CFS Molins 99 3-4 CE Sant Julià. Els de Molins de Rei veuen com l’equip andorrà els capgira un 3 a 0 al Poliesportiu de la Sínia. Els de Jorge Rubio només es jugaven l’honor.

Lluny de l’ascens i lluny del descens, el Club Futbol Sala Molins 99 està acabant la seva primera temporada a Tercera Nacional jugant-se poques coses. La falta de tensió competitiva va fer que els jugadors demostressin certa apatia en la visita de l’equip andorrà de la categoria, el Sant Julià. De fet, els entrenats per Jorge Rubio es van deixar remuntar un 3 a 0 a favor en un Poliesportiu de la Sínia que, com no és gens habitual, estava gairebé buit.
Sergi Areny, qui mai falla en termes de concentració i actitud, va avançar els molinencs després d’una gran maniobra de Guti (1-0). Tot i que el marcador els donava avantatge, el Sant Julià no parava de generar ocasions de gol. Un xut llunyà de Ramon Correa va acabar als peus d’Àlex Sánchez Ajo qui, ben col·locat al segon pal, va fer el 2 a 0. Amb aquest resultat s’arribaria al final de la primera part. El resultat era molt positiu. Les sensacions que deixava l’equip no ho eren tant.
La segona part va començar amb el mateix guió: el Sant Julià atacava però no transformava les seves ocasions. Víctor Sammartín, porter molinenc a la segona part, va albirar l’homòleg rival molt avançat en una jugada. Sense pensar-s’ho dues vegades, va provar sort i el seu xut va acabar significant el 3 a 0. Gol de traca i mocador.

El gran mèrit de l’equip andorrà va ser no rendir-se amb el 3 a 0 en contra. Les jugades que no li havien entrat van començar a entrar-li a partir del 3 a 1, obra de Jorge Dias. El Molins no va saber frenar els andorrans que, amb un joc descarat, van aconseguir el 3 a 3. Tots dos equips van posar-se a jugar de cinc tot i que això no va tenir efectes importants sobre el resultat. En un xut des de certa distància, Jonathan Pérez va fer el 3 a 4 i va emportar-se els tres punts cap al país dels Pirineus.
La derrota no té efectes pràctics sobre la classificació molinenca. Els de Jorge Rubio ja fa jornades que va aconseguir la salvació, objectiu primordial en la seva primera temporada a Tercera Nacional.