Dos veïns pateixen cremades de segon grau després d’un incident amb una fondue. El SEM utilitza mitjans aeris per traslladar un d’ells, mentre que el segon és evacuat per via terrestre.

Aquest dissabte el soroll i l’aterratge d’un helicòpter a la plaça de la Llibertat va cridar l’atenció de molts veïns de Molins de Rei. Què va passar? Una evacuació d’urgència per dos ferits fruit d’un accident domèstic.
Segons informen fonts de l’Ajuntament, dos veïns del carrer Ponent van patir cremades de segon grau després de protagonitzar un incident amb un instrument de cuina, concretament una fondue.
L’oli bullent d’aquest estri d’origen francès els va esquitxar provocant les lesions. Segons les mateixes fonts, un ferit era major d’edat i el segon era menor.
Per agilitzar l’evacuació cap a un centre hospitalari, el Servei d’Emergències Mèdiques (SEM) va activar els seus mitjans aeris i un helicòpter es va emportar a un d’ells per recuperar-se de les seves ferides. El segon va ser transportat en ambulància terrestre.
En aquesta operació també va participar la Guàrdia Urbana de Molins de Rei.