Després de més de cinc anys com a regidor, Roger Castillo deixarà de ser-ho en el proper ple municipal. La CUP ho vincula amb l’objectiu de “reforçar l’assemblea local” i de “respectar les decisions personals dels regidors”. Castillo creu que el seu recorregut a l’Ajuntament “està esgotat”.

Roger Castillo, que va encapçalar les llistes de la CUP a les darreres eleccions i portava cinc anys i mig com a regidor, plegarà al proper ple, previst per al dijous 22 de desembre. Això farà que entri com a regidora la següent persona de la llista: Laura Munt.
Ho ha anunciat la Candidatura d’Unitat Popular de Molins de Rei amb un comunicat, on expliquen que “després d’uns mesos de debat intern” creuen que “cal reforçar l’assemblea local”. També parlen de “respectar els canvis vitals” dels membres del partit. L’objectiu, doncs, és “reequilibrar forces a dins i fora de la institució” i al mateix temps “respectar les decisions personals dels regidors”.
“Considero que el meu recorregut dins l’ajuntament està esgotat”, ha explicat Roger Castillo a Viu Molins de Rei, que s’ha remès al comunicat del partit i ha dit que en els propers dies argumentarà la seva decisió en un escrit. Castillo es va presentar com a cap de llista de la CUP a les eleccions municipals del 2015, on va obtenir el millor resultat que el partit ha aconseguit a Molins de Rei: 1.937 vots, mantenint així els quatre regidors i la posició de caps de l’oposició.