El grup de teatre musical Filagarsa, del Foment Cultural i Artístic, ha acumulat aquest cap de setmana passat un total d’onze premis amb l’obra Besa’m Kate, fet que els acosta a aconseguir unes xifres històriques per la companyia.

Filagarsa va guanyar el passat dissabte el concurs de teatre català de Gràcia arrasant en l’entrega de premis. Van rebre ni més ni menys que vuit primers premis (millor companyia, escenografia, vestuari, so, direcció, il·luminació, actor de repartiment [Marc Gómez] i actriu de repartiment [Laia Martínez]), dos segons premis (millor actriu principal [Montse López] i millor actor de repartiment [Ermenegild Siñol]) i un tercer premi al millor actor principal per Romà Ferruz.
Un total d’onze premis que fan pujar la xifra a 52 guardons per Besa’m, Kate, l’obra d’aquesta temporada, la qual encara pot sumar-ne més. Després de guanyar en els tres darrers concursos, els actors i actrius de Filagarsa s’enfronten a l’entrega de premis del concurs de teatre de Tàrrega aquest proper cap de setmana. Si en aquest cas guanyen més de dos premis, Filagarsa podrà parlar de rècord.
La temporada 2006-07 la companyia presentava Circus Mundi, un muntatge colorista molt treballat, el qual s’emportava 53 premis recollits a concursos d’arreu del país. Així doncs, aquest proper cap de setmana, si els molinencs segueixen amb aquest ritme, podran celebrar un nou rècord en els més de vint anys d’història de la companyia.