Efectius de l’ADF Puigmadrona-Olorda s’han desplaçat fins a Òdena per treballar en les tasques d’extinció de l’incendi forestal. Voluntaris de la Creu Roja Baix Llobregat Centre s’han encarregat de l’atenció als veïns afectats i han ajudat a evacuar cases de colònies.

Cinc voluntaris de l’ADF Puigmadrona-Olorda col·laboren en les tasques d’extinció de l’incendi forestal d’Òdena des de primera hora del dilluns. Els efectius de l’ADF molinenca s’han desplaçat fins al centre de control dels bombers al Bruc i des d’allà han estat dirigits als punts on eren més necessaris per col·laborar en les tasques d’extinció de l’incendi forestal més gran d’aquest estiu a Catalunya.
Juntament amb els cinc voluntaris molinencs, que van en un vehicle, s’han incorporat efectius de les Agrupacions de Defensa Forestal (ADF) de Vallirana i Torrelles de Llobregat.
Per la seva banda, voluntaris de la Creu Roja Baix Llobregat Centre, amb seu a Molins de Rei, també han estat treballant sobre el terreny. Diumenge a la tarda, poc després de que es declarés l’incendi, quatre persones van col·laborar en l’atenció als veïns desallotjats d’urbanitzacions properes al foc. Aquest dilluns al matí dos voluntaris més s’han fet càrrec de l’evacuació dels nens que es trobaven en un alberg ajudant a traslladar-los a una altra casa de colònies.