El cap de llista d’Iniciativa-MES, Pere Garcia, renuncia a l’acta de regidor per “motius familiars”. Júlia Fernàndez assumirà el càrrec al proper plenari.

Pere Garcia abandona la seva cadira al ple municipal de Molins de Rei, l’únic que té Iniciativa per Molins de Rei-MES després del fracàs de les eleccions municipals del mes de maig. Ho va avançar aquest diari després dels de les eleccions locals i Garcia ho ha fet públic en una entrevista Ràdio Molins de Rei, on ha justificat la seva decisió per motius personals. “La meva dona té dret a reclamar-me a casa”, ha dit a l’emissora municipal.
La decisió arriba un mes després de la seva jubilació i cinc després que la formació ecosocialista s’hagi renovat de cap a peus. Garcia, però, ha negat ara taxativament a Viu Molins de Rei que la seva dimissió s’expliqui per factors polítics i no la vincula a patacada electoral del mes de maig.
La renúncia es farà efectiva al proper ple municipal del mes de gener. La número dos de la llista electoral, Júlia Fernández, prendrà el relleu Garcia a la sala de plens.
Jo diría que aquesta renuncia va al Ple del mes de gener. Salutacions.
Penoso ver a ese regidor que no ha llegado ni a 1 año de mandato , lo que no le ha permitido realizar lo prometido en campaña la palabreria que dicen todos : un projecte polític actiu, de treballar per millorar la Vila, de fer-la més amable i justa per a les persones i respectuosa amb el medi ambient, un urbanisme que integri tots els barris i on les persones siguin la primera prioritat. l’equitat, la cultura, el teixit associatiu i la memòria històrica esdevinguin valors a fomentar, impulsar d’energies netes, que Molins de Rei sea líder en la preservació del seu patrimoni natural i capaç de reactivar el seu comerç i la seva indústria, y bla , bla , bla,….
¿Antes de presentarse como candidato de ICV , no sabia que se jubilaría, y que tenga que salirse ahora con eso de que dimite por motius personals y que “La meva dona té dret a reclamar-me a casa”? , y de que vol dedicar-se ara , “a la família”? , ¿No lo tenía claro antes?
Mucho protagonismo le gusta a ese señor, primero con las AMPA’s y asociaciones deportivas varias, luego con la ostentación de presidente del gremio empresarial y capitalista de Fomento Cultural y Artístico, luego las reñidas primarias contra Josefina Pérez ahora pro Podemos-Camina , y finalmente su dimisión.. ¿A qué jugamos señor mio?, ¿Devolverá los 380€/pleno que se ha encasado cada mes, por no hacer nada?