CFS Molins 99 7-3 FS Sant Esteve. Victòria dels molinencs en el primer partit de la temporada de Tercera Nacional davant la seva afició. La jornada abans van perdre a la pista del Linyola. El grup és “com una Segona B”, segons l’entrenador, Álex Bautista.

El futbol sala va tornar al poliesportiu de la Sínia del barri de la Granja amb una victòria del Club Futbol Sala Molins 99. Els entrenats per Àlex Bautista van aconseguir els tres punts en un partit més treballat del que pot deixar intuir el resultat: 7 a 3 contra el Sant Esteve Sesrovires. Els molinencs, amb el mateix bloc de l’any passat però amb algunes incorporacions, afronten el seu tercer curs a Tercera Nacional conscients que poden plantar-li cara a qualsevol però que, també, poden caure si no fan les coses com saben.
El CFS Molins 99 va sortir bé a la pista i va arrodonir una bona primera part. Els molinencs van avançar la línia de pressió mostrant bona organització i condició física. Als visitants els costava mantenir la pilota i generar ocasions mentre els locals, a poc a poc, anaven arribant a porteria. Una bona acció de Karim Benaliti, una de les noves incorporacions, va acabar amb una passada al segon pal aprofitada per Albert Victori per fer l’1 a 0. Sergi Areny va robar-li la cartera al rival al centre de la pista en una acció on el Sant Esteve va reclamar falta per després travessar mitja pista i fer el 2 a 0 amb un xut enganxat al pal. Tot rutllava pels interessos locals fins que Jonathan López feia una acció individual de qualitat per aconseguir el 2 a 1. Va respondre Àlex Sánchez Ajo amb una altra jugada individual. Després de superar el defensa amb una croqueta d’aquelles que feia Michael Laudrup va posar el 3 a 1 a l’electrònic, amb el qual se va arribar a la mitja part.


La segona part va ser més complicada. López aprofitava una pena màxima per tornar a deixar la diferència en només un gol (3-2) i, aprofitant una contra, Lluís Cantero empatava (3-3). Va ser el moment més complicat per al CFS Molins 99, que durant aquests minuts va mostrar alguns dubtes fins que Agustín Garabito, després d’una sèrie de rebots, feia el 4 a 3. El gol va tranquil·litzar els locals i va causar l’efecte contrari en el Sant Esteve, que va optar per jugar amb porter jugador.
La tàctica els va sortir malament i Areny, Rubén García i el nou porter que va substituir Jordi Riera a la mitja part, Javier Gil, van marcar a porteria buida des del seu propi camp. Amb tot plegat, 7 a 3 i els molinencs aconseguint els primers tres punts de la temporada.
Una Segona “B” a Tercera
En declaracions a Viu Molins de Rei, Àlex Bautista va qualificar el grup d’enguany com “una Segona B a Tercera”. “Han baixat equips amb molta qualitat i els que han pujat també en tenen”, va argumentar l’entrenador del CFS Molins 99. “Ens hem marcat l’objectiu de competir cada partit, som conscients que podem guanyar a qualsevol però, al mateix temps, podem perdre contra qualsevol si no fem les coses bé”, va indicar el tècnic, ex-jugador fins que una lesió el va apartar dels terrenys de joc, que va agafar les regnes de l’equip a mitjans de la temporada passada.