L’equip de Cal Dit guanya les 24 hores de futbol sala de Molins de Rei per quarta ocasió consecutiva. El conjunt que agrupa jugadors del CFS Molins 99 i del Molins de Rei CF torna a superar a l’Angel d’Aran en la final per 2 a 1.

Cal Dit ha aconseguit emportar-se les 24 hores de futbol sala organitzades per l’Associació Futbol Sala Molins de Rei per quart any consecutiu. L’equip que agrupa en la seva majoria a jugadors del Club Futbol Sala Molins 99 i del Molins de Rei Club de Futbol ha superat a l’Àngel d’Aran, conjunt que domina les lligues locals que es fan els dissabtes a la tarda.El resultat, 2 a 1, demostra la igualtat entre dues formacions que han dominat aquesta competició local durant els últims anys. De fet, ja van quatre finals consecutives entre els dos protagonistes.
33 edicions consecutives
Més enllà del resultat, les 24 hores de Molins de Rei destaquen per ser una de les competicions socials amb més història del Baix Llobregat. I és que ja són 33 anys consecutius de futbol sala al Poliesportiu Municipal. El president de l’entitat organitzadora, Natividad Cano, valora aquesta edició com a “molt positiva”, en declaracions a Viu Molins de Rei. “Tots els grups, menys un, han estat molt igualats”, argumenta. Tot i això, Cano i el seu equip reconeixen que “l’edat no perdona” i que “es fa més difícil estar 24 hores sense dormir”. Això sí, demostrant la humilitat que els caracteritza i els fa especials, certifiquen que “la gent confia molt en nosaltres i el que fem des de l’Associació Futbol Sala Molins és donar les gràcies”. Per molt anys de futbol sala local a Molins de Rei.