Serà el pròxim cinc de març a la plaça del Palau.

Amb el suport de l’Ajuntament, l’Assemblea Groga de Molins de Rei prepara una festa de suport a l’escola pública. Es farà el pròxim diumenge cinc de març a la plaça del Palau.
Tot començarà a les 11 del matí i es comptarà amb la participació de diverses entitats del municipi: El Cuc, Baketomba, el grup de percussió infantil dels Dimonis i la colla castellera els Matossers. Els molinencs Ignasi Termes i Mònica Usart conduiran l’acte, que a les 12 tindrà l’actuació del grup d’animació molinenc Ambäukatunàbia.
Durant la festa l’Assemblea Groga presentarà una exposició que recull els principals valors de l’educació pública. “Reivindiquem el nostre profund arrelament a la vila i el paper fonamental que les escoles i instituts públics de Molins tenen per garantir la igualtat d’oportunitats a tots els infants, oferint una educació de qualitat”, asseguren a través d’un comunicat.