La construcció d’un pas a nivell permetrà la connexió en bicicleta i a peu entre Sant Feliu de Llobregat, Molins de Rei i Sant Vicenç dels Horts.

El cabal del riu Llobregat s’ha desviat a través d’un canal lateral a l’alçada de la confluència dels municipis de Sant Feliu de Llobregat, Molins de Rei i Sant Vicenç dels Horts per poder-hi construir un pas a nivell que permetrà per primer cop la connexió en bicicleta i a peu dels tres municipis. Els treballs de desviació del riu es van iniciar el passat dilluns, 22 de gener, perquè es pugui treballar en sec dins la llera natural.
Aquest projecte, que duu a terme el Servei d’Infraestructures de l’AMB, va començar el passat 2 de gener i les obres s’allargaran, previsiblement, fins ben entrada la primavera. La data d’acabament del gual s’estima per a finals d’abril, però pot variar en funció del règim pluviomètric.
Xarxa de camins
La construcció d’un pas a nivell que connectarà els municipis de Molins de Rei, Sant Feliu de Llobregat i Sant Vicenç dels Horts és un projecte de grans dimensions, que servirà perquè els ciutadans d’aquests municipis puguin creuar el riu per primera vegada a peu o en bicicleta, en una xarxa de camins que suma ja més de 30 quilòmetres.