CFS Molins 99 5-2 Futsal Puigcerdà. L’equip va començar perdent per 0-2 però abans del descans Alex Sánchez va retallar i als pocs minuts de la segona els locals ja guanyaven per 3 a 2 en una Sínia força plena. Sánchez , Montaño i Sergi van ser els golejadors del matx.

El CFS Molins 99 segueix segon a la taula i persegueix la pista d’un Gavà que no es deixa punts quasi mai. Els molinencs tampoc però semblava que en aquesta cita contra el Futsal Puigcerdà podia haver-hi un ensurt. Els visitants van sortir molt endollats i amb eficàcia de cara a porta, fent dos gols a la primera meitat i deixant el Poliesportiu de la Sínia ben fred.
Abans d’arribar al descans Alex Sánchez va fer un bon gol per donar confiança als seus per al segon temps. I va funcionar perquè a la segona meitat el CFS Molins va capgirar ràpidament el marcador. Primer va ser Sergi amb un gran xut per fer l’empat i el mateix Alex Sánchez “Sepi” va marcar el seu doblet als pocs minuts.
Els visitants s’atrevien jugant amb cinc jugadors de camp per retenir la possessió però el CFS Molins 99 estava ben atent per recuperar la pilota i sentenciar a la contra. La sentència va arribar amb un altre doblet d’un dels protagonistes del partit, el jove Marc Montaño. Amb dos bons gols on el porter visitant no va poder fer res per evitar-los, Montaño va donar la tranquil·litat a l’equip que va sumar una nova victòria a casa.
L’equip segueix demostrant que té un gran potencial i que encara que encaixi els primers gols s’acaben imposant als rivals durant el partit.