• FES-TE SOCI ARA
Dimecres, 03 juny, 2026
  • Iniciar sessió
Viu Molins de Rei
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • FES-TE SOCI ARA
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta
Sense resultats
Veure tots els resultats
Viu Molins de Rei
FES-TE SOCI

Joan Ramon Casals (CiU) treu pit abans de començar la campanya

Jose Polo
07/05/2015
a General, Política
EnviarCompartirTuitarEnviar

L’alcalde de Molins de Rei, Joan Ramon Casals, fa un balanç triomfalista de la legislatura i assegura que Molins de Rei és «referent en drets nacionals i drets socials». Reconeix que la neteja i les escombraries són l’assignatura pendent del mandat que ara finalitza.

Casals i part del seu equip durant amb el Molí de fons // Jose Polo
Casals i part del seu equip durant amb el Molí de fons // Jose Polo

Tot i que el govern municipal que ells ara encapçalen ja va fer-ne una, CiU Molins de Rei ha convocat a la premsa per fer una valoració de la legislatura en clau de partit tot just abans de començar la campanya electoral. Els convergents es mostren orgullosos de la feina feta i «especialment» dels últims dos anys en què han ostentat l’alcaldia. En aquests termes s’ha manifestat l’alcalde, Joan Ramon Casals.

«Durant quatre anys i especialment en aquests dos últims, Molins de Rei ha aconseguit ser líder de Catalunya en la reducció de l’atur i en propostes innovadores de suport als emprenedors», ha afirmat l’alcalde, treien pit abans de començar la campanya electoral i fent referència a les dades publicades al Balcó de la Vila del mes de març, que va generar polèmica per triomfalista.

El convergent ha anat més enllà. «Som referents comarcals en defensa dels drets nacionals», ha assegurat recordant que, tot i que governa amb una força no independentista com el PSC i s’ha recolzat reiteradament amb el PP, s’han impulsat polítiques com entrar a l’Associació de Municipis per la Independència (AMI), el pagament a la Hisenda Catalana i es van donar totes les facilitats -autobusos gratuïts inclosos- per fer la consulta del 9 de novembre.

D’altra banda, Casals també ha fet esment a un seguit de reformes «molt esperades» com la reforma del carrer Rafael Casanova, que s’ha inundat en reiterades ocasions, el nou Pati del Palau, que també es va inundar però que ha estat un èxit d’ús per part de la ciutadania, el passeig de la Pau, la Zona Esportiva del barri del Canal, la reforma del Molí amb la nova biblioteca, l’inici de les obres del Lluís de Requesens o el planejament dels barris de muntanya que, tot i que s’ha aprovat al ple municipal, encara no té finançament per fer-se possible.

A més, segons Casals, l’actual govern municipal ha posat «ordre a l’economia local» reduint el deute de l’Ajuntament i generant estalvi intern i passant de pagar a proveïdors de «més de 140 dies a 40». També ha destacat la reducció del termini de resposta a les queixes ciutadanes.

La neteja, assignatura pendent

Per a Casals un dels aspectes sobre el qual li hauria agradat incidir més és en la neteja de la via pública i la recollida d’escombraries. «Durant els últims mesos s’han fet millores i hem adquirit maquinària nova» ha declarat l’alcalde. «Hem anat fent però ens agradaria haver incidit més», ha reconegut el convergent.

Relacionats

Etiquetes: 9NAMIAssociació de Municipis per la IndependènciaAturBalcó de la Vilabarri del Canalbarris de muntanyaBiblioteca Pau Vilacarrer Rafael CasanovaCIUCiU Molins de ReiEl Molíescombrarieshisenda catalanainstitut Lluís de RequesensJoan Ramon CasalsLluiís de Requesensnetejanova bibliotecaPasseig de la Paupati del PalauPPPSCqueixesqueixes ciutadanesrecollida d'escombrariesvía públicaZona Esportiva Ricard Ginebreda
EnviarCompartirTuitCompartir
L’Ajuntament repara les alarmes de la zona esportiva Ricard Ginebreda

L’Ajuntament repara les alarmes de la zona esportiva Ricard Ginebreda

19/05/2026
Roben diners i material informàtic de la zona esportiva Ricard Ginebreda

Les entitats lamenten que l’assegurança de l’Ajuntament no es fa càrrec del contingut dels robatoris a la Ricard Ginebreda

18/05/2026
L’Ajuntament promet més patrullatge i controls en l’àmbit de la Ricard Ginebreda

L’Ajuntament promet més patrullatge i controls en l’àmbit de la Ricard Ginebreda

28/04/2026
Roben diners i material informàtic de la zona esportiva Ricard Ginebreda

La zona esportiva Ricard Ginebreda pateix el segon robatori en un mes

27/04/2026
Roben diners i material informàtic de la zona esportiva Ricard Ginebreda

Roben diners i material informàtic de la zona esportiva Ricard Ginebreda

23/03/2026

El govern sociocomú renova a Molivers en el servei de neteja i recollida de residus tot i el rebuig de l’oposició

27/02/2026
Article següent
Ciutadans Molins de Rei es presenta definint-se com «l’única alternativa al poder»

Ciutadans Molins de Rei es presenta definint-se com "l'única alternativa al poder"

Més comentat 1

  1. dclosa says:
    11 anys enrere

    En Catalunya, según encuestas, 46 % de indecisos. Mal lo tenemos los electores en Molins de Rei para elegir a nuestro alcaldable , CIU, Joan Ramon Casals, que fa un balanç triomfalista de su mandato que se sale de lo que és estrictamente municipal al assegurar que Molins de Rei és “referent en drets nacionals” Els convergents pueden mostrarse orgullosos de la feina feta i “especialment” dels
    últims dos anys on han ostentat l’alcaldia, pues.. para muestra un botón : un familiar cercano que paga religiosamente sus impuestos municipales IBI, IC; vado,.. , me ha mostrado una instancia 2014010433 del 7-10-2014 sin responder, reclamada con otra 2015004444 el 19-03-2015 y aún sin respuesta , También presentó una instancia de queja sobre el exceso del tiempo de espera “desayuno largo” en
    la oficina de instancias, con fecha 19-03-2015 , que la funcionaria , por vergüenza , selló pero no puso etiqueta ni destino de la regiduria (papelera), También sin respuesta.
    Realmente lo que desde CIU se dice, és de Lourdes : que el Ayuntamiento, sin tener competencias “En aquests 4 anys i especialment en aquests 2 últims, Molins de Rei ha aconseguit ser líder de Catalunya en la reducció de l’atur” y que el 90 % de la población activa de Molins de rei sea “dependiente” el Ayuntamiento sea lider en propostes innovadores de suport als emprenedors en régimen de autónomos ”, Mal vamos si CIU anticipa eso de “Som referents comarcals en defensa dels drets nacionals”, a las
    cuestiones estrictamente municipales. con las tonterias esas del , pagament a la Hisenda Catalana ,
    donar facilitats per fer la consulta del 9 de novembre. etc, etc, que todo nos llevará a más lios y a mas pagos de multas.
    Por falta de información periodística , seguramente no estoy al corriente, pero …. ¿Se han realizado ya todo ese seguit de reformes “molt esperades” com la reforma del carrer Rafael Casanova, que s’ha inundat en reiterades ocasions, i el nou Pati del Palau, que també es va inundar? , No hay que hacer un poti-poti ni mezclar las cosas : el Pati del Palau se realizó con dineros de la AMB, la Zona Esportiva del barri del Canal se hace con dineros del la AMB , la reforma del Molí amb la nova biblioteca aún
    no tiene consenso, l’les obres del Lluís de Requesens las hace la Generalitat i el planejament dels barris de muntanya que, tot i que s’ha aprovat al ple municipal, encara no té finançament fer-se possible. Es inadmisible gastarse el 60% del Presupuesto Municipal en sueldos de funcionarios y en políticos charlatanes, y en planes de empleo-caridad, en vez de que nos bajen los impuestos ( el IBI, vados, Impuesto de Circulación, Zona Azul, etc.) y que los que haya, que se invertan en el objeto del propio impuesto : el IBI para arreglar las calles, los vados para las aceras, I.C. para cosas del tránsito (alumbrado y pintar pasos zebra, etc) , etc.
    Ciertamente, Mal lo tenemos los electores, Muy escuetamente y teniendo en cuenta los candidatos en listas, tenemos : Ciutadans , propietario de un negocio en el comercio municipal y con sentido común no partidario del gasto de la nueva Biblioteca y si de la reforma , ampliación y parking de la actual ; CIU , abogado, familia rica, empleo en el partido, enfuscados con la independencia ; ERC , funcionaria del Ayto de Sant Feliu, enfuscados con la independencia ; PSC , masajista, cargo de confianza en Gava, sin empleo ; ICV, propietario del taller pupilaje, enfuscado con la municipalización de las energias ; CUP , en paro, no ha pagado nunca un IBI, enfuscados con independéncia ; Camina, en paro, molinenca muy reciente ; PP , estudiante , no ha pagado nunca un IBI ; PST , en paro, ….
    Mal , muy mal lo tenemos , ¿ Quizás Ciudadanos?

    Respon

Deixa un comentari Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

A la portada

Mor Maria Alè Doñate, la regidora d’Educació de la recuperació de la democràcia a Molins de Rei
Societat

Mor Maria Alè Doñate, la regidora d’Educació de la recuperació de la democràcia a Molins de Rei

Samar Elansari
02/06/2026
Molins de Rei s’adhereix al Pacte Nacional per la Llengua 
Cultura

Molins de Rei s’adhereix al Pacte Nacional per la Llengua 

Samar Elansari
02/06/2026
Aliança Catalana marca l’estratègia comarcal per les municipals a la Federació Obrera
Política

Aliança Catalana marca l’estratègia comarcal per les municipals a la Federació Obrera

Samar Elansari
02/06/2026

VIU Empresa

OMODA & JAECOO fa vibrar Sant Boi durant la jornada SHS Fever Night i celebra el client 50.000 a Espanya
VIU Empresa

OMODA & JAECOO fa vibrar Sant Boi durant la jornada SHS Fever Night i celebra el client 50.000 a Espanya

Viu Molins de Rei
23/05/2026
Les neteges tècniques industrials guanyen pes en una indústria cada cop més complexa
VIU Empresa

Les neteges tècniques industrials guanyen pes en una indústria cada cop més complexa

Viu Molins de Rei
07/04/2026
Com és el model d’habitatge públic metropolità? Més assequible, sostenible i de qualitat
VIU Empresa

Com és el model d’habitatge públic metropolità? Més assequible, sostenible i de qualitat

Viu Molins de Rei
17/12/2025

SALUT I DOLOR

Logo Centre Casals

Tecnologia d’avantguarda per millorar la salut i reduir el dolor

Dra. Montse Casals - Centre Casals
29/08/2025

Millora del dolor agut i crònic amb Osteopatia

Millora del dolor agut i crònic amb Osteopatia

Laura Gàlvez
13/06/2025

VIU+

El parc Pont de la Cadena per fi comença a florir, però segueix amb desperfectes

El parc Pont de la Cadena per fi comença a florir, però segueix amb desperfectes

25/05/2026

Antonio Carmona (Renfe) diu que la nova represa de les obres de l’estació és la definitiva

07/05/2026
Els veïns dels barris de muntanya dubten de l’efectivitat del tancament de Collserola i el viuen amb relativa normalitat

Els veïns dels barris de muntanya dubten de l’efectivitat del tancament de Collserola i el viuen amb relativa normalitat

24/04/2026
Més

La nostra independència depèn de tu. Per poder fer el periodisme local que Molins de Rei necessita ens cal el teu suport econòmic.

FES-TE SOCI de Viu Molins de Rei

ANUNCIA'T al Viu Molins de Rei


  • Avís legal

  • Política de cookies


Contacte

Viu Molins de Rei és el diari local de Molins de Rei. Pots saber més sobre nosaltres i posar en contacte amb l'equip del diari en aquesta pàgina:

QUI SOM

Amb el suport de:

Viu Molins de Rei

Formem part de la catalunyametropolitana.cat

Llicència

Viu Molins de Rei

Viu Molins de Rei és propietat de Associació Viu Comunicació i està subjecte a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 No adaptada de Creative Commons.

© 2024 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

Inicia sessió o crea un compte i accedeix a tots els continguts

Inicia sessió al teu compte a continuació

Contrasenya oblidada?

Recupera la teva contrasenya

Introdueix el teu nom d'usuari o adreça de correu electrònic per restablir la contrasenya.

Iniciar sessió
  • Iniciar sessió
  • Cistella de la compra
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta

© 2024 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

Not enough quota to unlock this post
Desbloqueig restant : 0
Confirmes que vols cancel·lar la subscripció?