de les Dones, i la pastisseria Arenes, a l’Avinguda de Barcelona, número 4. A través de les xarxes, s’està fent una crida a tots els ciutadans a aportar productes bàsics o petites aportacions econòmiques per ampliar l’abast de l’ajuda.
El diumenge 3 de novembre al matí, un grup de voluntaris carregarà tot el material recollit en una furgoneta o camió, segons la quantitat de donacions rebudes, per traslladar-lo a València. Aquesta iniciativa compta amb la col·laboració d’altres municipis, que també han mobilitzat vehicles i punts de recollida per fer arribar el màxim d’ajuda possible a les zones afectades.
A més, s’ha creat un grup de Telegram per coordinar les accions i compartir novetats sobre la campanya, amb l’objectiu de facilitar una resposta solidària i organitzada en benefici dels damnificats per la DANA.


















