• FES-TE SOCI ARA
Diumenge, 19 abril, 2026
  • Iniciar sessió
Viu Molins de Rei
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • FES-TE SOCI ARA
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta
Sense resultats
Veure tots els resultats
Viu Molins de Rei
FES-TE SOCI

Ara Molins presenta una llista heterogènia a les eleccions municipals

Samar Elansari
24/04/2023
a Política
EnviarCompartirTuitarEnviar

El nou partit del primer tinent d’alcalde, Ramon Sánchez, comptarà amb Rocío Segovia de número 2. En les primeres posicions de la llista hi ha, entre altres, joves del Moviment 15 Arcades i l’expresident de la Unió de Botiguers, Jesús Cardona.

Acte de presentació de la llista d’Ara Molins // Samar Elansari

Ara Molins, el nou projecte polític encapçalat pel primer tinent d’alcalde, Ramon Sánchez, ha presentat la seva llista a les eleccions municipals del mes vinent a la plaça Vicenç Fernández del barri del Canal. El seu equip és heterogeni, amb persones de totes les edats, diverses ideologies polítiques i sensibilitats. Destaca especialment l’enllaç d’Ara Molins amb el Moviment 15 Arcades, un altre partit que es va presentar ara fa quatre anys i no va aconseguir representació a la sala de plens.

Sánchez ha definit la llista com a una “unió transversal que reuneix molts valors i simbolitza el moviment veïnal”. Al voltant d’unes 100 persones -on també s’han vist alguns representants d’altres formacions polítiques- s’han apropat per conèixer els noms de les persones que acompanyaran a l’antic cap de llista de Junts per Molins, que ha governat amb el PSC durant la majoria d’aquesta legislatura i anteriorment. Amb una llista formada per 31 persones, Sánchez ha anat presentant els integrants del seu equip un per un.

Llista transversal i amb diferents sensibilitats

Rocío Segovia serà la número 2 de Ramon Sánchez. El 3 l’ocuparà Joan Albert Fabra, qui va ser candidat a l’alcaldia liderant el Moviment 15 Arcades a les eleccions del 2019. Eva Janés se situa com a número 4 i Jesús Cardona -expresident de la Unió de Botiguers- com a número 5. Al sisè lloc, anirà Iker Freiria, també excandidat del Moviment 15 Arcades a les passades eleccions. L’actual regidor de Finances, Jordi Enseñat, tanca la llista de forma simbòlica.

Entre la resta dels 31 noms que conformen la llista destaquen noms com l’exregidora del PSC Anna Cantudo, que serà la número 12. L’antic regidor d’Unió, Esteve Altozano, acompanyarà Sánchez en qualitat de suplent. El número 10 serà l’entrenador del Club Halterofília Molins de Rei, David Soria. El candidat d’Ara Molins ha volgut presentar al grup de persones que l’acompanyen com a una “proposta 100% molinenca” i que només “parla de Molins”. Ha definit la llista com a “molt potent” i que aposta per “gent molt jove i amb molts punts de vista diferents”. 

Ramon Sánchez, durant el seu discurs de presentació de la llista d’Ara Molins // Samar Elansari

Propostes veïnals i un programa encara per acabar de concretar

Durant la presentació de la llista, Ramon Sánchez, també ha volgut explicar algunes de les propostes que portarà Ara Molins en el seu programa electoral. Per exemple, volen la transformació de les voreres perquè totes siguin transitables, el tancament els divendres i dissabtes a la nit del parc de la Mariona “per així evitar els actes d’incivisme” i l’enjardinament del barri del Canal.

El fet que s’hagi dut a terme el primer acte d’Ara Molins com a partit al barri del Canal no ha estat casualitat. Aquest barri compta amb propostes exclusives com ampliar la seguretat amb patrulles de la Guàrdia Urbana o l’obertura dels patis de les escoles durant les tardes perquè els infants puguin jugar sense perill. El fet de tenir un programa propi pel Canal, deixa entreveure que Ara Molins farà el mateix a cadascun dels barris del municipi, malgrat això encara resta per confirmar. En tot cas, han presentat la seva proposta en clau municipalista.  

Malgrat el programa d’Ara Molins ja comença a tenir forma, de moment no han volgut explicar res més, deixant de banda alguns renders de les propostes anunciades durant l’acte. Tot i això, Sánchez assegura que el programa electoral “serà potent” i que des d’Ara Molins estan molt il·lusionats “acabant de definir-lo”.

La llista completa d’Ara Molins per les eleccions municipals 2023 de Molins de Rei

1. Ramon Sánchez

2. Rocío Segovia

3. Joan-Albert Fabra

4. Eva Janés

5. Jesús Cardona

6. Iker Freiria

7. Montserrat Giralt

8. Manel Cabrera

9. Floriane Hubert

10. David Soria

11. Xavier Asenjo

12. Anna Cantudo

13. Ricard Parera

14. Maria del Carmen Serrano

15. Eduard Santacana

16. Maria Cortadellas

17. Antoni Liginfer

18. Dolors Romero

19. Jesús Gallego

20. Jenifer Vega

21. Jordi Enseñat

Suplents:

22. Esteve Altozano

23. Silvia Batalla

24. David Anducas

25. Lourdes Gimeno

26. Valeriano Castaño

27 . Maria del Carme Gumbau

28. Josep Cuscó

29. Pau Mercier

30. Eva Carretero

31. Manel Hernández

Relacionats

Etiquetes: Anna CantudoAra MolinsDavid Soriaeleccions 2023eleccions municipalseleccions municipals 2023Eleccions municipals Molins de Rei 2023Esteve AltozanoIker FreiriaJesús CardonaJoan Albert Fabrallista electoral Ara MolinsMolins de ReiMoviment 15 ArcadesRamon SànchezRocío Segovia
EnviarCompartirTuitCompartir
Ara Molins no valora de moment pactar amb Junts

Ara Molins no valora de moment pactar amb Junts

09/04/2026
L’Ajuntament tanca l’adquisició d’una finca al carrer Fassina per més de 190.000 euros

L’Ajuntament tanca l’adquisició d’una finca al carrer Fassina per més de 190.000 euros

08/04/2026

Pressupostos 2026: perquè Molins ja no pot esperar més

20/03/2026
L’Ajuntament inverteix 285.000 euros en una nova màquina de neteja viària

L’Ajuntament inverteix 285.000 euros en una nova màquina de neteja viària

30/12/2025
Augment de les ràtios a les escoles bressol per atendre les famílies sense plaça

L’Ajuntament encarrega a l’empresa municipal la gestió de les escoles bressol La Traca i El Molí

29/12/2025
El minut a minut del ple extraordinari d’ordenances fiscals per al 2026

L’oposició s’abstè en el debat d’ordenances fiscals

24/10/2025
Article següent
Transcendental victòria del CFS Molins 99 masculí per sortir del descens

Transcendental victòria del CFS Molins 99 masculí per sortir del descens

Més comentat 1

  1. dclosa says:
    3 anys enrere

    Ja anem veient que com “el parto de la burra” ,mica a mica, van sortin per aquest l’unic mitja de comunicació digital que encara conservem en actiu , a diferència del amo i director de la Corporació Associació Adiovisual y Producciones Videograficas , Bipas TV Produccions de Molins de Rei Televisió i a les llistes de Primaries amb el nro 8 , Ricard Pacual Edo , i ja sense l’inquisidor o el control sobre qui podia escriure o no a El Llaç-Faebook si fos amic o no, del ara ja l’antic director del El Llaç, Josep Ferrer Vilarrubia, guia turístic.
    PREGUNTA : Per qué a moltes zones de Molins no es veu la TV-Molins? , Quin és el index d’audiencia de TV Molins ? Qui te les claus del armari del repetidor de TV de Pallejâ ? , Qui té de tinrdreles? , Quíe està preparat prodessionalment per tocar quelcom i tindra-les? , Qui ho vigila tot això ? , Quant es gastaràn en TV els polítics locals en campanya per les properes eleccions del 28 M ? ., Com és que la sintonització digital de FM 91.2 i de 90. 2 no es posible en les radios de cotxe ?
    Quina ha estat la polémica d’en Pascual amb el candidat de PP Antonio Valverde Cornejo, abogado con despacho en C/. Mallorca de Barna, tertulià els dilluns a la Radio Ajuntament, amb bona relació, a pesar de la disconformitat de stand-politic en S. Jordi con Ramón Canal Feliu ( en el paro) de ERC-Molins , “Todos somos Molins però no en Molins TV” ni pactar unos minutos en Molins TV si hay que variar los principios fundamentales, El propòsit era parlar de les dones en la participació en política, sol per dones , no estàs invitat i sols vindran dones dels grups polítics Respuesta : “Si , si, te excluyo a ti por ser del PP y Yo hago lo que quiero en TV-Molins” , Impresentable i abominable. PP-Molins ha renunciat a quansevol entrevista en Molins TV, No , no votarem els partits que haguessin participat en aquest col•loqui de dones.
    Del que votin o vaguin a votar els molinencs , tor depende de les explicacions que dongui cada partit sobre a vàlua i professió dels sesu candidats , d’en Ramon Sánchez Gil (53) , en saben relativament poc , dedicació exclusiva 40 hores, 41.583 €/any + representació AMB , FP impressor a salesians de Sarrià , Printer, vendes sector equipament oficines, … i poca sosa més, d’en Rocio Segovia , res de res… d’en Joan Albert Fabra Barrios no sabem si ha acabat els estudis o no… d’en Iker Freiria Tomás sabem de que treballa al INEM i que s’el hi va apareixa la verge de la Candelera fent el transport des de el pis d’en Pier a l’esglesia i es que com Sant Pau es va produir la seva conversió, d’en Eva Janés res en sabem … d’en Jesus Cardona Alari en sabem que es licenciat en dret, que es el responsable de la .pastisseria Cardona a la Pça del Palau , que ara , de dilluns a divendres ens ofereix als matins a la Radio Ajuntament, “La pagina del temps” , unes reflexions sobre dits i fets d’escriptors, que la ciutadania no sabem a hores d’ara realment els motius pels que va abandonar la presidència de Unió de Botiguers al 2020 després de 2 anys al càrrec, motius professionals ? Un consell : “donde tengas la olla no pongas la …. “, Ara Molins simbolitza el moviment veïnal?
    Entre la resta dels 31 noms que conformen la llista destaquen noms com l’exregidora del PSC Anna Cantudo, Institut Pragma , que serà la número 12., que el 2015 marxava amb sinceritat , L’única regidora del PSC en acomiadar-se, i ho va fet amb un discurs marcat per la sinceritat. “Hem de parlar amb el cor, dient el que pensem, encara que ens pugui costar car, no m’imagino una altra manera de viure”, ha assegurat abans de que digués que l’han “volgut acomiadar del PSC per la seva feina al servei de la gent”.“No deixaré que aquest cop baix de darrera hora el que va estar una etapa genial de la meva vida”, va declarar amb un clar to de resignació al ser apartada pel PSC-Molins per continuar en la seva tasca de com a regidorael 2015. També ha tingut temps per tenir unes paraules més pels seus companys i per la seva família i amistats.
    També veiem que hi figura , ja en pos 22, l’antic regidor d’Unió, Esteve Altozano, acompanyarà Sánchez en qualitat de suplent.

    Respon

Deixa un comentari Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

A la portada

Rosa Vendrell demana a l’Ajuntament “dignificar” la memòria de Margarida Xirgu
Cultura

Rosa Vendrell demana a l’Ajuntament “dignificar” la memòria de Margarida Xirgu

Samar Elansari
17/04/2026
El polígon del Pla acollirà un nou centre de dades d’una vintena que es volen instal·lar a Catalunya
Economia

El polígon del Pla acollirà un nou centre de dades d’una vintena que es volen instal·lar a Catalunya

Samar Elansari
17/04/2026
Lluís Carrasco rescata la memòria de Badia del Vallès a la novel·la “Cor de formigó, ànima de lluita”
Cultura

Lluís Carrasco rescata la memòria de Badia del Vallès a la novel·la “Cor de formigó, ànima de lluita”

Samar Elansari
17/04/2026

VIU Empresa

Les neteges tècniques industrials guanyen pes en una indústria cada cop més complexa
VIU Empresa

Les neteges tècniques industrials guanyen pes en una indústria cada cop més complexa

Viu Molins de Rei
07/04/2026
Com és el model d’habitatge públic metropolità? Més assequible, sostenible i de qualitat
VIU Empresa

Com és el model d’habitatge públic metropolità? Més assequible, sostenible i de qualitat

Viu Molins de Rei
17/12/2025
El respecte a la diversitat, protagonista de la Mostra de Cinema Espiritual de Catalunya
VIU Empresa

El respecte a la diversitat, protagonista de la Mostra de Cinema Espiritual de Catalunya

Viu Molins de Rei
19/11/2025

SALUT I DOLOR

Logo Centre Casals

Tecnologia d’avantguarda per millorar la salut i reduir el dolor

Dra. Montse Casals - Centre Casals
29/08/2025

Millora del dolor agut i crònic amb Osteopatia

Millora del dolor agut i crònic amb Osteopatia

Laura Gàlvez
13/06/2025

VIU+

Molins de Rei supera els 27.000 habitants el 2025

Molins de Rei supera els 27.000 habitants el 2025

10/04/2026
Una auditoria acredita les mancances en el servei de neteja i recollida de residus

Una auditoria acredita les mancances en el servei de neteja i recollida de residus

08/03/2026

El nou pla urbanístic metropolità preveu millors connexions amb Quatre Camins i Sant Cugat

27/02/2026
Més

La nostra independència depèn de tu. Per poder fer el periodisme local que Molins de Rei necessita ens cal el teu suport econòmic.

FES-TE SOCI de Viu Molins de Rei

ANUNCIA'T al Viu Molins de Rei


  • Avís legal

  • Política de cookies


Contacte

Viu Molins de Rei és el diari local de Molins de Rei. Pots saber més sobre nosaltres i posar en contacte amb l'equip del diari en aquesta pàgina:

QUI SOM

Amb el suport de:

Viu Molins de Rei

Formem part de la catalunyametropolitana.cat

Llicència

Viu Molins de Rei

Viu Molins de Rei és propietat de Associació Viu Comunicació i està subjecte a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 No adaptada de Creative Commons.

© 2024 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

Inicia sessió o crea un compte i accedeix a tots els continguts

Inicia sessió al teu compte a continuació

Contrasenya oblidada?

Recupera la teva contrasenya

Introdueix el teu nom d'usuari o adreça de correu electrònic per restablir la contrasenya.

Iniciar sessió
  • Iniciar sessió
  • Cistella de la compra
Sense resultats
Veure tots els resultats
  • Política
  • Economia
  • Societat
  • Cultura
  • Esports
  • Entitats
  • Opinió
  • VIU+
  • Serveis
    • Farmàcia de guàrdia
    • Salut Integrativa
    • Salut i dolor
  • L’Espieta

© 2024 Viu Molins de Rei - Disseny: Marc Redorta.

Segur que vols desbloquejar aquesta publicació?
Desbloqueig restant : 0
Confirmes que vols cancel·lar la subscripció?