Les gimnastes del Molins de Rei han aconseguit uns excel·lents resultats en el decurs de la 3a fase del Campionat de Catalunya, celebrada a Salt els dies 4 i 5 de maig. Marta Gil, Ona Massana i Sílvia Chacón han pujat al calaix de les campiones en el concurs individual i, a més, l’equip del nivell 1 (gimnastes de 7 anys) han aconseguit la medalla de plata en la competició per equips.

Marta Gil, gimnasta participant en el Nivell 5, ha aconseguit la medalla de bronze en la competició individual celebrada a Salt, amb una puntuació total de 44.350 punts. La seva millor nota l’ha aconseguit en l’aparell de salt, puntuat amb un excel·lent 12.200.
En el Nivell 3G, Ona Massana i Mar Castroviejo van competir a un gran nivell i van assolir el nivell de dificultat que demana la Federació Espanyola per poder optar a la final estatal. L’Ona Massana es va classificar segona de la general, per tant va pujar al podi per recollir la medalla de plata, i la Mar Castroviejo es va classificar cinquena de la general.
Íngrid Caballero, que participa en el Nivell 4G, també s’ha classificat per a la final després d’assolir la vuitena posició de la classificació general amb una puntuació total de 39.150.
L’equip format per Sílvia Chacón, Aina Puig, Olga Romero, Júlia Espín i Xènia Coronas van obtenir la medalla de plata en la competició del Nivell 1. A més, Silvia Chacón va obtenir la medalla de plata en la competició individual.
La fase final del Campionat de Catalunya se celebrarà a Vic durant el primer cap de setmana de juny i participaran totes les gimnastes del Club Gimnàs Molins de Rei que han competit en les tres fases organitzades per la Federació Catalana. Així, participaran Sílvia Chacón, Aina Puig, Olga Romero, Júlia Espín i Xènia Coronas (Nivell 1), Sara Chacón (Nivell 2), Ona Massana i Mar Castroviejo (Nivell 3G), Íngrid Caballero (Nivell 4G) i Marta Gil (Nivell 5).