• FES-TE SOCI ARA
Dijous, 18 juny, 2026
  • Iniciar sessió
Viu Molins de Rei
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • FES-TE SOCI ARA
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta
Sense resultats
Veure tots els resultats
Viu Molins de Rei
FES-TE SOCI

La CUP es compromet a millorar l’accés dels aiguamolls i el riu

Elisenda Colell
12/05/2015
a General, Política
EnviarCompartirTuitarEnviar

La Candidatura d’Unitat Popular (CUP) critica el menysteniment de l’actual govern municipal per la zona dels aiguamolls de Molins de Rei. El partit liderat per Roger Castillo es compromet a millorar-ne l’accés i a habilitar-hi un espai d’educació ambiental.

Els aiguamolls de Molins de Rei // CUP Molins de Rei
Els Aiguamolls de Molins de Rei // CUP Molins de Rei

Posar en valor els aiguamolls és un dels objectius que es planteja la CUP de cara a les eleccions municipals. La candidatura que a dia d’avui lidera l’oposició al ple municipal considera que l’espai d’aigua dolça més gran de la comarca es troba «amb diverses zones deteriorades».

Segons els cupaires, la culpa rau en la sociovergència molinenca, al·legant que l’espai durant els últims anys «ha restat en l’oblit per part del govern municipal», segons afirmen en un comunicat.

En aquest sentit, es comprometen a millorar la seguretat del pas inundable que vianants, corredors, pagesos o ciclistes utilitzen per accedir als aiguamolls i al riu Llobregat. La zona també compta amb un espai d’observació de fauna i vegetació que la CUP considera necessari «rehabilitar».

Alhora la CUP es mostra partidària d’establir una dotació econòmica regular que permeti dur-hi a terme treballs de manteniment. Un dels altres objectius que es planteja la formació és construir als aigumaolls un espai d’educació ambiental que estigui a disposició dels centres educatius i de les entitats, similar al que actualment funciona a Can Santoi al voltant de Collserola.

Relacionats

Etiquetes: accessos al riu Llobregataiguamollsaiguamolls de Molins de ReiCUPCUP Molins de Reieleccions 24Meleccions municipalseleccions municipals 2015riu Llobregat
EnviarCompartirTuitCompartir
Collserola tancada per la pesta porcina

Collserola i el riu Llobregat continuaran tancats a l’estiu per la pesta porcina

10/06/2026
El polígon del Pla acollirà un nou centre de dades d’una vintena que es volen instal·lar a Catalunya

La CUP adverteix del consum energètic del futur centre de dades del polígon El Pla

23/05/2026
La plantació de verd al parc Pont de la Cadena comença amb 20 mesos de retard

La CUP diu que Molins de Rei està perdent espais verds

10/03/2026

La CUP rebutja l’aposta de l’àrea metropolitana per la gestió privada de l’aigua a Molins de Rei i set municipis més

02/03/2026
La CUP critica l’ús del parc del Baix Llobregat com a aparcament provisional

La CUP critica l’ús del parc del Baix Llobregat com a aparcament provisional

15/01/2026
La CUP inicia una etapa de reactivació després de dos anys de reflexió

La CUP inicia una etapa de reactivació després de dos anys de reflexió

17/10/2025
Article següent
El primer tinent d'alcalde, Xavi Paz (PSC), l'alcalde, Joan Ramon Casals (CiU) i el regidor de Finances, Miguel Zaragoza (PSC), van ser els encarregats de presentar el pressupost // David Guerrero

La sociovergència molinenca aposta ara per la participació ciutadana

Més comentat 1

  1. dclosa says:
    11 anys enrere

    Estos de la CUP se han pasado 8 años rascándose la pava, los 4 primeros no hicieron nada con la excusa de que no tenian experéncia de oposición y los 4 últimos se han limitado a hacer bindis al sol y mociones por encargo como la del fiasco de podemos-Molins , Entre una cosa y otra se han metido a la saca, los dineros de nuestros impuestos : 288.320 € (48 millones Ptas) http://molins.cup.cat/sites/molins.cup.cat/files/Butllet%C3%AD_17_Desembre2013_CUPMolins.pdf_0.pdf
    y de algunos de sus regidores(Botran) , aún no les conocemos ni su voz . No, no valen lo que nos han costado, y no son distintos a los otros que todavía se han llevado más de las arcas municipales. La Democracia , entre todos, la han convertido en una Cleptocracia municipal.
    Y ahora, faltos de ideas, nos salen con eso criticar el menysteniment de l’actual govern municipal per la zona dels aiguamolls de Molins de Rei, i es comprometen a millorar-ne l’accés i a habilitar-hi un espai d’educació ambiental y sin ser suyos los dineros, el partit és partidari d’establir una dotació econòmica regular que permeti dur-hi a terme treballs de manteniment i construir als Aiguamolls un espai d’educació ambiental, olvidándose de lo que realmente le importa a la ciudadanía és : Que estamos en plena crisis económica, Que bajen del burro, Que nos bajen los impuestos ( el IBI, vados, Impuesto de Circulación, Zona Azul, etc.), de una vez por todas, y que los que haya, que se invertan en el objeto del propio impuesto : el IBI para arreglar las calles, los vados para las aceras, Impuesto de Circulación. para cosas del tránsito (pintar pasos zebra, aparcamiento zona blanca, etc) , etc. Es inadmisible gastarse el 60% del Presupuesto Municipal en sueldos de funcionarios y en políticos charlatanes, y
    en planes de empleo-caridad
    Bueno que la CUP:Molins , en vez de entretenernos con esas memeces, hiciese un análisis con la misma exhaustividad y detalle, respecto a la estafa municipal a la que estamos sometidos año tras año los ciudadanos de Molins de Rei con eso del IBI, que por sumisión e ignorancia, todos tragamos y nadie se queja : No veo en ningún manifiesto de programas de ninguna formación política ni candidato que hable del valor cadastral de los pisos en Molins de Rei, ni responda a lo que nos preguntamos todos los ciudadanos, de que : ¿Si en la actualidad (2015) el valor de mercado y consecuentemente el Valor Cadastral de un piso es la 1/2 del valor de mercado del 2006 y la 1/2 del cadastro que se fijó en la última revisión del Cadastro del 2006, como és que el Ayuntamiento por en el IBI 2015 sigue ingresando lo mismo o más de lo que ingresaba en el 2006 ?. Los contribuyentes pagamos más si el piso (el valor) vale menos? . Aquí hay gato encerrado, y lo más penosos és que en todos estos 4 años la oposición ICV, ERC , CUP, no han tenido suficiente valentía para plantearlo, ni personal de talla en sus filas para abordarlo, y se han limitado cobrar la sopa boba de los 380 € (63.000 Ptas) por
    pleno y barba, y a dormir en la paja, y han querido seguir montados en el dolar, ignorando la crisis, creyendose de que “Si nadie se queja, todos somos bobos”

    Respon

Deixa un comentari Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

A la portada

El Move Your Fucking Brain Extreme Fest tanca el cartell del 20è aniversari amb la incorporació de Lóstregos
Cultura

El Move Your Fucking Brain Extreme Fest tanca el cartell del 20è aniversari amb la incorporació de Lóstregos

Samar Elansari
17/06/2026
El 33è Congrés de Fires de Catalunya posa en valor el paper referencial de la Candelera
Economia

El 33è Congrés de Fires de Catalunya posa en valor el paper referencial de la Candelera

Samar Elansari
16/06/2026
Sortida de la Volta a Catalunya de ciclisme femenina
Esports

La tercera etapa de la Volta a Catalunya femenina passa per Molins de Rei

Samar Elansari
16/06/2026

VIU Empresa

OMODA & JAECOO fa vibrar Sant Boi durant la jornada SHS Fever Night i celebra el client 50.000 a Espanya
VIU Empresa

OMODA & JAECOO fa vibrar Sant Boi durant la jornada SHS Fever Night i celebra el client 50.000 a Espanya

Viu Molins de Rei
23/05/2026
Les neteges tècniques industrials guanyen pes en una indústria cada cop més complexa
VIU Empresa

Les neteges tècniques industrials guanyen pes en una indústria cada cop més complexa

Viu Molins de Rei
07/04/2026
Com és el model d’habitatge públic metropolità? Més assequible, sostenible i de qualitat
VIU Empresa

Com és el model d’habitatge públic metropolità? Més assequible, sostenible i de qualitat

Viu Molins de Rei
17/12/2025

SALUT I DOLOR

Logo Centre Casals

Tecnologia d’avantguarda per millorar la salut i reduir el dolor

Dra. Montse Casals - Centre Casals
29/08/2025

Millora del dolor agut i crònic amb Osteopatia

Millora del dolor agut i crònic amb Osteopatia

Laura Gàlvez
13/06/2025

VIU+

El parc Pont de la Cadena per fi comença a florir, però segueix amb desperfectes

El parc Pont de la Cadena per fi comença a florir, però segueix amb desperfectes

25/05/2026

Antonio Carmona (Renfe) diu que la nova represa de les obres de l’estació és la definitiva

07/05/2026
Els veïns dels barris de muntanya dubten de l’efectivitat del tancament de Collserola i el viuen amb relativa normalitat

Els veïns dels barris de muntanya dubten de l’efectivitat del tancament de Collserola i el viuen amb relativa normalitat

24/04/2026
Més

La nostra independència depèn de tu. Per poder fer el periodisme local que Molins de Rei necessita ens cal el teu suport econòmic.

FES-TE SOCI de Viu Molins de Rei

ANUNCIA'T al Viu Molins de Rei


  • Avís legal

  • Política de cookies


Contacte

Viu Molins de Rei és el diari local de Molins de Rei. Pots saber més sobre nosaltres i posar en contacte amb l'equip del diari en aquesta pàgina:

QUI SOM

Amb el suport de:

Viu Molins de Rei

Formem part de la catalunyametropolitana.cat

Llicència

Viu Molins de Rei

Viu Molins de Rei és propietat de Associació Viu Comunicació i està subjecte a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 No adaptada de Creative Commons.

© 2024 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

Inicia sessió o crea un compte i accedeix a tots els continguts

Inicia sessió al teu compte a continuació

Contrasenya oblidada?

Recupera la teva contrasenya

Introdueix el teu nom d'usuari o adreça de correu electrònic per restablir la contrasenya.

Iniciar sessió
  • Iniciar sessió
  • Cistella de la compra
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta

© 2024 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

Not enough quota to unlock this post
Desbloqueig restant : 0
Confirmes que vols cancel·lar la subscripció?