CFS Molins 99 5-3 Castellar. Bona victòria d’un Molins 99 que assegura el liderat i es converteix en campió d’hivern. Sent el primer any a Divisió d’Honor catalana és ja sens dubte l’equip revelació de la temporada.
La imatge del CFS Molins 99 va ser molt bona durant tot el partit, avançant-se al marcador al minut 7. Però, tot i ser els penúltims, el Castellar es va mostrar amb una actitud imponent, lluitant totes les pilotes possibles.
El 2 a 0 va ser obra de Francesc Canals, ex-jugador de l’Atlètic Incresa, i aportava tranquil·litat i serenitat a l’equip. Una tranquil·litat que es trencava quan Alfonso Zambrano era expulsat per doble groga: la primera per tocar la pilota amb la mà i, en el llançament de la falta, l’àrbitre va ensenyar polèmicament la segona groga per avançar-se. Al repetir el xut Alexandre Mateo va marcar i es va arribar al descans amb un 2 a 1 que ho deixava tot obert.
El Molins 99 va aprofitar el seu habitual bon joc al començament de les segones parts per fer el 3 a 1, obra de Sergi Areny. Però el Castellar no es desenganxaria tan fàcilment del partit com podria semblar. Els visitants van tornar a marcar, al cap de pocs minuts, el 3 a 2, mitjançant Ivan Sequera.
El CFS Molins 99 seguia mostrant-se superior i jugant a una gran velocitat. En una contra protagonitzada per Àlex Sánchez, Jesús González va acabar fent el 4 a 2 sol davant de porteria. El Castellar encara havia de dir una última paraula, quan van escurçar el marcador per últim cop al marcar el 4 a 3 gràcies a Juan Antonio Fernández.
Els molinencs van patir en alguns moments del tram final, fins que Isaac Usieto va posar el definitiu 5 a 3 al marcador de la Sínia per donar una nova victòria als homes de Jorge Rubio. L’equip marxa de vacances amb el liderat i la excel·lent feina realitzada l’any 2013, amb un ascens i un gran inici de lliga.