El proper 7 de març, el Foment Cultural i Artístic de Molins de Rei acollirà l’actuació de l’Orfeó Català, acompanyat del cor municipal Quòdlibet Grup Coral. L’endemà, 8 de març, serà el cor de Molins de Rei el que actuï al Palau de la Música.

L’Orfeó Català actuarà al Foment Cultural i Artístic de Molins de Rei el 7 de març, en un concert en què també participarà Quòdlibet Grup Coral. D’altra banda, el dia 8 de març serà Quòdlibet el que actuï al Palau de la Música, acompanyat de l’Orfeó Català.
La visita s’emmarca dins del projecte Xarxa Coral en què, segons ha explicat el director de l’Orfeó en roda de premsa, Pablo Larraz, “cada any s’agermanen diversos cors de Catalunya”. De l’edició d’enguany se n’han beneficiat el cor de Molins de Rei i el de Solsona. Per tant, l’Orfeó actuarà als dos municipis i els dos cors aniran al Palau de la Música. Larraz ha destacat la bona relació que té amb el director de Quòdlibet, Xavier Garcia, i ha assegurat que l’Orfeó se sent “molt content de venir a Molins de Rei”.

Des de Quòdlibet s’ha qualificat l’esdeveniment “de concert històric”, perquè l’Orfeó no trepitjava Molins de Rei des de principis de l’any 1900, segons indica l’organització. El director, Xavier Garcia, ha explicat que pel cor “és un gran honor poder compartir escenari amb l’Orfeó, assajar i cantar amb ells”. Serà “tot un repte que aconseguirem amb escreix”, ha destacat.
El concert de Molins de Rei inclourà el ‘Rèquiem de Fauré’ i peces catalanes de Toldrà i Guinovart. Tot i que serà l’Orfeó Català qui prengui protagonisme, al final de la jornada s’interpretaran els cants comuns entre els dos cors, en què es podrà gaudir d’una peça de l’obra ‘Mar i Cel’ i el ‘Cant d’alegria’, una peça de Xavier Garcia, amb la lletra de Joan Maragall.