L’estació de tren de Molins de Rei va tancar abans que arribés l’últim tren de dissabte passat, que anava amb una hora de retard. Els passatgers van haver de sortir per la finestra de la casa que hi ha dins l’estació.

Les finestres d’una casa que donen a l’andana de l’estació de Molins de Rei van convertir-se la nit de dissabte passat en porta de sortida. L’últim tren del dissabte, que és el que arriba a Molins de Rei a les 0:21 amb destinació Martorell, anava amb retard de més d’una hora per culpa d’un atropellament. Quan van arribar a Molins de Rei, cap a la 1:30, van veure que els llums de l’estació estaven apagats, i les portes, tancades.
Els més joves van poder saltar les tanques, però hi va haver un grup d’una dotzena de persones que no va poder. Entre ells, una dona de 84 anys, una embarassada i una altra amb problemes de mobilitat, segons ha explicat RAC1.
Van trucar a la Guàrdia Urbana, però estaven ocupats en altres actuacions en aquell moment. Veient que trigaven més de mitja hora en venir, van acabar optant per picar a una de les finestres que hi ha a l’andana. Donen a una casa que hi ha dins de l’estació, darrere del bar. El seu veí va obrir la finestra i els va deixar passar travessant casa seva.
Renfe ha demanat disculpes i ho ha atribuït a un “error de coordinació” que va fer que la informació que el tren arribava amb retard no arribés al vigilant de seguretat que s’encarrega de tancar l’estació de Molins de Rei un cop ha passat l’últim tren. “Treballarem perquè no es repeteixi”, ha assegurat la companyia ferroviària.